Mygg Skrevet 16. januar 2006 #1 Skrevet 16. januar 2006 Hei, jeg har akkurat begynt å få øynene opp for embossing. Noen som vet om det går an å putte glitter i embossingpulveret? Jeg blir liksom aldri fornøyd med de pulverne jeg kjøper, skulle gjerne ha de litt mer "skinnende" Jeg var på panduro og spurte idag, men de visste ikke...
Mygg Skrevet 16. januar 2006 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2006 Så bra! Nå ble jeg glad:) Helte du bare oppi litt glitter i boksen med pulveret da eller? Nå skal jeg lage fiiine stempler! tihi!
Missbumblebee Skrevet 16. januar 2006 #4 Skrevet 16. januar 2006 Nysgjerrig nå ja!! Hva i alle dager er embossing?? :klø:
LilleBille Skrevet 16. januar 2006 #5 Skrevet 16. januar 2006 Nysgjerrig nå ja!! Hva i alle dager er embossing?? :klø: ← Godt det ikke bare er meg som er uvitende
Mygg Skrevet 16. januar 2006 Forfatter #6 Skrevet 16. januar 2006 Hvis du f.eks skal lage et kort og har et stempel du stempler på dette, kan du strø over embossingpulver FØR stempelet er tørt. Hold så kortet over noe varmt (eks. kokeplate el. brødrister) til pulveret smelter. Stempelet får da en slags opphøyet "kant"... Veldig fint, og VELDIG vanskelig å forklare... Var det grei nok forklaring??
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2006 #7 Skrevet 16. januar 2006 embossing ser ut som mønster laget med farget lim, det blir liggende oppå papiret, ser ekstra profft ut.
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2006 #8 Skrevet 16. januar 2006 panduro.no tips til ny hobby - stempel embossing reliefftrykk
Gjest Gjesta Skrevet 16. januar 2006 #9 Skrevet 16. januar 2006 Så bra! Nå ble jeg glad:) Helte du bare oppi litt glitter i boksen med pulveret da eller? jepp velg et finkornet glitter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå