AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #1 Del Skrevet 27. juli 2023 Jeg må bruke to mobiler pga jobben. Vurderer å bytte fra plantronics Voyager Legend til AirPods, men er avhengig av at handsfree kan være tilkoblet begge telefonene samtidig. Greier ikke Google meg frem til om AirPods kan dette? Den andre tlf er en Android. Anonymkode: 7fe27...c89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #2 Del Skrevet 29. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 27.7.2023 den 22.29): Jeg må bruke to mobiler pga jobben. Vurderer å bytte fra plantronics Voyager Legend til AirPods, men er avhengig av at handsfree kan være tilkoblet begge telefonene samtidig. Greier ikke Google meg frem til om AirPods kan dette? Den andre tlf er en Android. Anonymkode: 7fe27...c89 Hvilke AirPods har du? Pro eller ikke og hvilken generasjon? Slik jeg har skjønt det kan nyere AirPods koble seg til ulike enheter ved behov. Vil tro at hvis du har nyere AirPods kan du koble de til den ene telefonen og så kobler de seg automatisk til den telefonen du bruker ved behov. Veldig enkelt å google, kom opp med dette svaret: Mer å spørre om Kan man koble AirPods til flere enheter? Du kan også bruke AirPods til å starte og svare på telefonanrop og FaceTime-anrop med kompatible enheter. Når du har konfigurert AirPods med én Apple-enhet (for eksempel iPhonen din), kobles AirPods automatisk til de andre Apple-enhetene dine der du er pålogget med samme Apple-ID. Anonymkode: 67b83...0ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #3 Del Skrevet 29. juli 2023 Jeg har ikke kjøpt, fordi jeg ikke vet om jeg kan ha min androide jobbtlf koblet på samtidig med iPhonen. Anonymkode: 7fe27...c89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #4 Del Skrevet 30. juli 2023 Ikke samtidig. Men å bruke på flere enheter er ikke noe problem. Jeg bruker på PC, Mac, iPhone og Pad. Den gjenkjenner ofte regel automatisk hvilken enhet jeg er på, og skifter av seg selv. Eller jeg må be den om å koble seg til på PC, da den ikke har apple ID. Anonymkode: 0dcf5...3a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #5 Del Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ikke samtidig. Men å bruke på flere enheter er ikke noe problem. Jeg bruker på PC, Mac, iPhone og Pad. Den gjenkjenner ofte regel automatisk hvilken enhet jeg er på, og skifter av seg selv. Eller jeg må be den om å koble seg til på PC, da den ikke har apple ID. Anonymkode: 0dcf5...3a3 Men kan jeg da sitte og jabbe i iPhonen, legge på og svare på en samtale i den androide jobbtelefonen? Eller om jeg sitter i den androide tlf, få opp lydvarsel om samtale venter på iphonen i airpodsene? Anonymkode: 7fe27...c89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #6 Del Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Men kan jeg da sitte og jabbe i iPhonen, legge på og svare på en samtale i den androide jobbtelefonen? Eller om jeg sitter i den androide tlf, få opp lydvarsel om samtale venter på iphonen i airpodsene? Anonymkode: 7fe27...c89 Ikke om den da er koblet til den andre telefonen. Men jeg har aldri oppfattet dette som et problem, tross ca 20 telefoner per dag. Om podsene er brukt til videomøte på PC, og telefonen ringer, så er det to trykk etter å ha tatt telefonen så er de over på riktig enhet. Og tilsvarende motsatt. Anonymkode: 0dcf5...3a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #7 Del Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (På 30.7.2023 den 18.14): Ikke om den da er koblet til den andre telefonen. Men jeg har aldri oppfattet dette som et problem, tross ca 20 telefoner per dag. Om podsene er brukt til videomøte på PC, og telefonen ringer, så er det to trykk etter å ha tatt telefonen så er de over på riktig enhet. Og tilsvarende motsatt. Anonymkode: 0dcf5...3a3 Her er det dessverre ikke rom for å trykke på telefonen dersom det kommer et anrop inn på den andre, hendene på rattet eller fulle av noe, og øynene på veien 🤪 Anonymkode: 7fe27...c89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #8 Del Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Her er det dessverre ikke rom for å trykke på telefonen dersom det kommer et anrop inn på den andre, hendene på rattet eller fulle av noe, og øynene på veien 🤪 Anonymkode: 7fe27...c89 I bilen bruker man vel CarPlay? Den tåler flere telefoner. Det er vel uansett ulovlig å ta en telefon som krever manuell handtering i bil, og ikke er fastmontert. Anonymkode: 0dcf5...3a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #9 Del Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): I bilen bruker man vel CarPlay? Den tåler flere telefoner. Det er vel uansett ulovlig å ta en telefon som krever manuell handtering i bil, og ikke er fastmontert. Anonymkode: 0dcf5...3a3 Volvo Trucks har tatt flere steg bakover på slikt, dessverre. Pga ledermangel og fabrikkbrann i Kina har de levert ut et produkt som er dårligere når det kommer til infotainment. Men karosseriet har fått ansiktsløft og de har satt inn en diger skjerm, da 😵 Går faen ikke an å bytte radiokanal eller sang fra rattet lengre en gang. Også må man ut av bilen og da er det greit med øreplugg 😃 Anonymkode: 7fe27...c89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #10 Del Skrevet 3. august 2023 Det kommer kanskje an på hva slags telefon(er) du har. Når jeg putter mine AirPods i øret, kobler de seg til både iPhonen og iPaden min samtidig, og hva slags lyd jeg får i øret avhenger av hvilken enhet det kommer lyd fra. Om du har android er det kanskje annerledes. Anonymkode: 6b540...891 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå