Gå til innhold

Pleier å poste inspirerede bilder og sitater på Facebook, kanskje 3-4 ganger i uka. Nå svier svigerinna mi at mange synes det er pinlig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri tenkt på det før. Har alltid tenkt at folk blir mer inspirerte? Hva reagere dere på inspirerende sitater og bilder på Facebook? 

Her er typisk eksempel på det jeg poster:

IMG_4345.jpeg

Anonymkode: a3ec7...7c6

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har aldri tenkt på det før. Har alltid tenkt at folk blir mer inspirerte? Hva reagere dere på inspirerende sitater og bilder på Facebook? 

Her er typisk eksempel på det jeg poster:

IMG_4345.jpeg

Gjør ingenting for meg, tenker ikke over hva folk poster, hvertfall ikke om det er pinlig. 

Anonymkode: f3f0d...0a9

• Liker 11
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du liker det du poster, og du poster positive ting for å inspirere andre, hva så om andre synes det er pinlig?

Det er deres problem, ikke ditt!

Anonymkode: 24dd7...af7

• Liker 24
  • Hjerte 2
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Unødvendig. Jeg tenker at du kun er ansvarlig  for å inspirere deg selv. Print de ut og heng de på rommet ditt. ☺️

Anonymkode: 42d43...888

• Liker 28
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Spamming av kjæledyr, visdomsord og lavterskel mosjonsbilder er vel mine hovedgrunner til å skjule innhold fra "venner" på Facebook. Foruten konspirasjons-crap selvfølgelig. 

Anonymkode: 04bcd...775

• Liker 24
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Altså, det bryr meg ikke om folk gjør det. Tanta mi deler ALT hu finner av sånne ting. Men det gjør jo at jeg ikke gidder å tenke så mye over om du legger ut noe som helst ellers, fordi profilen din spammes av uinteressante ting. 

Anonymkode: eef89...c70

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

For meg kan folk poste akkurat hva de vil på sin egen FB-side. De fleste vet hvordan de skal scrolle forbi 🙃. Jeg kan ha en tendens til å poste litt mye fra en hobby jeg har. Men syns det er litt rart at noen poster nesten daglige bilder av seg selv 🙃

Anonymkode: 88624...8a6

• Liker 12
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Hva betyr "svier" ...?

Anonymkode: ca40f...28d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du liker det du poster, og du poster positive ting for å inspirere andre, hva så om andre synes det er pinlig?

Det er deres problem, ikke ditt!

Enig!

ts.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt svarene her inne.

Dere sier jo at andre ikke skal poste det de selv liker, skal de da poste det (de tror) alle andre liker?

• Liker 7
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva betyr "svier" ...?

Anonymkode: ca40f...28d

Mente «sier».

ts.

AnonymBruker
Skrevet

Det er "ut" å poste sånt, det er noe som var "kult" i 2012. Men altså det skader jo ingen, så du kan bare fortsette med det hvis du liker det.

Anonymkode: ddd97...70d

• Liker 15
  • Nyttig 2
Skrevet

Altså, jeg har en facebookfeed som stort sett består av kvinner på 50+ og ingen, INGEN, poster sånt møl. 

• Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Det ER pinlig og svært få «blir inspirert» av sånt tøys. Å poste det 3-4 ganger i uka er en god oppskrift på å bli satt på ignorer så folk slipper å se det.

• Liker 37
  • Nyttig 2
Skrevet

Du kan jo poste det du vil, men ikke gjør det i den tro at det er inspirerende eller hjelpsomt for andre folk. Folk blir ikke inspirert av slikt. Så da er det vel liten vits i, eller?

• Liker 28
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...