Gå til innhold

skal jeg sende melding til eksen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Long story short. Vi hadde et langvarig forhold. Veldig forelsket, lidenskapelig forhold, men opp og ned. Bruddet var rotete, han blokkerte meg og fikk ny kjæreste veldig fort. Nå er de ennå sammen, men han liker ennå bildene mine på instagram. I tillegg fjernet han veldig nylig blokkeringen, og la meg til på nytt (jeg la ham til først). Han skrev også «hvordan går det?». Dette betyr jo at han har tenkt på meg. Jeg har tenkt mye på ham, og har veldig lyst til å snakke med ham. Skal jeg sende melding?

Anonymkode: 47b62...98d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: b71b4...8b0

• Liker 10
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei. 

Forstår det slik at han fortsatt har dame?

Han vil vel bare sjekke at du fortsatt liker han for egoets del. 

Jeg syns synd på både deg og nye dama. Han roter noe fælt. Ikke en ordentlig type.

Anonymkode: dde31...2da

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

TS, jeg er vanligvis ganske pro «sende melding til eks», men i ditt tilfelle - NEI. 

Anonymkode: ca634...fba

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er sikkert bare å sende melding. Men du bør jo være klar over at han er i et forhold og har nok ingen planer om å avslutte det forholdet.. Så det blir jo, mest sannsynlig, bare på et vennskapelig nivå

Kanskje han fjerna blokkeringen fordi han trodde du også hadde kommet deg videre, kommet over sjokket osv.

Anonymkode: 6056b...cde

Skrevet

Nei, ikke når han nar kjæreste.

Dessuten, vil du ha en mann som unblokkerer og skriver til x er samtidig som han har kjæreste?

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

nei

Endret av gemini2002
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Glemte å si at han sa han fjernet blokkeringen fordi han tenkte han var for hard mot meg og har hatt dårlig samvittighet… Synes bare det er så utrolig rart at han helt ut av det blå gjorde det? 

-TS

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det vil ikke komme noe godt ut av dette. Hold deg unna ham og kom deg videre i livet

Anonymkode: 994bf...05c

• Liker 2
Gjest Middelmådig
Skrevet

Nei. Det blir bare kaos. Eks er en eks for en grunn. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke når han har kjæreste! Hvis han blir singel kan du gjøre det.

Anonymkode: 3dc2d...b2d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Long story short. Vi hadde et langvarig forhold. Veldig forelsket, lidenskapelig forhold, men opp og ned. Bruddet var rotete, han blokkerte meg og fikk ny kjæreste veldig fort. Nå er de ennå sammen, men han liker ennå bildene mine på instagram. I tillegg fjernet han veldig nylig blokkeringen, og la meg til på nytt (jeg la ham til først). Han skrev også «hvordan går det?». Dette betyr jo at han har tenkt på meg. Jeg har tenkt mye på ham, og har veldig lyst til å snakke med ham. Skal jeg sende melding?

👀🍿

Anonymkode: 256f3...87f

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva får du ut av det?  En eks som kontakter deg bak ryggen på kjæresten.  Han skal bare vite at du er tilgjengelig enda. 

Anonymkode: ad73a...c2d

AnonymBruker
Skrevet

Han var visst singel

-TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han var visst singel

-TS

Så du tok kontakt... 

Dere hadde et langvarig forhold som var mye opp og ned. Han blokkerte deg under bruddet. Nå er han singel igjen og søker kontakt med deg. 

Dette er en svært umoden mann. Han trodde sikkert gresset var grønnere på andre siden, men oppdaget at det ikke var det. Det enkleste for ham nå er gjenbruk. Har han endret seg? Neppe. Slipper du ham til, så bil dunende opp med et forhold med mye dramatikk og opp og ned. I tillegg vil han ha mindre respekt for deg siden han har lært at han kan forlate deg og få deg tilbake når han vil. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, ESFP said:

Så du tok kontakt... 

Dere hadde et langvarig forhold som var mye opp og ned. Han blokkerte deg under bruddet. Nå er han singel igjen og søker kontakt med deg. 

Dette er en svært umoden mann. Han trodde sikkert gresset var grønnere på andre siden, men oppdaget at det ikke var det. Det enkleste for ham nå er gjenbruk. Har han endret seg? Neppe. Slipper du ham til, så bil dunende opp med et forhold med mye dramatikk og opp og ned. I tillegg vil han ha mindre respekt for deg siden han har lært at han kan forlate deg og få deg tilbake når han vil. 

Jeg skjønner hva dere mener og jeg er enig i det du sier. Men samtidig sier han at han har kommet over meg og ikke har følelser, og at han nyter å være singel. Ikke spurte han om å møtes heller. synes bare alt er veldig spesielt.. Uansett, var hyggelig å snakke med ham igjen

AnonymBruker
Skrevet

Move on.

Anonymkode: 69fb2...2fd

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg skjønner hva dere mener og jeg er enig i det du sier. Men samtidig sier han at han har kommet over meg og ikke har følelser, og at han nyter å være singel. Ikke spurte han om å møtes heller. synes bare alt er veldig spesielt.. Uansett, var hyggelig å snakke med ham igjen

Da vil han nok bare ha oppmerksomheten din. Godt for ham å kjenne på at han har tilgang til deg. Pass på! Han kommer sikkert til å ønske sex om ikke lenge, mest sannsynliget fwb forhold. Han skjønner sikkert at han må godsnakke litt med deg før han bringer sex på banen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Glemte å si at han sa han fjernet blokkeringen fordi han tenkte han var for hard mot meg og har hatt dårlig samvittighet… Synes bare det er så utrolig rart at han helt ut av det blå gjorde det? 

-TS

overthinker alarm.... gjorde det sikkert bare for å være hyggelig. Hvorfor slo du opp med han når du bare ha han tilbake? Jeg har aldri skjønt dette med at man på død og liv skal ha tilbake eksen...han eller hun ble jo eks av en grunn???? Eller lar folk seg løpe avgårde av følelser og ikke fornuft?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

-TS

Nei, nei, nei

Anonymkode: 5c2e7...a83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...