Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!
Jeg er en 31 år gammel kvinne, og ble singel for rundt 3 år siden etter et fem år langt forhold. Dette er det første og eneste forholdet jeg har vært i. Vi slo opp som venner, men jeg slet likevel veldig med kjærlighetssorg ganske lenge etter. Datet en mann en kort periode for to år siden, men ellers har jeg så og si ikke datet. Jeg merker nå at jeg virkelig må presse meg selv for å date og møte nye menn. 

Men jeg merker at jeg ikke helt vet hvordan jeg skal komme meg ut på datingmarkedet. Jeg har tinder, men føler ikke at jeg får så veldig mye matcher der. Noen så klart, men ikke veldig mange.  Det er også svært sjeldent at folk "prøver seg på meg" på byen. Eller, isåfall legger jeg ikke merke til det, heh.  Fått høre ganske ofte at jeg er pen, så tror ikke det er problemet iallfall. 

Hvordan dater dere i disse dager? Kun gjennom tinder? eller møter dere også folk i andre situasjoner? Har dere noen tips på hvordan jeg i større grad kan "put my self out there" og vise omgivelsene at jeg er åpen for å date? 

Anonymkode: d5830...683

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må ut på datingmarkedet selv. Ble singel for tre år siden etter et ti år langt forhold. Jeg synes dating er...vanskelig. Og mentalt slitsomt. Har ikke datet siden des. i fjor.

Er redd for å ende opp alene resten av livet. Vurderer å begynne å sjekke opp jenter ute. I butikken, trening etc.

Jeg har skrevet til noen jenter på Instagram og fikk svar fra samtlige. Det førte ikke til noe ettersom alle 'egentlig' ikke hadde tid til kjæreste. *Sukk*

Er også på Tinder. Har et meget anstrengt forhold til den appen.

Har du prøvd Instagram ts? Man må bare tørre! Go for it! 😊 🤞

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva skriver du til folk på DM? Er det snakk om folk du ikke kjenner? Har skjønt at det kanskje er instagram som er det nye stedet å ta kontakt med folk man er interessert i, men skjønner ikke helt hva man skal skrive, heh. Føles rart å skrive til en helt fremmed, men det er kanskje sånn man gjør i disse dager? 

Anonymkode: d5830...683

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...