AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #21 Skrevet 29. juli 2023 anonym111111 skrev (12 timer siden): Du kan ikke sammenlikne Jysk med Ikea. Jysk selger jo også dyrere merkevarer som selges andre steder. Når du har kjøpt en madrass i gold-serien, sier det ingenting om hva slags madrass det var, og alle butikker selger varer man ikke er fornøyd med. Det betyr ikke at alt i butikken er like dårlig. De har som sagt senger til 55000 og dyner til 70000. Så å si at du aldri vil kjøpe noe derfra kun fordi butikken heter Jysk, blir jo litt dumt dersom du hadde kjøpt samme vare i en annen butikk. Jeg vet det, men poenget mitt var likevel at den dyre overmadrassen var skvip, og alt jeg noensinne har kjøpt fra jysk har fått meg til å aldri handle møbler og tekstiler derfra igjen. En overmadrass 90x2000 kr til 2000 kr bør være bra nok, og den var verken komfortabel eller var av kvalitet. Det meste hos Jysk er ikke priset til 50 - 70 000 kr. Anonymkode: 8f294...338
anonym111111 Skrevet 29. juli 2023 #22 Skrevet 29. juli 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg vet det, men poenget mitt var likevel at den dyre overmadrassen var skvip, og alt jeg noensinne har kjøpt fra jysk har fått meg til å aldri handle møbler og tekstiler derfra igjen. En overmadrass 90x2000 kr til 2000 kr bør være bra nok, og den var verken komfortabel eller var av kvalitet. Det meste hos Jysk er ikke priset til 50 - 70 000 kr. Anonymkode: 8f294...338 Enig i at endel av Jysk sine egne produkter ikke er så bra, men når de fører gode merkevarer som selges billigere på Jysk enn i andre butikker, kjøper jeg gjerne slike varer der. Har ingen grunn til aldri å handle der, men er bevisst på HVA jeg kjøper der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå