AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #1 Skrevet 28. juli 2023 Hva er det med menn på dating apper? De liker deg, men sier ingenting. De svarer ofte når du først sier noe, men de starter aldri. Noen ganger er menn ok, men veldig mange er tydeligvis rett og slett troll med lager falsk profil kun for å drive gjøn tydeligvis. Hvis det ikke er tull, så vil jeg være svært overrasket over standarden menn her i landet, for det er tydeligvis en haug med ekle gærninger uten sosiale evner, trist altså 😔. Over halvparten av menn jeg har hatt kontakt med gjennom app har oppført seg så rart at jeg tenker de bare troller. Noen har vært ute etter å lære meg en lekse også, andre bare ute etter sex. Så når du finner noen du har en veldig bra samtale med må du hele tiden starte samtalen. Så desperat er jeg ikke, blir det ingen input fra den andre, tar jeg det som tegn for at han ikke er så interessert likevel. Da får det bare dø ut selv om vi hadde det så gøy og det siste vi sa var at det var moro å prate med deg. Er det bare meg eller er dette et bilde mange får når de prøver nett dating? Anonymkode: 8eae5...135 2
remix2020 Skrevet 28. juli 2023 #2 Skrevet 28. juli 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hva er det med menn på dating apper? De liker deg, men sier ingenting. De svarer ofte når du først sier noe, men de starter aldri. Noen ganger er menn ok, men veldig mange er tydeligvis rett og slett troll med lager falsk profil kun for å drive gjøn tydeligvis. Hvis det ikke er tull, så vil jeg være svært overrasket over standarden menn her i landet, for det er tydeligvis en haug med ekle gærninger uten sosiale evner, trist altså 😔. Over halvparten av menn jeg har hatt kontakt med gjennom app har oppført seg så rart at jeg tenker de bare troller. Noen har vært ute etter å lære meg en lekse også, andre bare ute etter sex. Så når du finner noen du har en veldig bra samtale med må du hele tiden starte samtalen. Så desperat er jeg ikke, blir det ingen input fra den andre, tar jeg det som tegn for at han ikke er så interessert likevel. Da får det bare dø ut selv om vi hadde det så gøy og det siste vi sa var at det var moro å prate med deg. Er det bare meg eller er dette et bilde mange får når de prøver nett dating? Anonymkode: 8eae5...135 Tenkte jeg måtte komme med noen refleksjoner her. Etter flere år on/off ulike datingapper har jeg gjort meg noen erfaringer som kanskje kan gi svar på hvorfor menn klikker «liker», men ikke tar kontakt. Jeg kunne vært en av dem😅. Klikker liker for å se om jeg får en liker i retur. Har sendt melding til mange kvinner uten å få respons, så da sluttet jeg med det, men klikker «liker» for å gi signal om at jeg liker profilen. I likestilte Norge er det ingenting som hindrer jentene fra å ta kontakt først, de må ikke vente på at mannen tar kontakt. 3 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #3 Skrevet 28. juli 2023 35 minutter siden, AnonymBruker said: Hva er det med menn på dating apper? De liker deg, men sier ingenting. De svarer ofte når du først sier noe, men de starter aldri. Noen ganger er menn ok, men veldig mange er tydeligvis rett og slett troll med lager falsk profil kun for å drive gjøn tydeligvis. Hvis det ikke er tull, så vil jeg være svært overrasket over standarden menn her i landet, for det er tydeligvis en haug med ekle gærninger uten sosiale evner, trist altså 😔. Over halvparten av menn jeg har hatt kontakt med gjennom app har oppført seg så rart at jeg tenker de bare troller. Noen har vært ute etter å lære meg en lekse også, andre bare ute etter sex. Så når du finner noen du har en veldig bra samtale med må du hele tiden starte samtalen. Så desperat er jeg ikke, blir det ingen input fra den andre, tar jeg det som tegn for at han ikke er så interessert likevel. Da får det bare dø ut selv om vi hadde det så gøy og det siste vi sa var at det var moro å prate med deg. Er det bare meg eller er dette et bilde mange får når de prøver nett dating? Anonymkode: 8eae5...135 Først og fremst: Det er en fordel å vokse opp fra illusjonen om at hele verden er på Tinder; det er et sted for spesielle mennesker. Mennene som er der, er grovt sett enten de som er ute etter masse sex og får det, de som er ute etter masse sex uten å få det, eller single menn som av gode grunner forblir single. Kort sagt - ikke et sted der man finner normale menn. Anonymkode: 82bc4...6dd 2 3
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #4 Skrevet 28. juli 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Først og fremst: Det er en fordel å vokse opp fra illusjonen om at hele verden er på Tinder; det er et sted for spesielle mennesker. Mennene som er der, er grovt sett enten de som er ute etter masse sex og får det, de som er ute etter masse sex uten å få det, eller single menn som av gode grunner forblir single. Kort sagt - ikke et sted der man finner normale menn. Anonymkode: 82bc4...6dd Enig. Alle som har funnet noen på tinder de senere har blitt partner med har en partner som er unormal. Stemmer veldig godt det. Det trenges ikke en gang å bevises vitenskapelig, for det vet alle at sånn er det. Anonymkode: 391c1...554 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #5 Skrevet 28. juli 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Enig. Alle som har funnet noen på tinder de senere har blitt partner med har en partner som er unormal. Stemmer veldig godt det. Det trenges ikke en gang å bevises vitenskapelig, for det vet alle at sånn er det. Anonymkode: 391c1...554 Jeg har ingen mening om tinder men dette var et utrolig kunnskapsløst utsagn, passer fra en barneskoleelev. «Alle de andre får». Nei, alle får ikke, og alle vet ikke, og vil man hevde noe som det over som sant må det faktisk bevises. Anonymkode: 3fee4...406 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #6 Skrevet 28. juli 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har ingen mening om tinder men dette var et utrolig kunnskapsløst utsagn, passer fra en barneskoleelev. «Alle de andre får». Nei, alle får ikke, og alle vet ikke, og vil man hevde noe som det over som sant må det faktisk bevises. Anonymkode: 3fee4...406 Går ut fra at innlegget du svarte på var ironisk ment. Men selv om de desperate single her i forumet vil fortsette å forsvare Tinder fordi dette i deres øyne er for "hele verden", er det faktisk ikke det, noe man ser på nivået på kommentarene der - mennene med kvalitet er for lengst tatt, og er i forhold, med eller uten barn. Tinder er for dem som ikke klarte dette, eller dem som bare er ute etter sex. Noen ville ha brukt uttrykket "white trash". Anonymkode: 82bc4...6dd 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #7 Skrevet 28. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tinder er for dem som ikke klarte dette, eller dem som bare er ute etter sex. Noen ville ha brukt uttrykket "white trash". Anonymkode: 82bc4...6dd Jeg regner med at du tenker at dette gjelder for kvinnene på Tinder også da? Trailer trash? Anonymkode: 42aa5...308
Flintis Skrevet 28. juli 2023 #8 Skrevet 28. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Går ut fra at innlegget du svarte på var ironisk ment. Men selv om de desperate single her i forumet vil fortsette å forsvare Tinder fordi dette i deres øyne er for "hele verden", er det faktisk ikke det, noe man ser på nivået på kommentarene der - mennene med kvalitet er for lengst tatt, og er i forhold, med eller uten barn. Tinder er for dem som ikke klarte dette, eller dem som bare er ute etter sex. Noen ville ha brukt uttrykket "white trash". Anonymkode: 82bc4...6dd Så det er ingen fargede der?
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #9 Skrevet 28. juli 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg regner med at du tenker at dette gjelder for kvinnene på Tinder også da? Trailer trash? Anonymkode: 42aa5...308 Kvinnene som tror at man kan finne en normal mann på Tinder, må i alle fall kunne kalles usedavnlig naive; de ser jo selv hvordan dette går. 1 minutt siden, Flintis said: Så det er ingen fargede der? Så vidt jeg vet, kan man fortsatt vise til "white trash", men skulle noen si <sett-inn-en-annen-farge>-trash, ville nok svært mange ha følt seg krenket. Anonymkode: 82bc4...6dd 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #10 Skrevet 28. juli 2023 Det er jo typisk norske menn. Passive og tafatte. Derfor gidder jeg ikke å date dem. Anonymkode: 15b6c...d04 4
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #11 Skrevet 28. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Først og fremst: Det er en fordel å vokse opp fra illusjonen om at hele verden er på Tinder; det er et sted for spesielle mennesker. Mennene som er der, er grovt sett enten de som er ute etter masse sex og får det, de som er ute etter masse sex uten å få det, eller single menn som av gode grunner forblir single. Kort sagt - ikke et sted der man finner normale menn. Anonymkode: 82bc4...6dd AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Går ut fra at innlegget du svarte på var ironisk ment. Men selv om de desperate single her i forumet vil fortsette å forsvare Tinder fordi dette i deres øyne er for "hele verden", er det faktisk ikke det, noe man ser på nivået på kommentarene der - mennene med kvalitet er for lengst tatt, og er i forhold, med eller uten barn. Tinder er for dem som ikke klarte dette, eller dem som bare er ute etter sex. Noen ville ha brukt uttrykket "white trash". Anonymkode: 82bc4...6dd Faktisk enig. Har aldri vært på Tinder. Anonymkode: 15b6c...d04 1
remix2020 Skrevet 28. juli 2023 #12 Skrevet 28. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Faktisk enig. Har aldri vært på Tinder. Anonymkode: 15b6c...d04 😂…. Du har sterke meninger om en datingapp du aldri har vært på. Hvordan kan du da vite så mye om folka som er der?🤔 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #13 Skrevet 28. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kvinnene som tror at man kan finne en normal mann på Tinder, må i alle fall kunne kalles usedavnlig naive; de ser jo selv hvordan dette går. Anonymkode: 82bc4...6dd Jeg anser meg selv som ganske oppegående. Er voksen, har høy lønn, egen leilighet og bil. Jeg er på Tinder. Hvorfor jeg er på Tinder? For å "sondere terrenget". Kanskje dukker det opp noen som jeg kan matche med og på sikt kan utvikle et forhold til. Jeg tar ikke initiativ til første kontakt fordi jeg er lei av å være den som skulle ta initiativ til absolutt alt. Jeg gidder rett og slett ikke å "jakte". Så desperat er jeg ikke. Som det er blitt nevnt flere ganger på KG - så lever vi i 2023, hvor det ropes om likestilling. Dette støtter jeg fullt ut. Men det bør gå begge veier og ikke bare når det komer til lønn og rettigheter. Da kan vel kanskje jenter begynne å ta initiativ også på datingsider? Hvis jeg først er på date eller er i et forhold er jeg gentleman. Trekker ut stoler, holder opp dører, spanderer, men jeg forventer også at det går begge veier på sikt. Anonymkode: 42aa5...308 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #14 Skrevet 28. juli 2023 remix2020 skrev (3 minutter siden): 😂…. Du har sterke meninger om en datingapp du aldri har vært på. Hvordan kan du da vite så mye om folka som er der?🤔 Ehhh…må man prøve alle idiotiske ting for å vite at de er idiotiske? Anonymkode: 15b6c...d04 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #15 Skrevet 28. