Gå til innhold

Hva er greia hans? Han sletter meg hele tia- hjelp!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg har møtt en fyr for ett halvt år siden; litt mer. På venninna mi sin bursdag og etter d fikk vi kontakt. Men jeg trenger seriøst en forklaring på oppførselen hans.. fordi dette her er ikke normalt, hva er baktanken bak dette. Han er i 20 Årene, jeg også. Og han driver dessverre på med rus.. :( han røyker hasj og andre ting, og han sier han har drukket hver dag i sommerferien. Men ja jeg tiltrekkes av han Uansett og jeg klarer ikke gi slipp på han.. vi passer veldig bra sammen. Så d første ; vi møttes ofte for ett halvt år siden, og var sammen, han ville ikke ha noe forhold, og så overreagerte jeg på noe og d ble styr, så han blokka meg for ett halvt år sia. Plutselig tok kompisen hans kontakt med meg og de sendte tale opptakk og sa masse dritt til meg; at hvis jeg elsket han fyren,så måtte jeg ha trekant med han og kompisen hans og han fyren ( la oss kalle han Odin) , altså Odin løy også og sa at han skulle flytte fra der han bor og han kalte meg stygge ting, medusa og andre stygge ting. Så har han altså blokka meg i ett halvt år før han plutselig la meg til og skrev unnskyld og spurte om jeg kunne overnatte til han, jeg sa nei, da blokka han meg igjen. Så adda han meg etter 2 uker igjen , og så møttes vi, og han har ikke engang flytta? Som han sa før. Etter vi møttes var alt greit mellom oss og vi avtalte og møtes igjen og igår så fjerna  han meg plutselig igjen på snap? Hva er greia hans? 

Anonymkode: 5c430...68f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir ikke akkurat så såra fordi jeg er ikke ute etter noe forhold akk nå. Greit for meg og møtes noen ganger osv. men lurer på hva greia hans er? Skjønner ikke

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Hei. Jeg har møtt en fyr for ett halvt år siden; litt mer. På venninna mi sin bursdag og etter d fikk vi kontakt. Men jeg trenger seriøst en forklaring på oppførselen hans.. fordi dette her er ikke normalt, hva er baktanken bak dette. Han er i 20 Årene, jeg også. Og han driver dessverre på med rus.. :( han røyker hasj og andre ting, og han sier han har drukket hver dag i sommerferien. Men ja jeg tiltrekkes av han Uansett og jeg klarer ikke gi slipp på han.. vi passer veldig bra sammen. Så d første ; vi møttes ofte for ett halvt år siden, og var sammen, han ville ikke ha noe forhold, og så overreagerte jeg på noe og d ble styr, så han blokka meg for ett halvt år sia. Plutselig tok kompisen hans kontakt med meg og de sendte tale opptakk og sa masse dritt til meg; at hvis jeg elsket han fyren,så måtte jeg ha trekant med han og kompisen hans og han fyren ( la oss kalle han Odin) , altså Odin løy også og sa at han skulle flytte fra der han bor og han kalte meg stygge ting, medusa og andre stygge ting. Så har han altså blokka meg i ett halvt år før han plutselig la meg til og skrev unnskyld og spurte om jeg kunne overnatte til han, jeg sa nei, da blokka han meg igjen. Så adda han meg etter 2 uker igjen , og så møttes vi, og han har ikke engang flytta? Som han sa før. Etter vi møttes var alt greit mellom oss og vi avtalte og møtes igjen og igår så fjerna  han meg plutselig igjen på snap? Hva er greia hans? 

Du svarer på oppførselen hans selv jo…. 

Hva er greia di da? Som ikke bare sletter og blokkerer dette ustabile mennesket? 

Anonymkode: 31b75...f0f

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

greia er at folk som driver med rus er ustabile og bør fikse sine ting med rusen\drikkingen før man går inn i et forhold

Anonymkode: 9ea40...4c4

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva er greia med at jenter går med vidåpne øyne inn i et forhold som er dømt til å bli tragisk ?

Anonymkode: 43073...034

• Liker 2
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Du skjønner vel selv at han og kompisene er noen idioter?
De hadde fortjent juling for oppførselen sin. Og da snakker jeg ikke om rusbruken - det er ikke derfor de er idioter, men det kan fint være en medvirkende årsak.

Anonymkode: 9262a...23e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Du svarer på oppførselen hans selv jo…. 

Hva er greia di da? Som ikke bare sletter og blokkerer dette ustabile mennesket? 

Anonymkode: 31b75...f0f

Jeg bare liker han uansett og jeg har prøvd å date i mellom tida mens vi ikke hadde kontakt men Ingen er som han :( og ja jeg vet han ruser ser og at det er derfor.. holdte på med en annen fyr som ruset seg for ei stund sia ( uten at jeg viste d ) og han sletta meg også plutselig uten grunn. Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

greia er at folk som driver med rus er ustabile og bør fikse sine ting med rusen\drikkingen før man går inn i et forhold

Anonymkode: 9ea40...4c4

Ja det har du rett i :( han sier at han både røyker hasj og drikker samtidig, han har også tatt kokain . Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Du skjønner vel selv at han og kompisene er noen idioter?
De hadde fortjent juling for oppførselen sin. Og da snakker jeg ikke om rusbruken - det er ikke derfor de er idioter, men det kan fint være en medvirkende årsak.

