Gjest Anonymous Skrevet 3. november 2002 #1 Del Skrevet 3. november 2002 jeg er en mann på 45 år som har et problem.jeg finner ikke kondomer som er små nok til tissen min.min tiss er ca 8 cm lang og 5 cm tykk når den står.har noen et forslag på hva jeg kan gjøre.har tenkt å få meg kvinnfolk til jul.blir glad hvis noen har et forslag.p-piller vil jeg ikke at dama skal bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PetterS Skrevet 4. november 2002 #2 Del Skrevet 4. november 2002 Dette er faktisk et problem for meg og. Jeg kan ikke bruke vanlige kondomer, de faller av. Penisen min er 11 cm og ganske tynn. Jeg har lett mange steder, og det lages jo bare store kondomer! Det er også litt flaut når dama jag har tatt med hjem ser at kondomen er for stor.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann Forup Skrevet 5. november 2002 #3 Del Skrevet 5. november 2002 hei i 2 jeg har faktisk set ikke sikker på om det var i danmark at man kunne få små kondomer, skal gerne undersøge det nærmere hvis dere vil ? ellers har dere prøvet apotek, eller kondomeriet ??? ellers skal dere nu ikke være ked af at i ikke har en tiss som er større, det vigtigste er at i kan finde ud af at bruge den :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mogens Skrevet 5. november 2002 #4 Del Skrevet 5. november 2002 Dere har vel prøvd denne "Cho-San". Tror den er av de minste, av de som selges i vanlige dagligvarebutikker......... Mogens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. november 2002 #5 Del Skrevet 5. november 2002 Ikke for å skryte på noen måte, men jeg har faktisk det motsatte problemet...og det er også ganske kjipt. Aldri oppfattet meg som spesielt "stor", men det er tildels smertefult/vanskelig å få på seg kondomet fordi det er for trangt. Ender som regel med at ereksjonen forsvinner da det gjør vondt å få på seg kondomet....derfor er det etterhvert blitt til at jeg ikke bruker det. Andre som har tilsvarende problem.....løsninger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mogens Skrevet 5. november 2002 #6 Del Skrevet 5. november 2002 Jeg har egentlig hatt samme "problem". Jeg lurer på om det var "Okeido" som var litt større enn snittet (altså profil osv.). Du har kanskje prøvd den også. Ellers får du dra på ferie til et afrikansk land og hamstre Mogens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. november 2002 #7 Del Skrevet 5. november 2002 Dere har vel prøvd denne "Cho-San". Tror den er av de minste, av de som selges i vanlige dagligvarebutikker......... Mogens Cho-San er den ultra-tynne.. Men den er like lang og tykk som de andre.. Okeio er den største i størrelse derimot.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mogens Skrevet 6. november 2002 #8 Del Skrevet 6. november 2002 Er det sånn det var ja :D Lenge siden jeg brukte slikt Mogens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2002 #9 Del Skrevet 6. november 2002 Er det sånn det var ja :D Lenge siden jeg brukte slikt Mogens Hehe, sånn er det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Man4U Skrevet 8. november 2002 #10 Del Skrevet 8. november 2002 Hva med å bruke en litt stram penisring. Det burde holde den på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kondom Skrevet 12. november 2002 #11 Del Skrevet 12. november 2002 Hei. Jeg surfer noen ganger litt rundt på nettet å titter på vareutvalget i de forskjellige erotiske-nettbutikkene. Har også bestilt varer hjem i posten noen ganger, veldig greit. Her er kanskje kondomet dere søker. Kondomet heter "Mi-Cro", og selges blandt annet på http://www.kondomeriet.no/ og http://www.shop.erotikknett.no/ Har ikke prøvd produktet, men det kan jo den som har lyst gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå