AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #1 Del Skrevet 28. juli 2023 Vurderer å prøve online coach. Er ikke overvektig, men dvask og trenger litt ekstra motivasjon for å komme i gang med trening nå. Kan noen som har hatt coach fortelle? Hva betalte du, hvem hadde du, hvordan var det? Anonymkode: 8b34c...e92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #2 Del Skrevet 28. juli 2023 Hadde ikke kastet bort penger på det Anonymkode: 2dafa...bf1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #3 Del Skrevet 28. juli 2023 SVINDEL. Spesielt på tiktok ser jeg absolutt alle driver med onlinecoaching, de gjør det for sin egen vinning. Samme info ute på nettet. Anonymkode: f3b05...9ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #4 Del Skrevet 28. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): SVINDEL. Spesielt på tiktok ser jeg absolutt alle driver med onlinecoaching, de gjør det for sin egen vinning. Samme info ute på nettet. Anonymkode: f3b05...9ce Selvfølgelig gjør de det for egen vinning, det er jo jobben deres… Anonymkode: 8b34c...e92 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #5 Del Skrevet 28. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Selvfølgelig gjør de det for egen vinning, det er jo jobben deres… Anonymkode: 8b34c...e92 Nei, ikke dem på tiktok og sosiale medier. Ofte bare en jobb ved siden av, når de ellers har studier og andre ting. Derav de tar deg ikke seriøst heller, bare ute etter pengene. Anonymkode: f3b05...9ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #6 Del Skrevet 28. juli 2023 Hva betaler man for noe sånt? Anonymkode: 7a2c1...40c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #7 Del Skrevet 28. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, ikke dem på tiktok og sosiale medier. Ofte bare en jobb ved siden av, når de ellers har studier og andre ting. Derav de tar deg ikke seriøst heller, bare ute etter pengene. Anonymkode: f3b05...9ce Det er jo likefullt en jobb selv om de har jobb/studier ved siden av. Anonymkode: 8b34c...e92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #8 Del Skrevet 28. juli 2023 Jeg har meldt meg inn på et online coach kurs. Betaler månedlig til under 300 i mnd. Jeg trenger bare ett lite dytt i rett retning og finne igjen indre motivasjon og styrke til både kostholdsendring og endre tankene til mer positivttankemønster (hadde et veldig negativt tankemønster i en periode som jeg måtte komme meg ut av). Dette er ei som driver med livsstilsendring, helse coach osv. Men alt avhenger hvor mye egeninnsats du er villig til å gjøre selv. Hverken coach eller psykologer kan fikse problemene dine med mindre du tar tak i det selv Jeg hører på lydfiler slik som meditasjoner osv. syns dette har hjulpet meg veldig mye for å komme på rett spor igjen. Jeg kommer til å fortsette å være kunde hos henne igjennom høsten og vinteren pga det er oftes da jeg begynner skikkelig å slite pga mørketidene Anonymkode: bfd54...608 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #9 Del Skrevet 28. juli 2023 Jeg trodde du først mente noe slikt som personen over skriver, at du vurderte en eller annen "livscoach." Det har jeg ikke troen på. De har tatt et kort kurs, kun noen få uker e.l. Dersom du derimot mener personlig trener/kostholdsveileder, så har jeg mer tro på det. Hva med å forsøke Naardic? De er flinke! https://naardic.no/?gclid=CjwKCAjwzo2mBhAUEiwAf7wjktJxHIOPDvNAeYWppqpJ15hzX9pjPMJQPBLZrmsf1gRnDR7_hOaZWxoCwO8QAvD_BwE Anonymkode: 44138...70f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #10 Del Skrevet 28. juli 2023 Hjelpes. Betale for selvfølgeligheter. Spar de pengene. Anonymkode: 773b6...a22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #11 Del Skrevet 28. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg trodde du først mente noe slikt som personen over skriver, at du vurderte en eller annen "livscoach." Det har jeg ikke troen på. De har tatt et kort kurs, kun noen få uker e.l. Dersom du derimot mener personlig trener/kostholdsveileder, så har jeg mer tro på det. Hva med å forsøke Naardic? De er flinke! https://naardic.no/?gclid=CjwKCAjwzo2mBhAUEiwAf7wjktJxHIOPDvNAeYWppqpJ15hzX9pjPMJQPBLZrmsf1gRnDR7_hOaZWxoCwO8QAvD_BwE Anonymkode: 44138...70f Hei! Ja. Det burde jeg kanskje presisert. Jeg ønsker en online personlig trener og kostholdsveileder. Tusen takk for tips! Skal sjekke ut. Anonymkode: 8b34c...e92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #12 Del Skrevet 31. juli 2023 Slår et slag for Omnia! Jeg har hatt coach derfra. Eget kosthold, trening, personlig oppfølging. Koster moneys, men jeg har fått endelig permanent endret mitt forhold til mat og trening til det positive. ALLE kan gå ned i vekt - man trenger bare verktøyene til det. Og det fikk jeg der. Anonymkode: cdeca...a63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #13 Del Skrevet 4. august 2023 Jeg har hatt coach fra Elitept (Veronica) tidligere og var veldig fornøyd både med henne og resultatene jeg fikk den gang. Nå har jeg fysisk PT via treningssenteret mitt, men hun driver også som online coach med fokus med helse og det passer meg bra. Hun er veldig flink til å følge meg opp mellom øktene våre så tipper hun er god online og Anonymkode: ac08f...cac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå