Gå til innhold

"Moments" som dette, kan det være mer enn vennskap?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var sammen med en mann på konsert nylig. Nattkonsert, magisk stemning. Vi satt nokså tett og flere ganger ser vi på hverandre, holder blikket og smiler.... Skjedde sikkert ti ganger i løpet av de to timene vi var der. Kjente det i magen av og til. 

Ville dere sagt at det er mer enn vennskapelig? 

Senere sitter vi overfor hverandre ved et bord og skal spise. Jeg legger merke til at han ser på meg med et nokså intenst blikk, mer enn i øynene mine, jeg ser at han ser på brystene mine og nedover og han gjorde ikke noe for å legge skjul på det heller. Jeg gikk ikke utringet kledd men med ettersittende genser som fremhevet former... Og han smilte hele tiden.... 

Jeg er så ute av dette med dating, forhold, vennskap vs noe mer. Har vært gift i tjue år og må derfor spørre... For dette er deg første mann jeg henger så mye med. Til info har vi definert oss som "gode venner" men har erkjent at det er en spesielt god kjemi mellom oss. Er dere tegn på at det kan være noe mer? 

Anonymkode: 79900...843

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen? 

AnonymBruker
Skrevet

For et kryp som sitter og stirrer på puppene dine. Jeg er helt sikker på at du klarer å finne deg en med litt mer klasse.

Anonymkode: 0b40b...9cd

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

For et kryp som sitter og stirrer på puppene dine. Jeg er helt sikker på at du klarer å finne deg en med litt mer klasse.

Forstår hvordan du tenker men Det var ikke på en ekkel måte. Det var ikke slik at han hvilte blikket der men lot meg se at han så på meg. Kanskje en måte å flørte eller vise fysisk tiltrekning på? 

Men jeg er mest opptatt av de blikkene mellom oss jeg. Gjør man sånt om man bare er venner? Det var veldig spesielt syns jeg. Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er interessert i deg.

Anonymkode: 96141...23e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Han vil ha sex med deg. Kunne du tenkt deg sex med han? 

Anonymkode: a2ce3...dfb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nattkonsert.....jeg hadde samme type opplevelse selv med en mann. Jeg syntes det var creepy. Er dette en mann som  frekventerer nattkonserter tro 🤣

Starter navnet hans på R? I så fall: spring mens du enda kan

Anonymkode: 9c61f...f67

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hæ? Selvfølgelig ser man på vennene sine. Hvis man er på konsert med noen så ser man på øynene deres for å sjekke om vennen sin også har det gøy. Spiser man med noen er det samme greia. Hintene dine er veldig vage. Sjekk heller hvordan han sier godnatt eller farvel til deg, og hvordan responderer han hvis du sender han en melding og sier du savner han f.eks.? 

Det høres ikke videre ut som han er interessert kun utfra det lille du skriver.

Er han nervøs rundt deg? Er han klengete? Hvis dere er gode venner og har snakket om den gode kjemien er det ingenting i veien med å begynne å kose mer og mer (sitte i armkrok og holde hender når dere ser film) og prøve å eskalere det derfra. Venner kan kose, og holde hender, men venner kysser ikke på toppen av det hele, så du lener deg bare litt inn og ser responsen. Ikke kyss noen uten at du vet om de vil det. 

Anonymkode: f2df1...ee9

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hæ? Selvfølgelig ser man på vennene sine. Hvis man er på konsert med noen så ser man på øynene deres for å sjekke om vennen sin også har det gøy. Spiser man med noen er det samme greia. Hintene dine er veldig vage. Sjekk heller hvordan han sier godnatt eller farvel til deg, og hvordan responderer han hvis du sender han en melding og sier du savner han f.eks.? 

Er han nervøs rundt deg? Er han klengete? Hvis dere er gode venner og har snakket om den gode kjemien er det ingenting i veien med å begynne å kose mer og mer (sitte i armkrok og holde hender når dere ser film) og prøve å eskalere det derfra. Venner kan kose, og holde hender, men venner kysser ikke på toppen av det hele, så du lener deg bare litt inn og ser responsen. Ikke kyss noen uten at du vet om de vil det. 

Jeg snakker om å holde blikket lenge. Se hverandre dypt i øynene. Ikke sånn "sjekke ut at den andre har det bra" - blikk. Men mulig du har rett. Jeg vet jo ikke, derfor spør jeg. Jeg syns bil selv dette er mer enn vennskapelig atferd.... Men vi får se. 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja.

Og spør han i tillegg, dere er jo voksne

Anonymkode: 94d53...a1b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Forstår hvordan du tenker men Det var ikke på en ekkel måte. Det var ikke slik at han hvilte blikket der men lot meg se at han så på meg. Kanskje en måte å flørte eller vise fysisk tiltrekning på? 

Men jeg er mest opptatt av de blikkene mellom oss jeg. Gjør man sånt om man bare er venner? Det var veldig spesielt syns jeg. Ts

Det er ingen måte en mann åpenlyst kan studere en kvinnes kropp uten at det er creepy og ekkelt. Han har i hvert fall ikke mye respekt for deg.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Herregud....flaut.

Anonymkode: 5d01c...70e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han er interessert ... i å ligge med deg.

Anonymkode: 30828...8fc

AnonymBruker
Skrevet

Æsj. Glodde på puppene dine? Hvor gammel er han? 19?

Anonymkode: 4d1d0...72b

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Var sammen med en mann på konsert nylig. Nattkonsert, magisk stemning. Vi satt nokså tett og flere ganger ser vi på hverandre, holder blikket og smiler.... Skjedde sikkert ti ganger i løpet av de to timene vi var der. Kjente det i magen av og til. 

Ville dere sagt at det er mer enn vennskapelig? 

Senere sitter vi overfor hverandre ved et bord og skal spise. Jeg legger merke til at han ser på meg med et nokså intenst blikk, mer enn i øynene mine, jeg ser at han ser på brystene mine og nedover og han gjorde ikke noe for å legge skjul på det heller. Jeg gikk ikke utringet kledd men med ettersittende genser som fremhevet former... Og han smilte hele tiden.... 

Jeg er så ute av dette med dating, forhold, vennskap vs noe mer. Har vært gift i tjue år og må derfor spørre... For dette er deg første mann jeg henger så mye med. Til info har vi definert oss som "gode venner" men har erkjent at det er en spesielt god kjemi mellom oss. Er dere tegn på at det kan være noe mer? 

Skulle ønske jeg kunne komme med et godt råd, men er i en veldig lik situasjon selv. Det gjorde meg litt godt å lese innlegget ditt fordi jeg er ganske forvirret og usikker, så nå vet jeg at jeg ikke er alene i en slik situasjon. Alt du skriver , stemmer med meg også. Jeg hadde desverre mistanke om at det jeg anser som en nær venn, vil noe mer og det fikk jeg vel mer eller mindre bekreftet i går. Og det er frustrerende. 

Jeg har ikke noe annet råd enn å si veldig, veldig tydelig at noe seksuelt er fullstendig utelukkende hvis det skulle utvikle seg. Sett tydelige grenser hvis det blir klemmer, ikke la en klem bli en anledning til å stryke hender oppover ryggen, Ikke godta prat som involverer at det er håp om at dere to kan bli noe mer. 

Endret av Laraa
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Han er interessert ... i å ligge med deg.

Anonymkode: 30828...8fc

TS høres ut som typen som leser alt for mye ut av ting. Du vet menn som tror du førter bare fordi du smiler og er hyggelig? Slike kvinner finnes og TS er en av de.

Anonymkode: 5d01c...70e

• Liker 1
Skrevet

Menn flørter for egen bekreftelse.

Om det er mer å lese ut fra det øyeblikket eller stunden dere hadde er umulig å vite. 

AnonymBruker
Skrevet
Laraa skrev (3 timer siden):

Jeg har ikke noe annet råd enn å si veldig, veldig tydelig at noe seksuelt er fullstendig utelukkende hvis det skulle utvikle seg. Sett tydelige grenser hvis det blir klemmer, ikke la en klem bli en anledning til å stryke hender oppover ryggen, Ikke godta prat som involverer at det er håp om at dere to kan bli noe mer. 

Snakk om at vi har lest et innlegg med forskjellige øyne... Ts hadde aldri skrevet et slik innlegg, hvis hun bare vil holde mannen på vennlig avstand. Hun har den usikkerheten som en  kvinne på let etter kjæreste ofte har. 

Ts; kjør på. 

Anonymkode: 1c871...826

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Snakk om å vrangvillig tolking. Noen ganger får jeg inntrykk av at folk her på KG direkte misliker når andre beskriver ting som kan tolkes positivt for TS, om det så skulle vært komplimenter eller interesse.

Når TS trekker frem disse tingene så er det vel nettopp fordi disse tegnene skilte seg ut fra hvordan man vanligvis ser på en vanlig venn. Jeg kan lett avgjøre om et blikk er litt ekstra intenst eller henger ved meg litt for lenge. Det er nettopp akkurat slike ting som er en del av sjekkingen. Nesten all mannlig interesse for meg har startet med nettopp den type tegn TS beskriver. Da har det stort sett utviklet seg til noe mer. 

Anonymkode: 032bf...388

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er ingen måte en mann åpenlyst kan studere en kvinnes kropp uten at det er creepy og ekkelt. Han har i hvert fall ikke mye respekt for deg.

Det må være slitsomt å være så ekstremt uptight at man ikke man takler et flørtende blikk under de rette omstendigheter. Det finnes et hav av nyanser av dette, og alle trenger ikke falle innunder kategorien creepy. Om man i det hele tatt er interessert i å ha noe med menn å gjøre, så bør man lære seg å lese nyanser. Og muligens utvikle litt tykkere hud. 

Anonymkode: 032bf...388

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...