Anonymkode: 9262a...23e

Ja :( jeg trodde alt var bra mellom oss og så sletta han meg noen dager etter at vi møttes. Ts

AnonymBruker
Skrevet

Han er en fjott, og du tillater at han behandler deg som en dørmatte. Uansett hva så kommer det aldri til å bli en balanse mellom dere, så det er ikke noe vits å bruke noe mer tid på han. 

Anonymkode: 34180...b5f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hva er greia med at jenter går med vidåpne øyne inn i et forhold som er dømt til å bli tragisk ?

Anonymkode: 43073...034

Fordi det er så mange patetiske cunties med såkalte "feelings" som "kribler i magen", og alt det pisset der. TS er på en måte "ruset" selv, bare på disse "feelings" og "klarer ikke gi slipp på han". Et eller annet som blokkerer hjernen totalt og angriper alle rasjonelle celler - om det er noen igjen der oppe i toppetasjen, vel å merke.

Anonymkode: 023d3...4a3

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Helt ærlig jeg lurer veldig på hvorfor noen i det hele tatt vurderer å ha et forhold til en person som dette? 
Du sier at du nettopp har hatt et forhold til en annen person som også ruset seg, er det vanlig i vennekretsen din at man ruser seg? Løp, løp og se deg aldri tilbake.

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg bare liker han uansett og jeg har prøvd å date i mellom tida mens vi ikke hadde kontakt men Ingen er som han :( og ja jeg vet han ruser ser og at det er derfor.. holdte på med en annen fyr som ruset seg for ei stund sia ( uten at jeg viste d ) og han sletta meg også plutselig uten grunn. Ts

Ikke den skarpeste kniven i skuffen du, TS😅

Anonymkode: d0cb7...510

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
Aureka skrev (6 minutter siden):

Helt ærlig jeg lurer veldig på hvorfor noen i det hele tatt vurderer å ha et forhold til en person som dette? 
Du sier at du nettopp har hatt et forhold til en annen person som også ruset seg, er det vanlig i vennekretsen din at man ruser seg? Løp, løp og se deg aldri tilbake.

Nei jeg viste ingenting om at de guttene ruser seg engang, det er det . Jeg driver ikke på med sånt. De ser ut som pene normale gutter , så jeg trodde også det, men så viste det seg at de brukte rus ;( 

AnonymBruker
Skrevet

Han og kompisene hans ruser seg og er helt ute å kjører tydeligvis. Han ser ut til å prøve å lokke deg inn i galskapen ved å få oppmerksomheten din ved å blokke og adde deg. 

Blokker han og finn en mann som behandler deg med respekt. 

Anonymkode: 0ba49...71e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men kjære deg da, TS. Har du virkelig så lyst til å ødelegge livet ditt? Det er de valgene du tar nå som bestemmer hvordan livet ditt blir. Få deg en skikkelig utdannelse, hvis du ikke har det allerede. Bugg karrieren din. Ikke bruk tid på menn du aldri kunne fått barn med.

Anonymkode: 73b6c...b84

• Nyttig 2
Skrevet

Har du lyst til å hjelpe han ut av rusen så kan du det. Men det krever at han også ønsker det. Si det til han at du gjerne vil være med han og hjelpe han gjennom dette, men da må han også vise at han vil det. 

Vil han ikke det så må du gi slipp på han. Man kan ikke hjelpe / endre noen som ikke vil det selv. 

Det må også sies at det sannsynlige resultatet er at du får stor psykiske problemer, havner et sted du ikke ønsker å være, vil slite med traumer i mange år. Unntak finnes. Det er menn og kvinner som kommer seg ut av rusen med viljestyrke og kjærlighet fra omverden, men det er unntaket og ikke regelen. 

AnonymBruker
Skrevet
Nettinettet skrev (10 minutter siden):

Har du lyst til å hjelpe han ut av rusen så kan du det. Men det krever at han også ønsker det. Si det til han at du gjerne vil være med han og hjelpe han gjennom dette, men da må han også vise at han vil det. 

Vil han ikke det så må du gi slipp på han. Man kan ikke hjelpe / endre noen som ikke vil det selv. 

Det må også sies at det sannsynlige resultatet er at du får stor psykiske problemer, havner et sted du ikke ønsker å være, vil slite med traumer i mange år. Unntak finnes. Det er menn og kvinner som kommer seg ut av rusen med viljestyrke og kjærlighet fra omverden, men det er unntaket og ikke regelen. 

NEI. TS skal ikke «hjelpe ham ut av rusen». Det er ikke verken mulig eller ønskelig.

TS skal slette ham og fokusere på sitt eget liv.

• Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Hva greia hans er er umulig å si, han framstår jo direkte dum. Jeg undrer meg mer over ditt behov for å skade deg selv. Hva er din greie? 

At du liker han er en dårlig unnskyldning, hjernen ble utlevert for å brukes, og ethvert menneske kan overstyre følelser med fornuft om de vil. 

Anonymkode: 37cea...5a8

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

NEI. TS skal ikke «hjelpe ham ut av rusen». Det er ikke verken mulig eller ønskelig.

TS skal slette ham og fokusere på sitt eget liv.

Det hadde definitivt vært det beste. Men min erfaring er at det desverre ikke kommer til å skje.  Da hadde hun ikke skrevet dette innlegget på kvinneguiden eller i det hele tatt vurdert han etter første sletting. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...