Gjest barne- og familiemedister Skrevet 16. januar 2006 #1 Skrevet 16. januar 2006 Dette er ikke en tråd om sex. Hold dere til saken (den skriftlige) Etter mange truende PM'er har jeg funnet det praktisk å dempe aktivitetsnivået mitt litt i antikattefaenbevegelsen - enten de (kattene) kommer med eller uten overvektige eiere. Men jeg savner kattens motstykke: Er det noen er inne som har mus? Eller hamster? Eller for den saks skyld lemen? Eller egner de seg best i skogen?
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 16. januar 2006 #3 Skrevet 16. januar 2006 Jeg har ikke. Men det står langt foran katt på listen min.
Gjest baby-E Skrevet 16. januar 2006 #4 Skrevet 16. januar 2006 Jeg har ikke. Men det står langt foran katt på listen min. ← jeg har to katter å jeg... den musen jeg har kommer jeg ikke unna
Gjest gjest1 Skrevet 16. januar 2006 #5 Skrevet 16. januar 2006 Jeg blir så sint hver gang katta legger seg mellom beina mine! Da har jeg mus og pussy mellom beina, og jeg spenner den vekk!
Gjest Varg-Menja Skrevet 16. januar 2006 #6 Skrevet 16. januar 2006 Venter spent på paroditråden "Kusemosere, opp og stå!"....
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 16. januar 2006 #7 Skrevet 16. januar 2006 Venter spent på paroditråden "Kusemosere, opp og stå!".... ← Det var på en måte mitt alternativ 2. Uvisst av hvilken grunn forkastet jeg det.
Gjest gjest1 Skrevet 16. januar 2006 #9 Skrevet 16. januar 2006 Jeg er nok ingen musekoser, men jeg har fire katter, og de vil antakelig kunne gå under begrepet musemoser.
Cata Skrevet 16. januar 2006 #10 Skrevet 16. januar 2006 Jeg er ingen musekoser. Etter en lang dag på jobb ved data'n kjenner jeg at musesyken er faretruende nær.
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 16. januar 2006 #11 Skrevet 16. januar 2006 Musesyke er da tross alt bedre enn hestehoste, hønsebronkitt eller fugleinfluensa.
Gjest gjest1 Skrevet 16. januar 2006 #12 Skrevet 16. januar 2006 Musesyke er da tross alt bedre enn hestehoste, hønsebronkitt eller fugleinfluensa. ← For ikke å snakke om fiskeøyne.. eller... eh nei, det er jo ingen sykdom..søren.. tusler ut igjen jeg likegodt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå