Gå til innhold

Han setter seg heller på telefonen inne på rommet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min setter seg heller på telefonen lenge inne på soverommet om morgenen å prater med andre damer mens jeg og vår felles datter leker i stua. Dette har skjedd så mange ganger nå at jeg vurderer å gå. Hva ville dere gjort? 

Anonymkode: 6e1ae...4f0

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vet du at det er det han gjør? Jeg gjemte meg unna på soverommet for å få litt egentid da vi bodde trangt.

Men hvis du vet at det er det han gjør, så må du prøve å få ham i tale. Siden det er barn med i  bildet så kan familievernkontoret også hjelpe dere.

Anonymkode: f8942...d01

AnonymBruker
Skrevet

Hadde gått. Så ekkel han er.

Anonymkode: e6882...ade

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan vet du at det er det han gjør? Jeg gjemte meg unna på soverommet for å få litt egentid da vi bodde trangt.

Men hvis du vet at det er det han gjør, så må du prøve å få ham i tale. Siden det er barn med i  bildet så kan familievernkontoret også hjelpe dere.

Anonymkode: f8942...d01

Telefonen lå på bordet i stuen. Jeg ser at han chatter hele tiden og i tillegg at det var fra damer.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Telefonen lå på bordet i stuen. Jeg ser at han chatter hele tiden og i tillegg at det var fra damer.

Han henter telefonen og setter seg inn. Forstår jo hva han driver med.

AnonymBruker skrev (På 22.6.2023 den 21.34):

2 dager etter fødsel finner jeg ut at han snakker med ei han tidligere har ligget med. Visste ingenting om dette, men da jeg fant ut av det så sier han at jeg burde treffe henne for at jeg skulle se at det kun var vennskap, og da hadde jeg akkurat født. Akkurat som det var viktig å treffe henne, enn å kose meg med datteren vår på 2 år. Han har i tillegg tidligere løyet en del om damer. Burde jeg dumpe han?

Anonymkode: 95dad...15a

Gjest Chroma
Skrevet

Jeg har selv vært i et slikt forhold og kommet meg ut av det, og det føles så utrolig deilig! Jeg fortjente det ikke, og det gjør ikke du og deres datter heller! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Kjæresten min setter seg heller på telefonen lenge inne på soverommet om morgenen å prater med andre damer mens jeg og vår felles datter leker i stua. Dette har skjedd så mange ganger nå at jeg vurderer å gå. Hva ville dere gjort? 

Huff. Regner med du har snakket med han om dette?
Har du spurt han hvordan han har det?
Om han i det hele tatt vil være sammen med deg, og hva som plager han i forholdet?

Menn er så jæskla feige. I stedet for å si noe om følelser og sånt, så setter de seg på mobilen. Vanvittig irriterende.
Vurderte selv å skille meg av nesten samme årsak (mobilen - uten damer skal sies - fotball...), men, så tok jeg innover meg at det ikke var hva jeg egentlig ønsket, og fant ut at det var på tide å redde forholdet i stedet. Husket en klok person som en gang sa at det ikke alltid krever at begge redder forholdet, man kan jo starte selv og ikke vente på den andre. At man kan ta ansvar når den andre ikke gjør det, at det er det ekteskapet handler om, å stille opp når ting er vanskelig. Så i stedet for det andre valget så ble det mange prater i sofaen på kveldene for å finne ut hva som plaget han, og hva vi begge trengte fra hverandre for å ha det bedre. Jeg måtte legge min ego-tripp til side og innse at jeg heller ikke er perfekt. Og ta litt tak i meg selv på de tingene jeg fikk dratt ut av han. Tilsvarende gjorde han ,mer innsats der jeg trengte det. Og så gikk det så mye bedre :)  Ikke minst trengte han å høre at jeg ikke går fra han tror jeg. AT han er viktig for oss. Tror menn lett føler seg veldig nedprioritert når det kommer barn. Barna vil ha bare mamma, mamma har bare tid og overskudd til barna. Lett å flykte, til jobb, mobil, hobbyer...osv. Stede de føler mer tilhørighet enn i den nye hverdagen hjemme. Når jeg først hadde bestemt meg for at jeg vil jo ha denne familien til å fungere, med mannen, så måtte jeg, og deretter vi, jobbe med den saken. 

Så jeg ville startet med noen alvorsprater. Hva plager han? Hva trenger han? Og se på om det er ting du kan påvirke. Og ja, at du må gjøre ting for han er ikke urettferdig eller feil, man må gi og ta, men ikke alltid man må gjøre det samtidig. Men så må jo du fortelle han hva du trenger, for å kunne følge opp det han trenger. Gode samtaler om hva dere begge trenger i hverdagen og i forholdet for å ha det godt er sterkt å anbefale. I verste fall finner du jo at han krav er helt urimelige og tullete, eller at han på sin side ikke finnes interessert i å stille opp for deg, men da er det greiere å avslutte også, enn fordi noen sa det på KG... ofte viser det seg at et brudd ikke er ønsket til noen av partene. Man ble jo ofte sammen av en grunn. Og at begge ser at det er bedre å jobbe med det man har ❤️ 

Anonymkode: b74a6...e4e

AnonymBruker
Skrevet

jeg vurderer å gå

Serr? Kun en vurdering??

Anonymkode: 546b4...f3c

AnonymBruker
Skrevet

Setter han seg oppå telefonen?

Anonymkode: c66fa...062

Skrevet

Hvis du er helt sikker på at han chatter med andre damer, så er han ikke en keeper. 

Da er det bare å gå fra ham før han går fra deg.

Deres datter fortjener bedre enn dette. Da får han heller være en helgepappa og hun lærer at slik oppførsel er uakseptabel.

AnonymBruker
Skrevet

Noen mennesker bare er sånn. Ikke forandrer de seg heller, eller får dårlig samvittighet når partner og barn drar. Gjelder begge kjønn. I stedet danner de nye familier og nye barn spredt her og der. Kjenner en som nå skal ha sitt åttende barn med ny kjæreste. I ryggsekken har han x antall eksdamer m barn som er meget misfornøyd med han. Slurver med barnebidrag, påstår enkelte av barna ikke er hans osv. Galskap!!

Anonymkode: 34361...771

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...