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg anser meg selv som ganske oppegående. Er voksen, har høy lønn, egen leilighet og bil. Jeg er på Tinder. Hvorfor jeg er på Tinder? For å "sondere terrenget". Kanskje dukker det opp noen som jeg kan matche med og på sikt kan utvikle et forhold til. Jeg tar ikke initiativ til første kontakt fordi jeg er lei av å være den som skulle ta initiativ til absolutt alt. Jeg gidder rett og slett ikke å "jakte". Så desperat er jeg ikke. Som det er blitt nevnt flere ganger på KG - så lever vi i 2023, hvor det ropes om likestilling. Dette støtter jeg fullt ut. Men det bør gå begge veier og ikke bare når det komer til lønn og rettigheter. Da kan vel kanskje jenter begynne å ta initiativ også på datingsider? Hvis jeg først er på date eller er i et forhold er jeg gentleman. Trekker ut stoler, holder opp dører, spanderer, men jeg forventer også at det går begge veier på sikt. Anonymkode: 42aa5...308 Har du funnet noen bra mann der? Du er tydeligvis fortsatt singel, så svaret er nei. Tenk hvor mye tid du allerede har brukt på Tinder, uten resultat Anonymkode: 15b6c...d04 1
Hjelpsom Skrevet 28. juli 2023 #16 Skrevet 28. juli 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Hva er det med menn på dating apper? De liker deg, men sier ingenting. De svarer ofte når du først sier noe, men de starter aldri. Vel, et stort problem for oss menn er at 90% av dem vi prøver å prate med: 1 ikke svarer i det hele tatt- 2 Ikke avslutter på en skikkelig måte ved å rett å slett si at man ikke er interresert. Man blir litt avstumpet og "redd" for å i det hele tatt prøve. De gangene jeg har lyktes har det vært hun som har opprettet kontakten. Et annet problem er at ofte har jenter gratis medlemskap og forventeter at menn skal betale og starte samtalen. Man kan ikke starte samtale uten å betale. Men da faller vi tilbake til punkt 1 og 2. Men ja, det er mange menn som bruker de appene kune for å kontakte flest mulig for å oppnå uforpliktende sex og ødelegger for menn som tross alt prøver å være seriøse. 2
remix2020 Skrevet 28. juli 2023 #17 Skrevet 28. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ehhh…må man prøve alle idiotiske ting for å vite at de er idiotiske? Anonymkode: 15b6c...d04 Nei, men burde man spre påstander uten kunnskap? Har testet ulike datingapper og ingen av dem virker, er min erfaring. Alle sitter på gjerdet og kikker. Ingen tar kontakt og ingen svarer om du tar kontakt. De betaler for å kikke. Det er bortkasta bruk av penger i mine øyne. Men, det er sikkert noen som finner kjærligheten på den måten. Jeg dømmer ingen. Hvis alle på Tinder kun er opptatt av sex så er jo alle like og da er det jo alle like 😉
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #18 Skrevet 28. juli 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Har du funnet noen bra mann der? Du er tydeligvis fortsatt singel, så svaret er nei. Tenk hvor mye tid du allerede har brukt på Tinder, uten resultat Anonymkode: 15b6c...d04 Jeg er mann 🙂 Anonymkode: 42aa5...308
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #19 Skrevet 28. juli 2023 Men la oss oppklare: På Tinder kan man ikke sende melding før begge har trykket "liker", altså match. Så hvis du lurer på hvorfor de "liker" deg men ikke tar kontakt, så er det derfor. (hvis du betaler for toppmedlemskap, kan du sende Superlike med 1 (kun) melding. Men ikke alle har det) Som mann opplever jeg akkurat det samme fra en del kvinner. De gjør en match men sender ikke noe melding og svarer ikke om jeg sender dem melding. Og jeg sender ikke grisemeldinger. Bare høflige meldinger for å starte en prat. Noen er selvfølgelig hyggelige, selv om det ikke blir noe mer ut av det. Er nok sånn folk blir når alt skjer på skjerm. M48 Anonymkode: c8745...33c
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #20 Skrevet 28. juli 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Hva er det med menn på dating apper? De liker deg, men sier ingenting. De svarer ofte når du først sier noe, men de starter aldri. Tinder har sluppet statistikk på dette, menn sender første meldling 5 (!) ganger så ofte som kvinner gjør. Så det du påstår her er ikke bare fullstendig feil, det er det motsatte av virkeligheten. Du går tydeligvis etter menn du ikke har sjans på da, for dette er ikke den generelle trenden. 1 hour ago, AnonymBruker said: Det er jo typisk norske menn. Passive og tafatte. Derfor gidder jeg ikke å date dem. Anonymkode: 15b6c...d04 Ok, så det er derfor det har vært kampanjer for å stoppe menn å ta kontakt med damer? Fordi norske menn er passive? Anonymkode: 06449...51c 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå