AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #1 Skrevet 27. juli 2023 De siste 3 ukene nå, har jeg drukket alt for mye alkohol. Jeg føler på suget på alkohol tidlig på dagen. Jeg drikker meg ikke drita iløpet av dagen, men brisen. Jeg sier til meg selv at i morgen eller når jeg har drukket opp alkoholen skal jeg slutte å drikke. Jeg har mye tanker om at dette kanskje går for langt. Synes dere jeg skal snakke med legen nå om hjelp? Eller kanskje være streng med meg selv? Man kan vell kanskje ikke bli alkoholiker på så kort tid?? Jeg skjuler for familie at jeg drikker Anonymkode: b3ad9...80b 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #2 Skrevet 27. juli 2023 Snakk med legen du☺️ Anonymkode: 58df6...fcf
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #3 Skrevet 28. juli 2023 Hvis det kun er snakk om de siste tre ukene, er det en god sjanse for at du kan klare å slutte selv uten hjelp fra lege. Men du må faktisk virkelig ha lyst til å slutte da, du må være motivert for det. VIL du slutte? Hvorfor fortsetter du egentlig å drikke? Hvorfor fortsetter du å kjøpe alkohol om du egentlig vil slutte? Du må få alkoholen ut av huset som første skritt, ikke ha noe tilgjengelig for deg selv som gjør at fristelsen ligger der hele tiden. Jeg ville gått cold turkey fra og med NÅ. Hvis du virkelig vil, da. Anonymkode: 47910...062
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå