AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #1 Skrevet 27. juli 2023 Jeg har testet svakt positivt (hadde svake tester med nr. 1 flere dager etter IKM , så at testen er svak bekymrer meg ikke så veldig). IKM er i morgen, og i dag har jeg ved én anledning oppdaget bittelitt brun utflod. Er det dårlig tegn? Anonymkode: 20c8c...e85
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #2 Skrevet 27. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har testet svakt positivt (hadde svake tester med nr. 1 flere dager etter IKM , så at testen er svak bekymrer meg ikke så veldig). IKM er i morgen, og i dag har jeg ved én anledning oppdaget bittelitt brun utflod. Er det dårlig tegn? Anonymkode: 20c8c...e85 Det er sikkert en liten festeblødning 😊 ville ikke bekymret meg! Gratulerer med graviditeten ❤️ Anonymkode: f2924...0ce 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #3 Skrevet 27. juli 2023 For meg var det ett dårlig tegn. Hadde litt lyse brun utflod alt før jeg skjønte jeg var gravid. Aborterte. Men det betyr jo ikke at det samme skjer for deg. Anonymkode: 742db...ad7
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #4 Skrevet 27. juli 2023 Jeg blødde noen dager etter jeg skulle hatt mensen da jeg var gravid. Gikk helt fint:) Anonymkode: 9666d...53d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå