Olaug Olsen Skrevet 28. juli 2023 #1 Del Skrevet 28. juli 2023 Jeg har en palett med veldig bra øyenskygge fra YSL. Hvis jeg bruker av øyenskyggen m glitter, kommer den ned i øynene, så jeg ser som gjennom tåke. Har forsøkt med eye primer fra Guerlain og et setting powder på toppen, men problemet er der hver gang jeg forsøker. Hva kan jeg gjøre for å unngå tåkesyn? Jeg bruker kontaktlinser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #2 Del Skrevet 28. juli 2023 er det når du tar på øyenskyggen dette skjer, eller drysser det resten av kvelden? Anonymkode: a55af...19e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olaug Olsen Skrevet 28. juli 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 28. juli 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): er det når du tar på øyenskyggen dette skjer, eller drysser det resten av kvelden? Anonymkode: a55af...19e Drysser ned resten av kvelden. Jeg tør ikke bruke glittersminken på grunn av dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 28. juli 2023 #4 Del Skrevet 28. juli 2023 Ville unngått å bruka denne øyenskyggen, virkar som du ikkje tåler den 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie87 Skrevet 30. juli 2023 #5 Del Skrevet 30. juli 2023 Mac sine øyenskygger sitter veldig godt. har aldri opplevd at disse drysser, ikke en gang de mest pigmenterte glitterskyggene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Urwa Skrevet 31. juli 2023 #6 Del Skrevet 31. juli 2023 (endret) Prøv å fukte kosten først. Da skal det sitte. Endret 31. juli 2023 av Urwa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå