Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutselig forsvant adresselinjen, så jeg kommer meg ikke inn på noen andre nettsider :sur: Hva skjer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klikk og dra, så kommer den nok til synes igjen

Gjest Elfrida
Skrevet

I IE: View, Toolbars, sjekk at Adress Bar er krysset av.

Skrevet

Hvor skal det klikkes og dras?

Adresselinje er krysset av, men det er fremdeles ingenting å se

Skrevet

Der hvor den skulle ha vært. Nedre del, la musepilen gli over, så ser du om du får en pil med pil i begge ender, også klikker du med tasten og drar nedover.

Vet ikke om det går, men er det som alltid har skjedd hos meg hvis den forsvinner

Skrevet

Funker ikke hos meg :forvirret:

Skrevet

Har du på lock toolbars på samme meny?(view|toolbars)

Skrevet

Ja, det har jeg. Det eneste som skjer når jeg krysser av for adresselinje, er at det kommer et felt helt øverst til høyre på skjermen hvor det står "adresse".

Skrevet

Hva om du drar i det adressefeltet som dukker opp... får du flyttet på det da? Dra den nedover og litt til ventre, så kanskje det går.

Skrevet

Jepp, men først må haken for lock toolbars fjernes. Ellers får du ikke flyttet på noe.

Skrevet

Niks, får ikke rørt det. Flere forslag?

Skrevet

Nå klarte jeg det visst, uten at jeg helt vet hva jeg gjorde. Adresselinjen er ikke på det vanlige stedet, men det er bedre enn ingen linje!

Skrevet

Så lenge det ikke er hake ved lock the toolbars, skal du lett kunne flytte på alle elementene. Når du har fått det slik du ønsker er det greit å låse verktøylinjen igjen slik at du ikke tilfeldigvis endrer den.

Skrevet

Men hvorfor ble den forandret i utgangspunktet, mon tro?

Skrevet

Høyreklikk på feltet der all iconene er når du har åpnet explorer og huk av på "Adresselinje".

Skrevet

Det hender at jeg også mister adresselinjen uten at jeg helt vet hva jeg har kommet borti. Trykk F11 så kommer den tilbake. :tommelsmil:

Skrevet

Har du funnet ut av det tuji?

F11 hjelper nok ikke i ditt tilfelle, men du har fått svar tidligere i tråden her som burde funke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...