Gå til innhold

Kunne du hatt trekant med en sexdukke/sjømannsbrud?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om mannen din ønsket ønsket å ha trekant med deg og en sexdukke. Kunne du vært med på det? Eventuelt om du føler dukker blir for creepy, kunne du godtatt trekant med mannen din og en sjømannsbrud? Det siste er jo ikke ulikt om kvinnen bruker dildo mens hun har sex med mannen. 

Anonymkode: 8572c...1d5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det tror jeg.

Anonymkode: ce35d...f8a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: 6b7dd...fc6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det kalles ikke trekant når et par bruker sexleketøy, lol. Eller sier du at du har samleie med dildoen din også ?

Anonymkode: d905c...b9a

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Nope. 

Anonymkode: 56f76...6f3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det hadde blitt utfordrende å få med samboer på det.. Tenk om man finner sjømannsbruden mer givendes seksuelt så man glemmer helt samboeren sin. 

Anonymkode: 22bd4...c07

AnonymBruker
Skrevet

Nei, men jeg kunne sikkert bare ligget der litt uengasjert og stille som en sexdukke hvis han var keen på det. 

Anonymkode: 31af3...1bb

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Kona mi har spurt meg om jeg ønsker meg en slik. Hun kunne gjerne tenkt seg å prøve den på meg for eksempel.

Anonymkode: 94d35...c9c

Skrevet

Har med fleshlight i senga men aldri tenkt på det som trekant.. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Som mann så er det nok bedre å runke enn å pule ei dukke...... hadde ikke blitt med på det selv om kona ville.... hadde da heller foreslått at hun kunne ta med ei vennine på trekanten...

Anonymkode: 52c45...f60

Skrevet

Helt snålt og uaktuelt for min del.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ellers takk.

Anonymkode: 6b7dd...fc6

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri hørt om "sjømannsbrud" før...

Anonymkode: 2efbd...0e9

AnonymBruker
Skrevet

Nei, skulle han ha lyst til å ha med en dukke, så hadde jeg ikke tent på han lengre, og derfor forlatt han. Hva en "sjømannsbrud" er har jeg ikke peiling på.

Anonymkode: 16811...b91

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, skulle han ha lyst til å ha med en dukke, så hadde jeg ikke tent på han lengre, og derfor forlatt han. Hva en "sjømannsbrud" er har jeg ikke peiling på.

Det er et uttrykk som nok er gått ut litt på dato. Andre ord brukes i dag. Det er et slags hylster som mannen kan bruke på penis når han onanerer. 

AnonymBruker
Skrevet

Her har du en livs levende og varmblodig kvinne i senga, og så vil du stikke penisen i et stykke plast i stedet? Hva er egentlig greia med det?

Nei, beklager, må bare riste på hodet. Hver sin smak, helt klart. Men nei, som kvinne hadde jeg ikke synes noe om å bli skjøvet til side fordi mannen skal leke med en plastdukke en stund.

Anonymkode: 2b105...778

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Topper og daler said:

Det er et uttrykk som nok er gått ut litt på dato. Andre ord brukes i dag. Det er et slags hylster som mannen kan bruke på penis når han onanerer. 

Aha, altså en fleshlight med dagens vokabular? Hadde slått opp med han dersom han ville ha med den også. Den kan han bruke på fritiden. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Her har du en livs levende og varmblodig kvinne i senga, og så vil du stikke penisen i et stykke plast i stedet? Hva er egentlig greia med det?

Nei, beklager, må bare riste på hodet. Hver sin smak, helt klart. Men nei, som kvinne hadde jeg ikke synes noe om å bli skjøvet til side fordi mannen skal leke med en plastdukke en stund.

Anonymkode: 2b105...778

Skal ikke ta stilling til sexdukke-problematikken, men vil spille inn at det kan være spennende å onanere med sexpartneren, som ett av mange krydder i sexlivet. Og det finnes da mange onaniprodukter både til kvinnen og til mannen som man kan bruke til å piffe opp onanien. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Aha, altså en fleshlight med dagens vokabular? Hadde slått opp med han dersom han ville ha med den også. Den kan han bruke på fritiden. 

Se svar til annen debattant over. 

AnonymBruker
Skrevet

Kunne jeg gjort det? Ja

Kommer jeg til å gjøre det? Nei. Det er omtrent like sannsynlig som at jeg kommer til å prostituere meg. Jeg måtte ha vært like desperat. Og i og med at jeg ikke har noen som helst interesse av det så blir det det samme som prostitusjon.

Anonymkode: a234e...31e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...