Gå til innhold

Få noen på besøk ved tankens kraft

Anbefalte innlegg

Dette er et seriøst spørsmål fra min side. Siden det finnes lite info om slikt håper jeg hvis noen har noe erfaring kan dele det🙏 All erfaring dere kan komme med hjelper. Alle temaer og erfaringer innenfor tankens kraft er velkommen i tråden. Hypnose også. Vardøge osv. Har du følt du bare må dra innom en venn ? Også viste det seg at vennen trengte deg? Da vil jeg gjerne høre. 

Men det jeg lurer på, og som man ikke skal leke med. Er om det er mulig å påvirke noen på avstand til å få lyst til å møte deg, eller rett og slett gå så kraftig inn at du får personen på besøk. 

Kan godt hende det er få som har opplevd slike fenomen. Og noen har sikkert en del å dele her, men orker ikke. Men hvis dere tar dere tid blir jeg glad og kanskje litt klokere. 

Takk🙏

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er kanskje litt på siden av det du er ute etter, men siden du nevner vardøger. Ingen i min familie er spesielt overtroiske, men noen ting er vanskelig å forklare… Bestefar min hadde vardøge hele livet. Når han var liten såg mor hans «han» i øyekroken mange ganger og trodde han hadde kommet hjem - men når hun kikkte var ingen der - så var det bare noen få minutt før han kom hjem på ordentlig. Som voksen kjørte han brøytebil på nettene, og bestemor hørte flere ganger ytterdøra, og at han gikk i trappa - men så var det stille - og han kom ikke hjem før noen minutter seinere.    Vi bodde i en tomannsbolig når jeg var liten - og han og bestemor bodde i den andre delen, men vi hadde en felles gang i mellom. Da han var eldre kom han på sykehjem på slutten ( bestemor var allerede gått bort ). En kveld satt meg og bror min og såg på tv, da vi hørte noen som gikk i gangen. Det var ikke skummelt, vi kikket opp og antok at det kom noen på besøk ( på bygda er det ikke uvanlig at folk bare går inn i gangen, og banker på stuedøra / kjøkkendøra).  Men det var ingen der, og vi antok det var vinden eller husknirking. Noen dager etterpå besøkte vi bestefar, så sier han « jeg lengter så hjem, og den ene kvelden dormet jeg og drømte så livaktig at jeg var hjemme. Jeg husker det som det var sant, at jeg reiste meg og gikk inn til dere for å se tv med dere.» 

Anonymkode: d76af...ebf

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 12 så ble jeg veldig forelska i keanu reeves etter å ha sett Bill and ted filmene. 

Jeg prøvde veldig hardt å komme i telepatisk kontakt med  han og drømte om at ånden hans kunne ta bolig i katten vår, så jrg kunne holde ham og snakke med ham hver dag. Men jeg tror ikke jeg klarte det.  Men det kan jo hende andre har bedre hell,

Jeg har etter hvert innsett at jrg ikke besitter slike evner. 

Anonymkode: 3398f...e5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Conall skrev (1 time siden):

Dette er et seriøst spørsmål fra min side. Siden det finnes lite info om slikt håper jeg hvis noen har noe erfaring kan dele det🙏 All erfaring dere kan komme med hjelper. Alle temaer og erfaringer innenfor tankens kraft er velkommen i tråden. Hypnose også. Vardøge osv. Har du følt du bare må dra innom en venn ? Også viste det seg at vennen trengte deg? Da vil jeg gjerne høre. 

Men det jeg lurer på, og som man ikke skal leke med. Er om det er mulig å påvirke noen på avstand til å få lyst til å møte deg, eller rett og slett gå så kraftig inn at du får personen på besøk. 

Kan godt hende det er få som har opplevd slike fenomen. Og noen har sikkert en del å dele her, men orker ikke. Men hvis dere tar dere tid blir jeg glad og kanskje litt klokere. 

Takk🙏

Du kan trene opp evnen. Det handler om ESP og å få kontroll på hjernebølgene dine. Mottaker får helst signalene inn like før de sovner og rett før de våkner, når deres hjernebølger er der du må lære å komme på i våken tilstand er. Det er raskere å ringe og invitere dem - det fungerer heller ikke alltid og kan oftest sikkert bare skyldes tilfeldigheter når det klaffer. Det nytter ikke som en form for manipuleringsforsøk eller tvang. Hvis noen tenker på deg pga det, vil de ikke komme om de ikke har lyst uansett, så akkurat DET føler jeg det er liten vits å lære det for.

Endret av Lawyam
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv det du vil manifestere på en lapp under puta. Tankene vil tiltrekke seg ordene du har skrevet om natta når du sover. 

Anonymkode: c5e7d...1ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tankens kraft er sterk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har mulighet til og styre mye med tankene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...