AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #1 Skrevet 27. juli 2023 Jeg har i et halvt år slitt med rikelig gul-grønn utflod som noen ganger har blod i seg, og som lukter helt forferdelig. Jeg kan ikke bruke truseinnlegg eller bind, for da lukter man det veldig. Så jeg har brukt tampong (minste størrelse) for å stenge lukta inne. Skjønner at det kanskje ikke er det lureste, men jeg er rådvill!? Bør jeg oppsøke gynekolog? Vil ikke gå til fastlegen med det… Har prøvd sånn gelé mot bakteriell vaginose som jeg kjøpte reseptfritt på apoteket, men det fungerte ikke Anonymkode: 6f44f...f93
Anjatapinjata Skrevet 27. juli 2023 #2 Skrevet 27. juli 2023 Det der hadde jeg aldri gått med over så lang tid uten å kontakte gynekolog eller lege. Man skal heller ikke bruke tampong utenom menstruasjon. Bestill deg time hos privat gynekolog, da får du time fort. Det skal ikke komme grønn utflod, ei heller lukte vondt av underlivet.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #3 Skrevet 27. juli 2023 Du skulle gått til gyn med det for lenge siden Anonymkode: eda1b...585
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #4 Skrevet 27. juli 2023 Herregud, dette må du undersøke! Kan være en gjenglemt tampong eller heftig betennelse. Hvis du bryr deg om din fertilitet så går du ikke slik over tid Anonymkode: e5f7f...ba3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå