Gå til innhold

"Vennskapelig runk"

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en stund tilbake på en firmareise snakket jeg med en kvinnelig kollega og alt og intet og etter litt godt i glasset så kom man inn på ulike temaer også sex. Det var jo litt spennende og få lov til å utfordre og stille litt spørsmål om hva hun likte, hva hun hadde vært med å prøve osv.. hun pratet villig om det.  Så sier hun bl.a. at hun og mannen har en grense på fingring/runking er greit "utenfor" huset. Jeg er ganske sikker på at hadde jeg spurt da om hun kunne runke meg eller jeg fingre henne så hadde det skjedd... jeg hadde noen hjemme så det ble ikke til det - men det har jo blitt en slags fantasi i etterkant... og det ble vell en egentid når jeg kom på mitt rom... men det er tydelig at folk har ulike grenser... og ja det respekterer jeg.. så vennerunk eller runk av venninne - det høres spennende ut, og har vell vært fantasert om... så Ja - hvis omstendighetene er der

Anonymkode: 1f304...46d

• Hjerte 1
Skrevet

Samleie er jo mye mer enn onani for min del....bor i kollektiv. Runker en der flere ganger i uken pga spenningen det gir meg, bare å se han nyte. Å se han sprute er skikkelig kick, men kunne aldri gjort noe mer. Etterpå går jeg på rommet mitt å gir meg selv en orgasme ;) 

Høres kanskje rart ut, men er bare sånn.

Anonymkode: decda...f28

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

I tenårene runket og sugde jeg stadig nabogutten, mens han alltid sugde på puppene mine. Husker at han hadde en veldig lang sprut, han kom virkelig mye. 

Anonymkode: 9d440...17d

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.7.2023 den 18.23):

Har ei venninne som runker de som spør så lenge hun kjenner de litt. Hvem som helst som kjenner hun kan slikke henne også, uavhengig av kjønn. Aldri samleie, da.

Anonymkode: 56621...500

Oi... Det er jo litt spesielt. Hvor gamle er dere? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Samleie er jo mye mer enn onani for min del....bor i kollektiv. Runker en der flere ganger i uken pga spenningen det gir meg, bare å se han nyte. Å se han sprute er skikkelig kick, men kunne aldri gjort noe mer. Etterpå går jeg på rommet mitt å gir meg selv en orgasme ;) 

Høres kanskje rart ut, men er bare sånn.

Regner med at du mente å skrive "sex" og ikke "samleie"....?
Og så håper jeg du er ei jente? :)

Anonymkode: 4fe5c...f13

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

I tenårene runket og sugde jeg stadig nabogutten, mens han alltid sugde på puppene mine. Husker at han hadde en veldig lang sprut, han kom virkelig mye. 

Fikk han harde og lange orgasmer?

Anonymkode: 38480...168

Skrevet (endret)

Ja det har jeg. Har en venn fortida på 19, som jeg noen ganger vennskapsrunker. Det er så kult å se hvor kåt han er og elsker på tease han lenge før jeg gir han orgasme og han blir helt ekstatisk i det jeg lar orgasmen hans komme💦💦💦

Endret av Coachshinny
  • Liker 1
Skrevet
Coachshinny skrev (På 28.7.2023 den 10.53):

I bokollektivet jeg bodde, var det en jeg etter hvert ble veldig godt kjent med. Det ble en vane at jeg onanerte han til orgasme hver kveld. Det var tennende for meg og, fordi det gjorde så godt for han og han uttrykte det med veldig mye lyd.

Han ga seg ingenting?

Anonymkode: c1a4d...278

Skrevet

Det er en venn med fordeler det også. 

Skrevet
svartkatt skrev (47 minutter siden):

Det er en venn med fordeler det også. 

Mye man kan kalle det..

Skrevet

Ja, har ei venninne som har runket meg noen ganger uten noe mer bak enn at vi begge var fulle. 

Anonymkode: 15559...dca

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, har ei venninne som har runket meg noen ganger uten noe mer bak enn at vi begge var fulle. 

Anonymkode: 15559...dca

Alkohol er feighet, kunne aldri utsatt meg for noe så dumt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...