Gjest Rødtoppen Skrevet 16. januar 2006 #1 Skrevet 16. januar 2006 Hjelp! Er det jeg som er HELT tett på pc-fronten? Eller kan installasjon av en alt-i-ett skriver påvirke MSN av alle ting? Programmet har sluttet å virke, forsøkt både å avinstallere skriveren igjen (noe maskina ikke helt klarer, noe blir hengende igjen) og prøvd å avinstallere og legge inn msn igjen på nytt. Funkar inte!! Noe forlag til hva jeg kan gjøre? Eller er neste alternativ å formatere harddisken??
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2006 #2 Skrevet 16. januar 2006 Jeg har aldri hørt om at en skriver påvirker msn. De har jo ikke noe med hverandre å gjøre! Prøv heller å laste ned msn på nytt.
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2006 #3 Skrevet 16. januar 2006 Jeg har aldri hørt om at en skriver påvirker msn. De har jo ikke noe med hverandre å gjøre! Prøv heller å laste ned msn på nytt. ← Takk for tipset, men det har jeg gjort sikkert 10 ganger nå... Hjelper ikke!
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2006 #4 Skrevet 16. januar 2006 Snodig. Jeg har hatt alt i ett skrivere i mange år og har aldri opplevd noe slikt. Prøv å gå inn manuelt og fjern restene av skriverprogrammet(forsto det sånn at det er det du ikke får avinstallert helt) før du installerer det på nytt. Det er mulig at disse restene kan påvirke en evt. nyinstallering slik at denne ikke virker.
Gjest Rødtoppen Skrevet 16. januar 2006 #5 Skrevet 16. januar 2006 Hmmm... Jeg har først forsøkt å avinstallere alle prog som fulgte med skriveren slik man SKAL ved hjelp av "avinstaller", et av prog som fulgte med ble da ikke borte. Forsøkte så å gå inn og slette dette via bakveien, men det ble ikke borte da jeg slettet det derfra heller! :klø: En kompis har også hatt problemer med at div. progs har sluttet å virke som de skal når han har installert skriveren sin... Men men... Har jo Windows sin MSN da... Jippi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå