Gå til innhold

Har DU noengang vært frekk mot en butikkansatt? 😉

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hatt en dårlig dag og…? Fortell! 

Anonymkode: c75d8...08f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det har jeg faktisk aldri i mitt 33 år lange liv vært, uansett hvor dårlig dag jeg har selv. Jeg sier også alltid "hei" og eventuelt "ha det", hvis den ansatte kan høre meg. For at jeg skulle vært frekk, så måtte den ansatte vært direkte frekk mot meg først. 

Anonymkode: fa063...bc0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, det har jeg faktisk aldri i mitt 33 år lange liv vært, uansett hvor dårlig dag jeg har selv. Jeg sier også alltid "hei" og eventuelt "ha det", hvis den ansatte kan høre meg. For at jeg skulle vært frekk, så måtte den ansatte vært direkte frekk mot meg først. 

Anonymkode: fa063...bc0

Jo, men har det skjedd? At noen var frekk mot deg og du var frekk tilbake? 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, har ingen behov for å behandle fremmede mennesker dårlig. Hvorvidt de oppfatter.mine spørsmål eller nei takk til hjelp etc som frekt kan jeg ikke vurdere.

Anonymkode: e01ca...b06

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ei venninne av meg fortalte i går at hun var litt frekk mot en på Elkjøp rett og slett fordi hun fikk nok av ansattes nedlatende holdning og mange forsøk på å selge henne noe dyrere, noe hun ikke ba om 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Flere ganger. Jeg har jobba i kundeservice omtrent hele livet og har HØY toleranse og forståelse for hva kundeservice innebærer. 
Noen ganger er butikkansatte idioten, andre ganger kunden. Jeg har opplevd butikkansatte som rett og slett har oppført seg motbydelig, da er det begrensa hvor høfflig jeg gidder å være tilbake.

Anonymkode: 529fe...7ad

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Flere ganger. Jeg har jobba i kundeservice omtrent hele livet og har HØY toleranse og forståelse for hva kundeservice innebærer. 
Noen ganger er butikkansatte idioten, andre ganger kunden. Jeg har opplevd butikkansatte som rett og slett har oppført seg motbydelig, da er det begrensa hvor høfflig jeg gidder å være tilbake.

Anonymkode: 529fe...7ad

Kan du komme med et eksempel? 

Skrevet

Nei, men jeg har blitt tilnærmet skjelt ut av butikkansatte fordi jeg ikke responderer på deres "HEI!!!!" med tilhørende falske smil og øyne som ser ut som de skal poppe ut av skallen deres.

De har sikkert lært på kurs at de må hilse og stirre ned alle kundene, men jeg orker ikke skuespill og handler heller et annet sted.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, pleier å bruke scannekassene om det er mulig og i vanlige butikker så synes jeg det er helt ok å snakke med de som jobber der.

Men har følt på ubehaget i en butikk en gang når jeg ble stalket av en av de ansatte og det var ikke på den hyggelige måten hvor hun spurte om jeg trengte hjelp.

Anonymkode: 7fb62...0f1

AnonymBruker
Skrevet

Nei, men har vært frekk med kunde som butikkansatt

Anonymkode: 94a7d...f9f

AnonymBruker
Skrevet

Ikke med vitende og vilje i hvert fall. Men jeg har klaget på en god del feilprising, så er litt redd for å bli sett på som en vanskelig kunde likevel. 

Anonymkode: 31274...c79

AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke som jeg kan huske..

Men det kan jo selvfølgelig hende at den butikkansatte har opplevd meg som frekk. Det vet jeg ikke.

Anonymkode: 4fd20...396

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...