AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #1 Skrevet 27. juli 2023 I de siste 3 ukene har jeg prøvd å opprette ny konto hos tinder. Får engangskode på mobil, men det virker ikke, står at det oppsto en feil etter å ha tastet inn koden. Skjedd flere ganger nå. Flere som opplever dette? Anonymkode: 96a34...8ad
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #2 Skrevet 27. juli 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): I de siste 3 ukene har jeg prøvd å opprette ny konto hos tinder. Får engangskode på mobil, men det virker ikke, står at det oppsto en feil etter å ha tastet inn koden. Skjedd flere ganger nå. Flere som opplever dette? Anonymkode: 96a34...8ad Det er kun lov med en konto på tinder pr. mobilnr. Alle dine kontodetaljer er knyttet opp til dette. De er veldig strenge på dette. Jeg ville forøvrig heller kontaktet de enn søkt om råd på KG. Anonymkode: f8fca...d83
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #3 Skrevet 27. juli 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): I de siste 3 ukene har jeg prøvd å opprette ny konto hos tinder. Får engangskode på mobil, men det virker ikke, står at det oppsto en feil etter å ha tastet inn koden. Skjedd flere ganger nå. Flere som opplever dette? Anonymkode: 96a34...8ad Må slette den gamle hvis du har flere Anonymkode: d5884...9a4
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #4 Skrevet 28. juli 2023 Ja, jeg opplever meg som "utestengt" fra Tinder på grunn av dette her. Kundeservice er helt ubehjelpelige, så er bare å gi opp. Kan eventuelt skaffe det et nytt/ekstra nummer. Anonymkode: 0cdcf...5ac 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #5 Skrevet 28. juli 2023 Hadde feil på forrige konto, hvor ingen sveiper ble registrert i løpet av flere måneder... Fikk bare feilmeldinger når jeg prøvde slette kontoen også, så måtte kontakte kundeservice. De sa alt så ut til å fungere greit... Etterpå gikk det fint slette kontoen Lagde ny, og nå ser det ut til at det fungerer fint igjen... Anonymkode: 7c6cc...c35 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå