Teardrop Skrevet 27. juli 2023 #1 Del Skrevet 27. juli 2023 https://ortorex.no/p/baby-wipe-warmer/?utm_source=Google Shopping&utm_campaign=ortorex.no&utm_medium=cpc&utm_term=woocommerce_gpf_176494 Yey or nej? Virker jo smart, eller....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #2 Del Skrevet 27. juli 2023 Virker helt unødvendig. Hjemme så er vel varm klut fortsatt i bruk, regner jeg med? Våtservietter er hovedsaklig til tur ettersom det både er parfymert og lite miljøvennlig. Anonymkode: 35e19...1b2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #3 Del Skrevet 27. juli 2023 Ehh engangs servietter i rumpa på baby? Bruker de kun til å vaske meg på henda når jeg har sølt maling. Anonymkode: 08aad...0ab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #4 Del Skrevet 27. juli 2023 Våtservietter brukes på tur. Hjemme klut eller papir. Våtservietter uansett type er så sterkt at det fjerner vannfast sminke og maling aom er strøknet. Anbefaler virkelig ikke det til baby selv om det blir markedsførst mot barn. Anonymkode: 0080c...585 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #5 Del Skrevet 28. juli 2023 Bra måte å skape bakterievekst på 👍🏻 Anonymkode: 32077...3f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #6 Del Skrevet 28. juli 2023 Tenker det er unødvendig. Vi hadde stellebord uten vask i nærheten pga plass i leilighet så hadde bare kokt avkjølt vann på en pumpeflaske ved stellebordet (sånn til såpe) og brukte tørre engangskluter. Som regel brukte jeg kun olje på de tørre klutene til å vaske, da ble baby nesten aldri sår. Men min bæsjet sjeldent da så mulig man er nødt til å vaske mer med vann med mye bæsj.. Uannsett poenget mitt var at min baby ikke brydde seg noe om å bli vasket med kjølig/romtemperert vann De få eksplosjonene vi hadde måtte baby uannsett i dusj/badebalje for å få vekk alt. Anbefaler ikke våtservietter til daglig bruk hjemme. Anonymkode: c6c3d...b45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #7 Del Skrevet 29. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 28.7.2023 den 0.52): Virker helt unødvendig. Hjemme så er vel varm klut fortsatt i bruk, regner jeg med? Våtservietter er hovedsaklig til tur ettersom det både er parfymert og lite miljøvennlig. Anonymkode: 35e19...1b2 AnonymBruker skrev (På 28.7.2023 den 1.00): Våtservietter brukes på tur. Hjemme klut eller papir. Våtservietter uansett type er så sterkt at det fjerner vannfast sminke og maling aom er strøknet. Anbefaler virkelig ikke det til baby selv om det blir markedsførst mot barn. Anonymkode: 0080c...585 AnonymBruker skrev (På 28.7.2023 den 0.53): Ehh engangs servietter i rumpa på baby? Bruker de kun til å vaske meg på henda når jeg har sølt maling. Anonymkode: 08aad...0ab Alle jeg kjenner bruker mesoft (tørre uparfymerte engangskluter) og legger disse i kokende vann med litt olje. Vipps, hjemmelagde våtservietter på 5 minutter. Brukt dette på alle mine barn, praktisk, like trygt som klut og vann. Ville ikke varmet de opp med dette produktet grunnet bakterievekst. Anonymkode: 818bb...cc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #8 Del Skrevet 30. juli 2023 Nei. Her bruker vi klut. Anonymkode: d4fa9...668 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå