AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #1 Skrevet 27. juli 2023 Gikk og tenkte på dette isted. Jeg har vært på noen turer til steder i Asia og Sør-Amerika, og jeg har opplevd å bli sjekket opp. Det skjer mye sjeldnere i Norge. Anledningen har ikke bydd seg til å gjøre noe med det, men skal på tur i høst. Føler litt på stigma om jeg ligger med jenter fra stakkarslige kår, men forutsatt at det ikke er noen prostitusjon inne i bildet, så er det vel egentlig bare å kjøre på? Tenker det er ikke så ulikt om feks ei norsk jente blir sjekket opp av en kjekk mann og velger å takke ja? Eller? Blir dette feil? Hva tenker dere? Anonymkode: 98145...af8 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #3 Skrevet 27. juli 2023 De gjør det jo for å komme unna. Så ligger du med de er du slem hvis du ikke tar de med hjem. Er det egentlig greit å ligge med noen som ikke gjør det fordi de vil, men fordi de må? Anonymkode: d82fc...bf3 9 1 8
Rotemor Skrevet 27. juli 2023 #4 Skrevet 27. juli 2023 Det er prostitusjon i den grad at de gjør det i håp om å komme bedre ut av det og ikke fordi du er så uimotståelig. 22 6
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #5 Skrevet 27. juli 2023 Det er vel voksne kvinner du har tenkt å ligge med? Antar at voksne kvinner kan ta selvstendige valg, ut i fra deres egne ønsker og lyster. Har en kvinne ønske og lyst til å ligge med deg så skal du ikke ha dårlig samvittighet for å ligge med de. Mange kvinner fra land i sør amerika, afrika og asia synes norske vikinger er spennende, eksotiske og kjekke. Anonymkode: 5806f...d27 3 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #6 Skrevet 27. juli 2023 11 minutter siden, AnonymBruker said: De gjør det jo for å komme unna. Så ligger du med de er du slem hvis du ikke tar de med hjem. Er det egentlig greit å ligge med noen som ikke gjør det fordi de vil, men fordi de må? Anonymkode: d82fc...bf3 På hvilken måte MÅ de ligge med meg? Jeg tilbyr ingen betaling, heller ingen intensjoner om å ta de med hjem. Anonymkode: 98145...af8 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #7 Skrevet 27. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): På hvilken måte MÅ de ligge med meg? Jeg tilbyr ingen betaling, heller ingen intensjoner om å ta de med hjem. Anonymkode: 98145...af8 Er eneste måten de kan ha en sjanse til å få et bedre liv. Det er utnytting fra den rikes side. Anonymkode: d82fc...bf3 12 4
doomer Skrevet 27. juli 2023 #9 Skrevet 27. juli 2023 Absolutt ikke. Penger er den store "jevnstilleren" i samfunnet, spesielt for menn. Bare å utnytte det for alt det er verdt på samme måte som de som kommer langt på utseendet gjør. 3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #10 Skrevet 27. juli 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er eneste måten de kan ha en sjanse til å få et bedre liv. Det er utnytting fra den rikes side. Anonymkode: d82fc...bf3 Javel, dette gjelder alle kvinner i disse landene? Anonymkode: 5806f...d27
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #11 Skrevet 27. juli 2023 Ligge med damer som er på ferie i fattige land? Kjør på! Ligge med damer fra fattige land du er på ferie i? Selvfølgelig ikke! Overskriften din er veldig uklar, men jeg mistenker at du mener det siste, og nei, det er kvalmt å utnytte fattige mennesker på den måten. Og jeg sier akkurat det samme til damer som reiser til Gambia... Anonymkode: 6b39f...133 9 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #12 Skrevet 27. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Javel, dette gjelder alle kvinner i disse landene? Anonymkode: 5806f...d27 De som tilbyr sex ja, de gjør det ikke av kjærlighet. Og er fult forståelig de gjør det. Det som ikke er forståelig er at noen menn synes det å utnytte fattige er greit. Anonymkode: d82fc...bf3 11
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #13 Skrevet 27. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ligge med damer som er på ferie i fattige land? Kjør på! Ligge med damer fra fattige land du er på ferie i? Selvfølgelig ikke! Overskriften din er veldig uklar, men jeg mistenker at du mener det siste, og nei, det er kvalmt å utnytte fattige mennesker på den måten. Og jeg sier akkurat det samme til damer som reiser til Gambia... Anonymkode: 6b39f...133 Så klart er det like nedverdigende at noen kvinner utnytter fattige. Anonymkode: d82fc...bf3 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #14 Skrevet 27. juli 2023 De er full av sykdommer i de fattige landene. Anonymkode: f5f96...629
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #15 Skrevet 27. juli 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): På hvilken måte MÅ de ligge med meg? Jeg tilbyr ingen betaling, heller ingen intensjoner om å ta de med hjem. Anonymkode: 98145...af8 Men det er det de håper på at du skal gjøre. Anonymkode: d8f21...efd 3 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #16 Skrevet 27. juli 2023 det er ikke noe galt, men har du virkelig ikke noe mer stolthet enn som så? Anonymkode: abccf...ae2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #17 Skrevet 27. juli 2023 8 minutter siden, AnonymBruker said: Men det er det de håper på at du skal gjøre. Anonymkode: d8f21...efd Jeg tenker litt som den ovenfor som snakket om at det faktisk er voksne mennesker. Jeg kan date jenter og håpe det blir sex eller kjæresteforhold ut av det, men tåler også om det ikke skjer, om enn kjipt der og da. Anonymkode: 98145...af8
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #18 Skrevet 27. juli 2023 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Gikk og tenkte på dette isted. Jeg har vært på noen turer til steder i Asia og Sør-Amerika, og jeg har opplevd å bli sjekket opp. Det skjer mye sjeldnere i Norge. Anledningen har ikke bydd seg til å gjøre noe med det, men skal på tur i høst. Føler litt på stigma om jeg ligger med jenter fra stakkarslige kår, men forutsatt at det ikke er noen prostitusjon inne i bildet, så er det vel egentlig bare å kjøre på? Tenker det er ikke så ulikt om feks ei norsk jente blir sjekket opp av en kjekk mann og velger å takke ja? Eller? Blir dette feil? Hva tenker dere? Anonymkode: 98145...af8 Hvor naiv er du? De sjekker deg selvsagt opp fordi de skal ha penger. Anonymkode: 7f914...d7d 6 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #19 Skrevet 27. juli 2023 13 minutter siden, AnonymBruker said: Men det er det de håper på at du skal gjøre. Anonymkode: d8f21...efd LOL Nei, de håper at han skal betale for sex. Anonymkode: 0c9f1...764 1 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #20 Skrevet 27. juli 2023 Jeg bor i et land med et høyt antall utlendinger/innvandrere, og får veldig mye oppmerksomhet av damer fra "fattige" land. Antar at de er ute etter økonomisk trygghet ved å gå for en "rik" nordmann og da er sex en fin måte å få dem på kroken. Mulig jeg bare er kynisk, men holder meg unna fordi: 1) Jeg er ikke interessert i å bli brukt. Det å falle for noen som potensielt kun ser på deg som en billett til en bedre livsstil høres forferdelig ut. 2) Det føles ikke riktig ut å ligge med noen vel vitende om at dette er en risiko. Litt som prostitusjon, bare at begge parter manipulerer hverandre? Foretrekker vestlige damer, da kan man i alle fall være litt tryggere på at det er deg hun vil ha. Anonymkode: 56384...904 5 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå