AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #1 Skrevet 27. juli 2023 Kvinner: Lar du mannen utføre oralsex på deg? Stusser over at jeg leste at flere kvinner nekter mannen dette / ønsker ikke dette. Stemmer det? Anonymkode: b5c2b...fce
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #2 Skrevet 27. juli 2023 Jeg hater oralsex, så ja: selvsagt gidder jeg ikke det. Anonymkode: fcaaf...bb6 1 3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #3 Skrevet 27. juli 2023 Ja, jeg liker det ikke så hvorfor skal han gjøre det? Han klarer seg utrolig godt uten - han er ikke så særlig begeistret for det. Derav min ulyst også. Anonymkode: e1337...ef5
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #4 Skrevet 27. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kvinner: Lar du mannen utføre oralsex på deg? Stusser over at jeg leste at flere kvinner nekter mannen dette / ønsker ikke dette. Stemmer det? Anonymkode: b5c2b...fce Tro det eller ei, men det finnes faktisk damer som ikke liker å bli sleika! Og det finnes også menn som ikke liker å utføre oralsex... (Skjønn det den som vil - selv elsker jeg både å gi og motta) Anonymkode: 50750...7ea
Even Tuell Skrevet 27. juli 2023 #5 Skrevet 27. juli 2023 Hvorfor skulle det være rart at noen ikke liker å få oralsex? Noen kan like å få, men ikke gi. Andre kan like å gi, men ikke få. Noen liker begge deler. Andre liker ingen av delene. Syns ikke det er noe unormalt med det. Har vært med partnere som ikke har vært særlig interessert i få oralsex, men har gitt nydelige blowjobs. Selv liker jeg begge deler, men man gjør jo ikke noe så den andre ikke liker eller er så keen på. 1 3
Miss91 Skrevet 27. juli 2023 #6 Skrevet 27. juli 2023 Elsker oralsex, hadde vært dealbreaker for meg om jeg ikke fikk eller kunne gi. 6
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #7 Skrevet 27. juli 2023 Turnoff når en mann ikke går ned på kvinnen. Men de forventer selv å få... Anonymkode: d9f91...814 9 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #8 Skrevet 27. juli 2023 Min samboer har lyst å gjøre det, men jeg har sagt fra at jeg ikke liker det så han lar være. Anonymkode: 287a2...284
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #9 Skrevet 27. juli 2023 Kunne aldri vært sammen med ei som ikke liker å motta oral. Hilsen, voksen mann. Anonymkode: bb045...517 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #10 Skrevet 27. juli 2023 Jeg har så store komplekser med det området at jeg klarer dessverre ikke nyte, selv om jeg egentlig synes det er helt sykt digg. Nå har det gått mange år siden sist mannen prøvde seg Han prøvde liksom aldri å trygge meg, liker nok egentlig ikke å gi, så da syntes han nok det var helt fint å la kompleksene mine styre 🙈 Anonymkode: 46335...91e 3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #11 Skrevet 27. juli 2023 Even Tuell skrev (15 minutter siden): Hvorfor skulle det være rart at noen ikke liker å få oralsex? Noen kan like å få, men ikke gi. Andre kan like å gi, men ikke få. Noen liker begge deler. Andre liker ingen av delene. Syns ikke det er noe unormalt med det. Har vært med partnere som ikke har vært særlig interessert i få oralsex, men har gitt nydelige blowjobs. Selv liker jeg begge deler, men man gjør jo ikke noe så den andre ikke liker eller er så keen på. Er så enig. Du virker som en skikkelig snill og klok person 😊👏 Anonymkode: a47b6...fce 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #12 Skrevet 27. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kunne aldri vært sammen med ei som ikke liker å motta oral. Hilsen, voksen mann. Anonymkode: bb045...517 Hadde aldri giddet en mann som satt oralsex som premiss for ett forhold, heller, så akkurat det er nok svært gjensidig. Anonymkode: fcaaf...bb6 2 5
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #13 Skrevet 27. juli 2023 Even Tuell skrev (15 minutter siden): Hvorfor skulle det være rart at noen ikke liker å få oralsex? Noen kan like å få, men ikke gi. Andre kan like å gi, men ikke få. Noen liker begge deler. Andre liker ingen av delene. Syns ikke det er noe unormalt med det. Har vært med partnere som ikke har vært særlig interessert i få oralsex, men har gitt nydelige blowjobs. Selv liker jeg begge deler, men man gjør jo ikke noe så den andre ikke liker eller er så keen på. Ikke unormal? Når majoriteten liker å få oral, da blir de som ikke liker det automatisk unormal. irreterer meg litt hva folk bruker å si om at unormal oppførsel er normal, pga. noen gjør det. Ville heller konkludert det som avvik. Anonymkode: bb045...517
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #14 Skrevet 27. juli 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Kvinner: Lar du mannen utføre oralsex på deg? Stusser over at jeg leste at flere kvinner nekter mannen dette / ønsker ikke dette. Stemmer det? Anonymkode: b5c2b...fce Jeg liker det ikke. Anonymkode: b569e...211
Even Tuell Skrevet 27. juli 2023 #15 Skrevet 27. juli 2023 14 minutter siden, AnonymBruker said: Turnoff når en mann ikke går ned på kvinnen. Men de forventer selv å få... Anonymkode: d9f91...814 Denne tråden var egentlig direkte motsatt til dette ... at noen kvinner faktisk ikke liker å få oralsex. Hvorvidt mannen liker å gi spiller liten rolle når hun ikke ønsker å få. 1 3
Even Tuell Skrevet 27. juli 2023 #16 Skrevet 27. juli 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke unormal? Når majoriteten liker å få oral, da blir de som ikke liker det automatisk unormal. irreterer meg litt hva folk bruker å si om at unormal oppførsel er normal, pga. noen gjør det. Ville heller konkludert det som avvik. Anonymkode: bb045...517 Jeg syns det blir litt vel drastisk å kalle det unormalt å ikke like. Det er helt normalt at noen ikke liker det normale. Det er også helt normalt at ikke alle liker det samme i senga. Sånn sett er det egentlig helt normalt at ikke alle liker å få oralsex. Det er også et spørsmål om hvor "uvanlig" noe må være for at det faktisk ER uvanlig. Holder det med at flertallet liker noe annet? Om 51 liker noe og 49 ikke, så ER det teknisk sett uvanlig å ikke like ... men marginen er ikke særlig stor. Hva med 40-60? 30-70? 20-80? Hvor går grensa lizzom? Ordet "unormalt" har gjerne en negativ klang, et slags stempel, særlig når det kommer til sex. Og er det ett sted man ikke ønsker å bli stemplet er et det i sexlivet. Det er så fort gjort at noen tar ordet "unormal" til seg og føler seg "forpliktet" til å gjøre noe de ikke vil. Sex og samliv er mer touchy tema enn om man liker ketchup OG sennep på pølsa, eller bare ketchup. Derfor forsøker jeg å unngå "unormalt" akkurat her. 1 5
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #17 Skrevet 27. juli 2023 Har aldri gitt meg noe å få oralsex. Kan hende at jeg ikke har vært med noen som «kan» kunsten eller det kan være at det rett og slett ikke er noe for meg🤷♀️ Lykkelig uviten kanskje😅 Anonymkode: 99608...5ca
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #18 Skrevet 27. juli 2023 Likte det tidligere, men nå er jeg ikke så begeistret for det lenger. Før var uvilje til å gi oralsex en dealbreaker for meg, usexy, nå spiller det ingen rolle. Preferanser kan endre seg. Liker godt å gi, men vil ikke ha. Anonymkode: 73f7d...54a
Gjest Mysticgirl Skrevet 27. juli 2023 #19 Skrevet 27. juli 2023 Selvsagt lar jeg menn utføre oralsex, da det er digg, men det er enda diggere å gi. Kunne nok ikke vært i et forhold uten oralsex. Men om noen ikke liker det, så bør de jo ikke gjøre det uansett.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #20 Skrevet 27. juli 2023 50 minutter siden, AnonymBruker said: Kvinner: Lar du mannen utføre oralsex på deg? Stusser over at jeg leste at flere kvinner nekter mannen dette / ønsker ikke dette. Stemmer det? Anonymkode: b5c2b...fce Oralsex er turn off for meg, så eg takkar alltid nei, men kan godt utføre på mannen, så lenge eg får vanleg sex også. Anonymkode: 99037...cd2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå