AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #1 Skrevet 27. juli 2023 Jeg har gått på cerazette et halvt år tid og har kun hatt to små blødninger i løpet av denne perioden. Mensen har alltid vært en bekreftelse på at jeg ikke er gravid, og nå har denne muligheten falt bort. Føler dermed for å teste meg med jevne mellomrom. Noen andre med samme problemstilling? Løser dere det med å ta jevnlige tester? Anonymkode: 45b4c...ba8
Anonym6789 Skrevet 27. juli 2023 #2 Skrevet 27. juli 2023 Jeg får heller ikke mensen av cerazette. Men ingen mensen = ingen eggløsning, så da ser jeg ingen grunn til å ikke stole på at jeg ikke er gravid
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #3 Skrevet 27. juli 2023 2 hours ago, Anonym6789 said: Jeg får heller ikke mensen av cerazette. Men ingen mensen = ingen eggløsning, så da ser jeg ingen grunn til å ikke stole på at jeg ikke er gravid Samme her. Tester bare dersom kroppen skulle begynne å oppføre seg unormalt, eller at jeg har vært dårlig og vet at det kan være en sjanse. Da tester jeg for å drepe paranoiaen. Anonymkode: e4e2d...1b4
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #4 Skrevet 28. juli 2023 Nei, det er jo masse prevensjon som ikke gir mensen. Som hormonspiral, ta p-piller uten pause, osv. Jeg har aldri tatt graviditetstest uten grunn. Så lenge man bruker pillene som man skal, er det ekstremt lite sannsynlig du blir gravid, og OM du blir det, får du jo symptomer på det før fristen til å gjøre noe med det går ut. Anonymkode: b17c0...fb5
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #5 Skrevet 28. juli 2023 Aldri gjort. Og har ikke blitt gravid på cerazette. Har glemt å ta pille et par ganger, men da har jeg bare ikke hatt sex på en stund. Husker ikke hvor mange dager man bør vente. Står vel på Google. Anonymkode: 13285...946
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå