Gå til innhold

Ingen direktefly til Romania

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Muligens dumt spørsmål, men jeg er ikke så reisevant så jeg spør. Jeg la nettopp merke til at det er veldig få direktefly tur-retur Romania. Så på forskjellige sider, og fra forskjellige flyplasser i Norge. De aller fleste var 1-2 stopp, gjerne lang ventetid også. 

Jeg trodde at det var relativt "enkelt" å komme seg til Romania, at man fint kunne ta direktefly dit. Men ser at mange har mellomlanding i f.eks. Serbia. Er det tilfeldig, eller pleier det å være slik? 😂

Anonymkode: 1c6dd...55c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

WizzAir flyr direkte til Bucharest fra Torp? :) Er vel kanskje ikke så lønnsomt å ha den ruten for andre flyselskap. Samme gjelder feks Ljubliana, der må man også alltid mellomlande. 

AnonymBruker
Skrevet
Safiye skrev (1 minutt siden):

WizzAir flyr direkte til Bucharest fra Torp? :) Er vel kanskje ikke så lønnsomt å ha den ruten for andre flyselskap. Samme gjelder feks Ljubliana, der må man også alltid mellomlande. 

Skulle forresten ha spesifisert at det var Bucharest jeg tenkte på! Se der ja, etter å ha sjekket på WizzAir fant jeg jo masse. Spørs om jeg er veldig dårlig til å se etter sånt, var mye billigere der også så 🤔

Anonymkode: 1c6dd...55c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...