leslie Skrevet 13. mars 2002 #1 Del Skrevet 13. mars 2002 jeg går på p piller... og bruker da merket som skal være så topp,nemlig yasmin! topp er det vel ikke akkurat i ordets forstand synes da jeg men.. har da fortsatt smerter til de grader! men ikke bare det,jeg har mistet sexlysten helt og lurer på om ikke dette kommer av pillene også? har hørt at dette kan være en mulig bivirkning? jeg klarer bare ikke å gjennomføre det og mister lysten helt og totalt! dette er jo ganske synd da jeg er i et fast og stabilt forhold! har gått på andre piller før bare sånn at det er nemnt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svima Skrevet 14. mars 2002 #2 Del Skrevet 14. mars 2002 det er sikkert pillene som gjør det slik. har du tatt dem lenge? det er veldig individuelt hvilke piller man tåler, så kanskje du burde gå over til et av de gamle merkene dine? selv kan jeg bare spise diane uten å få masse bivirkninger, men jeg har sluttet med dem også..funnet ut at kondom er det letteste for meg og samboern.. lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fia Skrevet 14. mars 2002 #3 Del Skrevet 14. mars 2002 jeg mistet også mye av sexlysten da jeg gikk på pillen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
galadriel Skrevet 14. mars 2002 #4 Del Skrevet 14. mars 2002 Samme her - fikk helt "tørke" Byttet til Trionetta og det har fungert bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 15. mars 2002 #5 Del Skrevet 15. mars 2002 Jeg mistet lysten av Trionetta. Dessuten ble jeg veldig emosjonell, og gråt for den minste lille ting (ganske slitsomt for både meg og kjæresten ) Etter at jeg gikk over til Marvelon ble alt normalt igjen Alle er forskjellige og reagerer ulikt på forskjellige merker. Snakk med legen din, og prøv å finne frem til det p-pillemerket som passer best for akkurat deg!!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aziraphale Skrevet 17. mars 2002 #6 Del Skrevet 17. mars 2002 Jeg gikk på Trionetta først, og fikk utrolig kort lunte... derimot fikk jeg en enorm sexlyst og masse energi, men jeg tror dette er svært uvanlige bivirkninger. Skiftet til Follimin, som i tilleggtil å være det billigste merket, ikke gir meg noen bivirkninger i det hele tatt, bortsett fra at jeg blør mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linda Skrevet 17. mars 2002 #7 Del Skrevet 17. mars 2002 Jeg har brukt Microgynon fra 97' frem til august i fjor. Mistet lysten ganske betraktelig. Tror du sambo er glad for at jeg har slutta.... Har hørt at det er flere som har positive erfaringer med Trionetta, når det gjelder sexlysten. Klemz fra,12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veslemor Skrevet 17. mars 2002 #8 Del Skrevet 17. mars 2002 Bytta akkurat fra Trinordiol til YAsmin (idag faktisk ) Jeg ble utrolig hissig og deppa av trinordiolen jeg, men sexlysten var på topp! Er hissig fra før, men med trinordiol fløy ting veggimellom.. Noen som har erfaringer med Yasmin? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg