Gå til innhold

Merkelig eller?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt kjæreste i ca 4 mnd. Han viste meg noe på facebook på sin dataskjerm. Så kom det til syne en messenger liste på siden i en kolonne. Jeg så da at han hadde en messenger fra en massasjeklinikk på listen som var datert for litt siden. Altså betydde det en kommunikasjon eller kontakt som hadde vært til stede mens vi var sammen.

Jeg reagerte egentlig ikke på selve massasje-kontakten, men på at han ikke hadde sagt det til meg.

Jeg valgte å ikke si noe da, jeg ble litt satt ut og betenkt. Det gnaget litt på meg, så jeg sa om kvelden hva jeg hadde sett.

Han sa at han hadde vært på den massasjeklinikken for over 1 år siden, og at nå hadde han bare kommet borti en tastatur inne på messenger samtalen slik at den kom frem med dato for litt siden.

Jeg får slå meg til ro og tro på det han sier, men altså. Går det an å komme borti en tastatur tilfeldig når en bestemt messengerkontaktk for lenge siden tilfeldigvis har vært åpen, uten at han faktisk har åpnet den?

Har noen gjort noe lignende?

Anonymkode: f3617...11c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva så om han nylig har fått massasje?

Anonymkode: 399e4...d4f

AnonymBruker
Skrevet

Virker som at dato er ved kommunikasjon til meg. Om jeg bare trykker på en chat kommer det ikke ny dato, det er dato fra siste melding. Men er på mobilen  

Anonymkode: 6efd7...db4

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.7.2023 den 21.45):

Hva så om han nylig har fått massasje?

Anonymkode: 399e4...d4f

Som sagt, jeg reagerer ikke på om han hadde fått massasje nylig. Men jeg reagerer på at han ikke hadde sagt noe om det. Vi har jo vært mye sammen, og snakker hver dag om hverandres dag.

Da jeg spurte om det, sa han t han ikke hadde nylig fått massasje, men tilfeldig kommet borti en knapp på tastaturet inne på den messengeren. Det er det jeg synes var mistenkelig om det i det hele tatt kan være mulig. Lyger han?

AnonymBruker skrev (På 27.7.2023 den 21.50):

Virker som at dato er ved kommunikasjon til meg. Om jeg bare trykker på en chat kommer det ikke ny dato, det er dato fra siste melding. Men er på mobilen  

Anonymkode: 6efd7...db4

Han sa at han ikke var inne på chatten  en gang. Er det mulig?

Anonymkode: f3617...11c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...