AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #1 Skrevet 28. juli 2023 Jeg tok med barna og flyttet ut på landet med barna mine. De er i midt barneskole og ungdomskolealder. De har slått seg ned og fått nye venner, men er jo ikke barndomshjemmet og her røttene her. Vi har fått bra tilbud som gjør vi kan flytte til en by en time herfra. Jeg er veldig delt i om vi burde bli eller flytte. Ungene vil flytte, og selv om de jo har flytra før så ser jo ikke de hele bildet og kan ta valget. Vi er nå halvannen time fra far og har samværsavtale, vi er i samme avstand og kn følge opp like bra eller enklere på nytt sted. Vil være veldig bra for økonomien, men det kan jo ikke være avgjørende. Noen som har tanker om saken eller erfaringer i lignende situasjon? Anonymkode: 04936...4fb
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #2 Skrevet 28. juli 2023 Barna er i alder 9 til 14 år. Anonymkode: 04936...4fb
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #3 Skrevet 28. juli 2023 Om barna er med på det og samværet med far kan opprettholdes. Hvorfor ikke? Høres ut som det blir bedre på mange plan å flytte Anonymkode: f523d...701
fru Alving Skrevet 28. juli 2023 #4 Skrevet 28. juli 2023 Kanskje det å flytte til en by kan åpne flere muligheter for barna også. Flere utdanningsmuligheter kortere vei til vgs osv. Om dere flytter nå så kan dere kanskje bli der dere flytter til barna er store. tror det er greit å lande litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå