Gå til innhold

Kjæresten er varmere og mer kosete mot meg når vi har sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har sex regelmessig i løpet av uka, men på dager vi har sex føler jeg at han er varmere og mer kosete ellers på dagen også. Si at vi startet med sex på morgenen. Han er kosete ellers også, men mye mer da. Er det normalt? 

Anonymkode: 9b121...60b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok veldig normalt ja. Passer godt på meg i allefall. 

Skrevet

Sånn er det. Ved å ha sex med ham viser du verdien din for ham 🤷‍♂️

AnonymBruker
Skrevet

Prøv å gjør som så mange damer her inne på KG og rop ut at du føler deg pliktet å ha sex med han. Se hva det har god påvirkning på forholdet. 

Anonymkode: f2e0c...9d3

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt normalt. Noen kynikere vil sikkert tenke at det er en form for smiger eller måte å skulle spille på ønsket ditt om kos for mer sex, men det er nå tross alt også sånn at sex er nærhet. Mange oppriktig blir langt mer kosete, forelsket og varmere når de opplever nærhet.

Anonymkode: c731e...2b9

• Liker 1
Skrevet

Ja, det er helt vanlig. Flørt, god stemning, kos og sex hører ofte sammen.

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo fordi han håper på å få seg noe.

Anonymkode: 84199...b16

AnonymBruker
Skrevet

Sex er måten menn knytter seg til og føler nærhet til sin partner på. For mannen er dette viktig for å føle seg nærmere sin partner.

Anonymkode: 42bd6...d21

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Vi har sex regelmessig i løpet av uka, men på dager vi har sex føler jeg at han er varmere og mer kosete ellers på dagen også. Si at vi startet med sex på morgenen. Han er kosete ellers også, men mye mer da. Er det normalt? 

Anonymkode: 9b121...60b

Får man nærhet, kjærlighet og bekreftelse, så er det naturlig å ønske å gi mer kos også, så det er vanlig

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Sex er måten menn knytter seg til og føler nærhet til sin partner på. For mannen er dette viktig for å føle seg nærmere sin partner.

Anonymkode: 42bd6...d21

Nei. Disse tingene er ikke kjønnsrelatert. De er individrelatert. 

Anonymkode: b8e3f...739

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er helt lik. Mannen min påpeker det ofte, blir mye mer kosete og flørten etter sex. Helt naturlig. Sex avler intimitet og nærhet.

Anonymkode: e60af...5b9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt normalt. Sex gjør at det skilles ut hormoner som har med tilknytning å gjøre. Nå har vi over lang tid sjelden sex. Flørt og kladding er nesten ikke tilstede lengre, men han blusser opp igjen når vi hat hatt sex. Effekten er borte neste dag. Det er ikke noe beregnende fra hans side, han er bare fortsatt i så god stemning. Likefullt kan det ta både 1, 2 og 3 måneder før han tar et nytt initiativ.

Anonymkode: 7c786...355

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...