AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #1 Skrevet 28. juli 2023 Jeg har fått min først blødning etter medisinsk abort (etter endt blødning sin følge av aborten). Jeg tok noen graviditetstester etter 3.5 uke (tok tester to dager på rad) etter aborten, før blødning/mensen kom tilbake. Disse var negative. Begynte å blø 2 dager etter testene, og tok en ny test dagen etter første blødningsdag fordi det var nøyaktig 4 uker etter abort og sykehuset hadde bedt meg om å teste etter 4 uker. Denne testen viste seg derimot å være litt svakt positiv. Jeg har nå testet tre dager på rad, alle er svakt positive, men jeg blør fortsatt. Ikke koagler, eller hva det heter, men mye blod. Flere som har opplevd lignende? Er det mulig å være gravid igjen med så stor blødning? Anonymkode: ab964...063
Apekatten Skrevet 28. juli 2023 #2 Skrevet 28. juli 2023 Det kan være flere årsaker til blødningene. Jeg ville tatt blodprøver hos lege for å se om HCG stiger. Jeg blødde som en vanlig mens da jeg ble gravid, så jeg mistenkte ikke at jeg var gravid før flere uker etterpå, da fikk jeg symptomer.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #3 Skrevet 28. juli 2023 8 minutter siden, Apekatten said: Det kan være flere årsaker til blødningene. Jeg ville tatt blodprøver hos lege for å se om HCG stiger. Jeg blødde som en vanlig mens da jeg ble gravid, så jeg mistenkte ikke at jeg var gravid før flere uker etterpå, da fikk jeg symptomer. Tusen takk for svar, jeg hadde nok bare tenkt at det er hcg som sitter igjen etter aborten, hadde det ikke vært for at testene var negative først! Jeg får be om en blodprøve 😊 Anonymkode: ab964...063
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå