Rødstrupa Skrevet 28. juli 2023 #1 Skrevet 28. juli 2023 Det kommer litt an på men ofte best på morgenen synes jeg? Hva med deg?
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #2 Skrevet 28. juli 2023 Best om morgenen når man er uthvilt. Testosteron nivået til damer er høyest tidlig om morgenen, og så går det nedover utover dagen. Anonymkode: 30b00...1e6
Blåjojo Skrevet 28. juli 2023 #3 Skrevet 28. juli 2023 Morgensex er best. Men bare bittelitt bedre enn hver gang👌🏻
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #4 Skrevet 28. juli 2023 Hver gang 🤩 men morgensex på helg/fridag hvor man er uthvilt å man vare koser å holder på i flere timer er kaaanskje hakket bedre enn annet. Anonymkode: 79c4b...dab 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #6 Skrevet 28. juli 2023 Kveld! Dessverre foretrekker mannen morgen.. Anonymkode: 39ba6...fef
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #7 Skrevet 28. juli 2023 Morgen , i helgene ! Anonymkode: 2c022...206
skreppamedleppa Skrevet 28. juli 2023 #8 Skrevet 28. juli 2023 Er mest glad i kvelden. Å bli staket opp om morningen med drågeånde, full blære, og liten tid er generelt ikke det diggeste. En og annen gang i helgene, men jeg foretrekker helt klart kveld da også.. 5 3
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #9 Skrevet 28. juli 2023 Litt ut i forholdet foretrekker jeg morgensex. Nå er vi ganske fersk, +/÷ 40 år, og har sex flere ganger hver dag. Gjerne morgen, etter jobb, en bj på sofaen og en runde når vi legger oss 🥰 Anonymkode: 900af...730
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #10 Skrevet 29. juli 2023 skreppamedleppa skrev (14 timer siden): Er mest glad i kvelden. Å bli staket opp om morningen med drågeånde, full blære, og liten tid er generelt ikke det diggeste. En og annen gang i helgene, men jeg foretrekker helt klart kveld da også.. Staket opp faktisk! 😂Morsomt. Anonymkode: 98561...542 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #11 Skrevet 29. juli 2023 Før jobb er det såvidt tid til dusj og å gå til bussen. Så skjer lite sex da, med mindre det er helg/fridag. Så nesten alltid ettermiddag/ kveld. Anonymkode: be5f4...ab0
Påkrevd Skrevet 29. juli 2023 #12 Skrevet 29. juli 2023 skreppamedleppa skrev (14 timer siden): Er mest glad i kvelden. Å bli staket opp om morningen med drågeånde, full blære, og liten tid er generelt ikke det diggeste. En og annen gang i helgene, men jeg foretrekker helt klart kveld da også.. Jeg digger morgenen, vel å merke uten dårlig tid. Og det er jo fortsatt morgen selv om man tar en 3-minutters på badet først for å tisse og dra over tennene en runde. 2
skreppamedleppa Skrevet 29. juli 2023 #13 Skrevet 29. juli 2023 (endret) Påkrevd skrev (19 minutter siden): Jeg digger morgenen, vel å merke uten dårlig tid. Og det er jo fortsatt morgen selv om man tar en 3-minutters på badet først for å tisse og dra over tennene en runde. Ja men jeg liker ikke morgensex. Jeg er keen på kaffe, på å våkne skikkelig, på å kvitte meg med drageånden, ha tid og ro, bli vandt til dagen før en blir poket av en boner. Det er noe med å nyte forspil og taffsing og sex sammen uten å måte avbryte for å pusse tennene, få gullstøv av trynet og slikt. Jeg digger sex, ja kjære vene, godt det Men jeg må være våken og med og føle meg noenlunde klar. But that's me... Kanskje det har noe med A og B rytmene i oss mennesker, hvem vet. Endret 29. juli 2023 av skreppamedleppa 3 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #14 Skrevet 29. juli 2023 Morgenen. Men gubben er en morgengretten dust så jeg har såvidt fått det siden jeg var singel. Om kvelden er jeg utslitt, trøtt og vil sove, you do the math. Anonymkode: 6da6f...468
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #15 Skrevet 29. juli 2023 Hipp som happ, men aller best på morgenen etter å ha vært på fylla. Våkner alltid litt for tidlig da, kjapp tur på do og så er det tilbake i senga. Klassisk kåt lilleskje 😁 Anonymkode: 6757d...a3b 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #16 Skrevet 29. juli 2023 Det varierer veldig synes jeg Det er også avhengig av om det er med mannen eller alene. Det er vanskelig å beskrive det kortfattet. Men det er veldig godt om morgenen med mannen dersom man har god tid (helger, ferie osv). Han vil helst ha noe om morgenen også på de travle dagene og da lar jeg han komme i meg eller hjelper han med det, og så tar jeg min egen lyst fullt ut litt senere, f.eks. når jeg dusjer. Om kvelden er samleie også bra dersom jeg ikke er for sliten. Hvis jeg er trøtt synes jeg det er bedre å onanere selv eller la han gjøre det på meg. I sommer har vi vært mye ute på tur og da har det faktisk blitt mange ganger midt på dagen også. Konklusjonen min er at samleie er godt uansett tidspunkt hvis man er opplagt, men når jeg er sliten er onani bedre, enten alene eller at han gjør det på meg. Etter at jeg passerte 50 har jeg lært meg å sette mer og mer pris på onani. Anonymkode: 943fe...76a
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #17 Skrevet 29. juli 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Morgenen. Men gubben er en morgengretten dust så jeg har såvidt fått det siden jeg var singel. Om kvelden er jeg utslitt, trøtt og vil sove, you do the math. Anonymkode: 6da6f...468 Matten tilsier at dere har sex etter middag. Anonymkode: be5f4...ab0 2
Hanako Skrevet 29. juli 2023 #18 Skrevet 29. juli 2023 Best om kvelden, synes jeg. Da har vi kåtet hverandre opp hele dagen, og er klare for belønningen. 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #19 Skrevet 29. juli 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Kveld! Dessverre foretrekker mannen morgen.. Anonymkode: 39ba6...fef Samme her!! Jeg foretrekker kveld, mens mannen virker "helt låst" til helgemorgener.... Han blir opplagt og energisk etter sex. Jeg blir trøtt og vil sove. Jeg er typen som vil gjøre unna div plikter før jeg kan nyte; derav antar jeg at jeg foretrekker kveldssex for da er plikter unnagjort og nyting kan begynne. Mannen kan gjerne drøye alle mulige slags planlagte gjøremål med avslapping og kaffedrikking før han langt på dag/utpå kvelden endelig tar fatt på arbeidet. Anonymkode: 76a24...7fe
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #20 Skrevet 29. juli 2023 Rødstrupa skrev (På 28.7.2023 den 13.29): Det kommer litt an på men ofte best på morgenen synes jeg? Hva med deg? hele dagen synes jeg er best. Anonymkode: cb971...b1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå