AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #1 Skrevet 28. juli 2023 Hei. Jeg har datet en fyr i noen måneder nå og liker han veldig godt. Vanvittig godt faktisk. Jeg har til tider opplevd han som veldig av og på, noe som har gjort meg usikker på han og hans intensjoner men han sier at han liker meg og er glad i meg. Jeg har ikke hatt sex med han enda, men vært nære på noen ganger. På grunn av dette blir han ganske frustrert og virker å bli ganske fornærmet av det. Han vil ikke overnatte fordi han mener det blir for frustrerende men vil gjerne snakke på telefonen lenge om gangen og møte meg. Nå etter sist gang jeg «avviste han» synes jeg han har forandret seg. Han tar ikke så mye kontakt og når vi møtes tar han ikke initiativ til å holde rundt meg, kysse meg osv. jeg vet jo dere ikke har svaret på dette men kanskje dere kan hjelpe meg å analysere. Kommer denne oppførselen av at han er fornærmet og lei seg fordi jeg ikke ligger med han eller er han bare ut etter en ting, og begynner nå å gi opp? Kan menn bli såret av å bli avvist for sex selv om de får bekreftelse på alle andre mulige måter? Anonymkode: a675e...e96
h/k Skrevet 28. juli 2023 #2 Skrevet 28. juli 2023 Et par mnd virker ganske lenge å vente med sex. Kysser dere? Hvorfor ønsker du å vente enda lengre hvis du liker han så godt? Jeg kan skjønne han blir frustrert hvis du avviser uten å forklare hvorfor etter så lang tid.
Gjest tidsfordriv2023 Skrevet 28. juli 2023 #3 Skrevet 28. juli 2023 Er dere over 20 så forstår jeg han godt. Flere måneder uten sex? Ikke nok med det, han overnatter også men ingen sex? Jeg ville dumpa deg og gått for lengs. Og jo eldre dere er, jo værre høres dette ut.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #4 Skrevet 28. juli 2023 h/k skrev (6 minutter siden): Et par mnd virker ganske lenge å vente med sex. Kysser dere? Hvorfor ønsker du å vente enda lengre hvis du liker han så godt? Jeg kan skjønne han blir frustrert hvis du avviser uten å forklare hvorfor etter så lang tid. Ja vi kysser. Jeg vet ikke hvorfor dette er så skummelt for meg men er så redd for at han kun er ute etter det og drar etterpå. Jeg har falt sånn for denne mannen. Jeg har nok sabotert mye selv her når jeg tenker tilbake på det. Vi er i 30-årene Anonymkode: a675e...e96
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #5 Skrevet 28. juli 2023 Kan være han tror du ikke har sexlyst, og ikke ønsker et forhold med noen som ikke har det. (Dette er bare gjetting). Anonymkode: 5f322...884
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #6 Skrevet 28. juli 2023 Hvorfor avviser du han ? Hadde jeg vært i nytt forhold der jeg ble avvist gang på gang så hadde jeg gått om det ikke var noe mer forklaring bak avvisningen. Anonymkode: 449b3...b71 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #7 Skrevet 28. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja vi kysser. Jeg vet ikke hvorfor dette er så skummelt for meg men er så redd for at han kun er ute etter det og drar etterpå. Jeg har falt sånn for denne mannen. Jeg har nok sabotert mye selv her når jeg tenker tilbake på det. Vi er i 30-årene Anonymkode: a675e...e96 Da synes jeg han har holdt ut lenge, for å være helt ærlig. Her saboterer du nok for deg selv, ja. Du må snakke med ham. Jeg er kvinne, men jeg hadde neppe holdt ut like lenge hvis en mann hadde holdt på sånn som du gjør med meg. Anonymkode: 4682a...c3f
Hedda-78 Skrevet 28. juli 2023 #8 Skrevet 28. juli 2023 Han har datet deg i flere mnd og liker å snakke med deg. Han er altså ikke bare ute etter en ting. I såfall hadde han gitt opp og dratt for lenge siden. Jeg synes du nesten er slem som forventer at han skal kysse, holde rundt deg og også overnatte, men vil ikke ha sex. Du setter jo selv en stopper for dette forholdet ved å ikke ta forholdet et steg lenger. Du skyver ham unna og ødelegger for deg selv. 4
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #9 Skrevet 28. juli 2023 Sex for min del er det som gjør at jeg blir bundet til en dame. Ingen sex så sklir ting mer over i vennskap. Du lager en venn av daten din. Skal du være sammen med han bør du jo også teste det sexuelle ? matcher ikke dette er det jo over uansett. Anonymkode: 3bcd6...0e0 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #10 Skrevet 28. juli 2023 Du skaper frustrasjon i et forhold som ikke allerede har begynt. Her risikerer du å så noen frø du ikke senere kan avså. Anonymkode: 44001...f57
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #11 Skrevet 28. juli 2023 Jeg setter pris på svarene deres og det gir meg en annet perspektiv på situasjonen. Jeg vet ikke selv hvorfor jeg holder tilbake. Tror jeg må ta meg en prat med han og se om det er noe som kan fikses her. Anonymkode: a675e...e96
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #13 Skrevet 28. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja vi kysser. Jeg vet ikke hvorfor dette er så skummelt for meg men er så redd for at han kun er ute etter det og drar etterpå. Jeg har falt sånn for denne mannen. Jeg har nok sabotert mye selv her når jeg tenker tilbake på det. Vi er i 30-årene Anonymkode: a675e...e96 Jeg er enig med deg at det er lurt å vente for å se ann hans virkelige verdier, det ville jeg også gjort, men tror han har ventet nok. Du risikerer å la han vente så lenge at det blir motsatt effekt. At han blir motløs og går. Og når det kommer dit så har du laget en selvoppfyllende profeti; at menn går pga sex. Anonymkode: 59537...5d6
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #14 Skrevet 28. juli 2023 Det jeg tenker på, har ikke du hatt lyst på sex i denne perioden ? For om du ikke har hatt det er det selvsagt greit å avvise. Men å avvise bare av prinsipp i x tid el.l er så stort rødt flagg som finnes. Det er jo bare å vise fra start at du bruker sex som virkemiddel mer enn som noe naturlig som skjer når en er opphisset på hverandre. Anonymkode: 449b3...b71
Flintis Skrevet 28. juli 2023 #15 Skrevet 28. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hei. Jeg har datet en fyr i noen måneder nå og liker han veldig godt. Vanvittig godt faktisk. Jeg har til tider opplevd han som veldig av og på, noe som har gjort meg usikker på han og hans intensjoner men han sier at han liker meg og er glad i meg. Jeg har ikke hatt sex med han enda, men vært nære på noen ganger. På grunn av dette blir han ganske frustrert og virker å bli ganske fornærmet av det. Han vil ikke overnatte fordi han mener det blir for frustrerende men vil gjerne snakke på telefonen lenge om gangen og møte meg. Nå etter sist gang jeg «avviste han» synes jeg han har forandret seg. Han tar ikke så mye kontakt og når vi møtes tar han ikke initiativ til å holde rundt meg, kysse meg osv. jeg vet jo dere ikke har svaret på dette men kanskje dere kan hjelpe meg å analysere. Kommer denne oppførselen av at han er fornærmet og lei seg fordi jeg ikke ligger med han eller er han bare ut etter en ting, og begynner nå å gi opp? Kan menn bli såret av å bli avvist for sex selv om de får bekreftelse på alle andre mulige måter? Anonymkode: a675e...e96 Jeg hadde vel regnet med at jeg ikke var atraktiv nok for sex og da skygget banen for lenge siden. Så den testen hadde fungert bra på meg. Jeg har tilbrakt nok tid i sexløst forhold med det dette kan føre med seg. Mulig jeg hadde lurt på om du hadde en partner du hadde sex med på regulær basis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå