Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig er Krøniken tilbake på NRK 1 kl 21:30 i kveld :hoppe:

Gleder meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Signerer på den :)

Men har lyst til å se dansefeber også, men det går jo delvis samtidlig og har ikke mulighet til å ta opp... :sur:

Skrevet
Signerer på den :)

Men har lyst til å se dansefeber også, men det går jo delvis samtidlig og har ikke mulighet til å ta opp... :sur:

Episodene kommer til å sendes i reprise på NRK2 søndager kl. 2010 :)

Skrevet

Ehm, jeg så det ikke når det gikk første gang. Er dette oppfølgeren, eller er det det samme en gang til (sånn at jeg kan få sett det nå, liksom :sjenert: )

Skrevet
Ehm, jeg så det ikke når det gikk første gang. Er dette oppfølgeren, eller er det det samme en gang til (sånn at jeg kan få sett det nå, liksom  :sjenert: )

Dette er oppfølgeren ja...

Skrevet

Hvor mange episoder er egentlig den sereien??? Eller driver di å lager flere??? Gleder meg i allefall, den er så fin

Skrevet

Åhhhhhhh... så BRA at du skrev denne tråden!! Ellers hadde jeg helt sikkert glemt å se den!! Takk!! :hoppe:

;)

Skrevet
Hvor mange episoder er egentlig den sereien??? Eller driver di å lager flere??? Gleder meg i allefall, den er så fin

I denne runden er det 5 episoder

Gjest lilletroll i i
Skrevet

Gikk glipp av forrige runde jeg fordi NRK er så dårlige til å reklamere for seriene sine i forkant. Jeg hadde ikke visst det i dag heller hvis jeg ikke tilfeldigvis hadde sjekket tekst tv om det var noe jeg skulle ta opp siden jeg jobber i kveld. Så for meg blir det sikkert en jobb å hoppe inn i serien igjen siden jeg har gått glipp av så mye, men jeg gleder meg!! det er en strålende serie!

Skrevet
Åhhhhhhh... så BRA at du skrev denne tråden!! Ellers hadde jeg helt sikkert glemt å se den!! Takk!! :hoppe:

;)

Bare hyggelig det vettu :)

I denne runden er det 5 episoder

Leste ett sted at de skal lage to episoder til som skal sendes på Dansk tv neste jul, og da kommer vel NRK til å sende de også. Men det er jo lenge til, nå får vi gleder oss over de 5 kommende episodene :hoppe:

Skrevet

Det leste jeg og, Yamaha.

Jeg skal hvertfall se det i kveld! :-D

Skrevet

;)

Enig, jeg hadde heller ikke fått med meg dette, så nå må jeg bare skynte jeg og lage ferdig matpakker og ta oppvasken og sånn så jeg kan få sett episoden.

Gjest LoisLane
Skrevet

Fy fela, jeg grein.

Stakkars unger...! :grine:

Skrevet
Fy fela, jeg grein.

Stakkars unger...!  :grine:

Fordi de ikke fikk hunden?

Gjest LoisLane
Skrevet

Fordi pappan deres er død og mamman hadde fått seg kjæreste og de så gjerne, GJERNE ville ha den hunden og være sammen med besteforeldrene og det aner meg at de ikke får det bare lett framover.

Også jenta, da! Som sang så nydelig og har den fæle mamman og den snille pappan som ikke er pappan og nå skal de skilles og så er det jo den ånklie pappan som sikkert kommer til å følge med henne.

*hikst*

Kan ikke noe for det, er født med empati-overdose. :forvirret:

Skrevet (endret)

*dobbel post*

Endret av nostalgia

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...