AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #1 Skrevet 27. juli 2023 Muligens dumt spørsmål, men jeg er ikke så reisevant så jeg spør. Jeg la nettopp merke til at det er veldig få direktefly tur-retur Romania. Så på forskjellige sider, og fra forskjellige flyplasser i Norge. De aller fleste var 1-2 stopp, gjerne lang ventetid også. Jeg trodde at det var relativt "enkelt" å komme seg til Romania, at man fint kunne ta direktefly dit. Men ser at mange har mellomlanding i f.eks. Serbia. Er det tilfeldig, eller pleier det å være slik? 😂 Anonymkode: 1c6dd...55c
Safiye Skrevet 27. juli 2023 #2 Skrevet 27. juli 2023 WizzAir flyr direkte til Bucharest fra Torp? Er vel kanskje ikke så lønnsomt å ha den ruten for andre flyselskap. Samme gjelder feks Ljubliana, der må man også alltid mellomlande.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #3 Skrevet 27. juli 2023 Safiye skrev (1 minutt siden): WizzAir flyr direkte til Bucharest fra Torp? Er vel kanskje ikke så lønnsomt å ha den ruten for andre flyselskap. Samme gjelder feks Ljubliana, der må man også alltid mellomlande. Skulle forresten ha spesifisert at det var Bucharest jeg tenkte på! Se der ja, etter å ha sjekket på WizzAir fant jeg jo masse. Spørs om jeg er veldig dårlig til å se etter sånt, var mye billigere der også så 🤔 Anonymkode: 1c6dd...55c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå