Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har møtt en flott dame som jeg kan se for meg at ting kan fungere med, og jeg har heller ikke i utgangspunktet problemer med barn. Men barnet er under 2 år, og jeg tenker det er vel verste trassalder osv? Det hadde kanskje vært  lettere å involvere seg om barnet var større? 

Erfaringer med å gå inn i forhold med damer som har små barn? 

Anonymkode: 394a6...11f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Styr unna

Anonymkode: 0a2cd...b07

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Styr unna

Anonymkode: 0a2cd...b07

Ok, kan du komme med noen tanker om hvorfor du mener det? 

• Liker 1
Skrevet

Altså, om det er trassalderen du er redd for er det vel bare å gi opp med en gang

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
snillochsøt skrev (1 minutt siden):

Altså, om det er trassalderen du er redd for er det vel bare å gi opp med en gang

Jeg er ikke nødvendigvis redd for det, men jeg har null erfaring med det og aner ikke hva min rolle evt skulle vært oppi noe sånt. 

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min har god erfaring, jeg hadde tre stykker fra 3-14 da vi ble sammen. Den minste var en skikkelig liten hissigpropp, som klikket i vinkel flere ganger om dagen. - De ble ganske raskt gode venner. Jeg vil tro at det er lettere med en toåring enn med f.eks en 11-åring. 

Uansett, så bør du ikke gå inn i et slikt forhold, uten at du har planer om å være veldig seriøs. 

Anonymkode: 2be62...a99

• Liker 4
Skrevet

Hvor gammel er du? Hvor gammel er dama? Er faren inni bildet?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke involver deg med mindre du er klar til å ta på deg en stefarsrolle for ett lite barn som kommer til å bli veldig knyttet til deg.

Anonymkode: 0467f...e4e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det kalles for en kukk når en mann oppdrar en annen manns barn.

Anonymkode: 632c8...35d

AnonymBruker
Skrevet
snillochsøt skrev (2 minutter siden):

Hvor gammel er du? Hvor gammel er dama? Er faren inni bildet?

Jeg er 28 år, hun er 25 år. Ja, faren er inni bildet og de skal visst ha 50/50 når barnet blir litt større. 

AnonymBruker
Skrevet

Lettere med småtasser enn de større.

Anonymkode: 81604...344

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Mannen min har god erfaring, jeg hadde tre stykker fra 3-14 da vi ble sammen. Den minste var en skikkelig liten hissigpropp, som klikket i vinkel flere ganger om dagen. - De ble ganske raskt gode venner. Jeg vil tro at det er lettere med en toåring enn med f.eks en 11-åring. 

Uansett, så bør du ikke gå inn i et slikt forhold, uten at du har planer om å være veldig seriøs. 

Anonymkode: 2be62...a99

Takk for svar. Jeg har absolutt tenkt å være seriøs, det er derfor jeg prøver å tenke meg godt om her også fordi jeg ikke vil gjøre noe feil for noen av oss. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ikke involver deg med mindre du er klar til å ta på deg en stefarsrolle for ett lite barn som kommer til å bli veldig knyttet til deg.

Anonymkode: 0467f...e4e

Jeg tenker godt på det der, skjønner at et lite barn vil knytte seg. Jeg har null erfaringer med barn, men ønsker meg veldig egne barn med tiden og tror jeg skulle taklet en stefarrolle, men jeg er redd for å gjøre noe feil. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det kalles for en kukk når en mann oppdrar en annen manns barn.

Anonymkode: 632c8...35d

Javel, det får så evt være. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke orket å vært stemor til andres barn. Nei ellers takk. 

Anonymkode: b8105...1c7

• Liker 2
Skrevet

Altså, hvis hun er den rette må du jo gjøre det. Men du er så ung at du kan finne deg noen uten barn, det gjør livet enklere og bedre.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg hadde ikke orket å vært stemor til andres barn. Nei ellers takk. 

Anonymkode: b8105...1c7

Alltid hyggelig med svar, men nå lurte jeg først og fremst på om noen hadde erfaringer med å gå inn i forhold med damer som har små barn. Hvis du dater damer så er det jo greit. 

AnonymBruker
Skrevet

Ser ut som det har gått greit for Håkon og Mette Marit

Anonymkode: 10f0f...1f2

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
snillochsøt skrev (1 minutt siden):

Altså, hvis hun er den rette må du jo gjøre det. Men du er så ung at du kan finne deg noen uten barn, det gjør livet enklere og bedre.

En del av meg tenker også sånn, at det ville vært mye enklere. Men jeg klarer samtidig ikke og bare pushe bort følelsene for denne dama her. Veldig vanskelig greie. Jeg er redd for å gå inn i noe jeg failer på, men jeg er også redd jeg gjør en stor feil hvis jeg ikke prøver. Jeg har som sagt ikke problemer med unger, jeg har vokst opp mange søsken og er eldst i flokken, og har flere kamerater som har fått barn nå, men samtidig skremmer ting meg litt. 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

flere kamerater som har fått barn nå, men samtidig skremmer ting meg litt. 

Kjenner du du på press/'desperasjon' til å få dame og barn? Eller er denne dama du har møtt, ei du bare føler du ikke kan gi slipp på -som i 'the one'?

Anonymkode: 10f0f...1f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...