Gå til innhold

Dere som ikke er sammen med barnefar

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Pleier de å kommentere utseende ditt når du er i nærheten? 
Hadde på men en treningstights ved levering av barnet og han kommenterte «bollemusen» min.. med et lurt glis. 
Jeg bare flirte det bort, men står jo nå å lurer på hva poenget med det var.. 

Han har ny dame og alt, så det var vel bare et forsøk på å være morsom men syns dette var veldig merkelig. Han kunne fint funnet på å sagt det mens vi var sammen men nå? 

Anonymkode: 648fc...76b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Typisk kleine og harry guttunger å si sånt. Bare hev deg over det og svar heller at den er ikke hans lengre. 

Anonymkode: 129a1...033

Gjest tidsfordriv2023
Skrevet

Du legger for mye i det fordi du savner han. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Typisk kleine og harry guttunger å si sånt. Bare hev deg over det og svar heller at den er ikke hans lengre. 

Jeg svarte at det trenger ikke han å se på, hvorpå han svarer at det er vanskelig å la være… 

AnonymBruker
Skrevet
tidsfordriv2023 skrev (Akkurat nå):

Nei, det er ikke saken. Det kan jeg love deg 

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Han kommenterer absolutt ikke utseende mitt. Jeg kommenterer heller ikke hans. Han har for lengst fått seg dame.

Anonymkode: b404d...774

AnonymBruker
Skrevet

Ehh, nei. Han er en godt voksen mann. 
Vi har et godt forhold, men å komme med kommentarer om bollumus og den slags. Nei, absolutt ikke 

Anonymkode: af80c...ea0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg svarte at det trenger ikke han å se på, hvorpå han svarer at det er vanskelig å la være… 

Gris er han og ikke minst teit. Superteit. 

AnonymBruker
Skrevet
tidsfordriv2023 skrev (16 minutter siden):

Og btw, dette er utrolig teit å skrive. Bare fordi jeg har vært sammen med han før så har jeg ikke lov å reagere på kommentarer? Da «savner jeg han»? Flott retorikk i 2023! 
Hadde dette vært en fremmed mann eller en mannlig kollega, hadde konklusjonen da vært at jeg «likte det» fordi jeg er dame og det er meningen vi skal like menn? Eller? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Nei. Han kommenterer absolutt ikke utseende mitt. Jeg kommenterer heller ikke hans. Han har for lengst fått seg dame.

Anonymkode: b404d...774

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Gris er han og ikke minst teit. Superteit. 

Tenkte det var unormalt ja.. Aner ikke hvordan jeg skal reagere på den kommenteren, be han la være å kommentere utseende mitt foran barnet er jo det jeg burde gjort.  Men forsent nå..

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ehh, nei. Han er en godt voksen mann. 
Vi har et godt forhold, men å komme med kommentarer om bollumus og den slags. Nei, absolutt ikke 

Anonymkode: af80c...ea0

Det har sikkert mer å gjøre med hvordan han er. Hadde sikkert ikke sagt  noe mår dere var sammen heller.

AnonymBruker
Skrevet

Forstår hvorfor han er en eks. 

Anonymkode: 3524d...c2f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Pleier de å kommentere utseende ditt når du er i nærheten? 
Hadde på men en treningstights ved levering av barnet og han kommenterte «bollemusen» min.. med et lurt glis. 
Jeg bare flirte det bort, men står jo nå å lurer på hva poenget med det var.. 

Han har ny dame og alt, så det var vel bare et forsøk på å være morsom men syns dette var veldig merkelig. Han kunne fint funnet på å sagt det mens vi var sammen men nå? 

Dette er jo ikke så lett å tolke når man ikke kjenner han… Min eks kunne nok muligens sagt noe sånt til meg ( ikke i hytt og pine - men noe som «på tur med sparebøssa i dag?» )  vi er gode venner og fleiper om mye, og han har en litt egen humor… Har dere hatt det trøblete, men går bedre overens igjen nå? Da kan det jo være et forsøk på humor ja - litt for å opprette gammel tone dere i mellom ( på vennskapelig nivå). Eller så var det bare ubetenksomt sagt i øyeblikket… 

Anonymkode: 6695d...e2a

AnonymBruker
Skrevet

Hadde han prøvd og kommentere noe sånt, hadde jeg blitt 🤢  ikke er det normalt og si sånt om x sin, og Ihvertfall ikke i nærheten av barna. For og si det sånn, jeg tror jeg hadde sagt det veldig tydelig hvor grensene gikk. Og hadde nok dekt til enkelte kroppsdeler om han ikke hadde klart og styre øye sine til deler han lengre ikke har noe med

Anonymkode: 404c4...0bd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dette er jo ikke så lett å tolke når man ikke kjenner han… Min eks kunne nok muligens sagt noe sånt til meg ( ikke i hytt og pine - men noe som «på tur med sparebøssa i dag?» )  vi er gode venner og fleiper om mye, og han har en litt egen humor… Har dere hatt det trøblete, men går bedre overens igjen nå? Da kan det jo være et forsøk på humor ja - litt for å opprette gammel tone dere i mellom ( på vennskapelig nivå). Eller så var det bare ubetenksomt sagt i øyeblikket… 

Ja det kan meget godt være han vil forbedre tonen mellom oss.. bare en merkelig plass å starte.. 🤷🏻‍♀️ 

Han trodde vel sikkert jeg skulle reagere som før

Gjest tidsfordriv2023
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker said:

Og btw, dette er utrolig teit å skrive. Bare fordi jeg har vært sammen med han før så har jeg ikke lov å reagere på kommentarer? Da «savner jeg han»? Flott retorikk i 2023! 
Hadde dette vært en fremmed mann eller en mannlig kollega, hadde konklusjonen da vært at jeg «likte det» fordi jeg er dame og det er meningen vi skal like menn? Eller? 

Du legger for mye i kommentaren min også. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ja det kan meget godt være han vil forbedre tonen mellom oss.. bare en merkelig plass å starte.. 🤷🏻‍♀️ 

Han trodde vel sikkert jeg skulle reagere som før

Helt enig i at det var merkelig 😅 men siden du sa han hadde ny dame og du ikke tolket det «sånn», så gikk tankene mine den veien.. noen menn er jo av og til litt klønete på den måten, og det er ikke alltid vi bør tolke ting «verst mulig» 😉 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...