Gå til innhold

Menn i 50-åra som finner seg damer i 30-åra

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er greia med det? Hva har folk med så stor aldersforskjell til felles egentlig? Vil disse mannfolka egentlig ha disse yngre kvinnene kun fordi de da får knullet en fast og ung kropp, istedenfor rynkete og sliten kropp som mange damer på deres alder har?

Anonymkode: df64e...291

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva er greia med det? Hva har folk med så stor aldersforskjell til felles egentlig? Vil disse mannfolka egentlig ha disse yngre kvinnene kun fordi de da får knullet en fast og ung kropp, istedenfor rynkete og sliten kropp som mange damer på deres alder har?

Nå er det vel sjeldent man er sliten og veldig rynkete som 50. 

Anonymkode: d7656...6ef

• Liker 19
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor har du noe med hvem andre velger å ha som kjæreste? 🤔 

Det er 9 år mellom meg og min samboer og vi fungerer utmerket sammen 😊 

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er greit, men jeg foretrekker heller 20 år yngre menn

Anonymkode: 4bcae...712

• Liker 5
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det med kvinner i 30-årene som går etter gamle gubber?

Anonymkode: 96ae9...6d0

• Liker 16
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

30-årene er «fast og ung kropp»? 😂 absolutt ikke 

Hilsen dame i 30-årene 

Anonymkode: 0c1c1...957

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Forskjell på 50 og 39, kontra 59 og 30 da.

Hvis de vil ha en fast kropp ville de vel gått for de i 20 årene, tross alt.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg tenker at folk må få lov til å velge selv hvem de forelsker seg i. Hvis en kvinne på 30 forelsker seg i en mann på 50, så handler nok ikke det bare om sex. Det gjør det sikkert ikke for mannen heller.

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hva er det med kvinner i 30-årene som går etter gamle gubber?

Anonymkode: 96ae9...6d0

De trenger cash og tak over hodet. Så enkelt. De fleste vanlige kvinner klarer å skaffe seg det sjøl i 30-årsalderen, så det er ofte ganske ressurssvake kvinner som "velger" disse 20 år eldre mennene. I nøden spiser fanden fluer.

Anonymkode: 4acbc...f30

• Liker 12
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De trenger cash og tak over hodet. Så enkelt. De fleste vanlige kvinner klarer å skaffe seg det sjøl i 30-årsalderen, så det er ofte ganske ressurssvake kvinner som "velger" disse 20 år eldre mennene. I nøden spiser fanden fluer.

Vel... jeg er i 30-årene og sammen med en mann på 50. Jeg har god jobb, årsinntekt på vel en million og eier alene enebolig i et bedre strøk i en av de største byene i landet. En av grunnene til jeg valgte kjæresten min er at han er så mye mer reflektert og kommuniserer så mye bedre enn de jeg datet på min alder (og jeg kunne velge og vrake).

I tillegg er han kul, hinsides kjekk, og ser yngre ut enn han er🥰

Anonymkode: a8b58...38f

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, vi menn i 50-åra får bare ta det vi får. Når vi ikke får kvinner i 20-åra, så får 30-åringene duge🙄 Noen ganger må man bare ta til takke, sånn er livet for de fleste.

Anonymkode: 980c9...de5

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Handler om å føle seg ung. Det bekreftes med ei som er 20 år yngre. Ser ingenting galt i dette. 

Anonymkode: bceef...1b2

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
BerntHulken skrev (15 minutter siden):

Forskjell på 50 og 39, kontra 59 og 30 da.

Hvis de vil ha en fast kropp ville de vel gått for de i 20 årene, tross alt.

Tviler på at de får noen i 20-årene for å si det sånn, derfor går de etter damer i 30-årene.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Mardina skrev (25 minutter siden):

Hvorfor har du noe med hvem andre velger å ha som kjæreste? 🤔 

Det er 9 år mellom meg og min samboer og vi fungerer utmerket sammen 😊 

Jeg bare spør 😁

ts

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Vel... jeg er i 30-årene og sammen med en mann på 50. Jeg har god jobb, årsinntekt på vel en million og eier alene enebolig i et bedre strøk i en av de største byene i landet. En av grunnene til jeg valgte kjæresten min er at han er så mye mer reflektert og kommuniserer så mye bedre enn de jeg datet på min alder (og jeg kunne velge og vrake).

Lykke til med alderdommen.

Anonymkode: e734d...b94

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes også dette er rart. Jeg er 30 og synes menn i 50 årene er eldgamle gubber, de kunne jo vært faren min. Og tenk å måtte sitte som sykepleier når man er 60 og endelig blir pensjonist og kan gjøre alt man vil. Jeg er gift med en mann på 28 og det er helt perfekt, ville aldri valgt en eldre mann. 

Anonymkode: 6d7f5...e49

• Liker 10
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nå er det vel sjeldent man er sliten og veldig rynkete som 50. 

Anonymkode: d7656...6ef

Hva som er "veldig rynkete" er subjektivt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Folk må få velge selv uten at andre skal blande seg bort i det.

Jeg er en rolig, snill og omsorgsfull mann på 50. Har vært sammen med kvinne på min egen alder og hatt kjæreste som er 8 år yngre. Alder var ikke årsaken til at det ble slutt mellom oss. Vi er gode venner fortsatt.

Søker ikke etter unge kvinner. Det er mye viktigere å finne ei som er snill og god, ei som faktisk har lyst til å dele livet sitt med meg. Om hun er i 30 eller 40-årene, har mindre betydning. 

• Liker 3
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Dette tror jeg må være skrevet av en mann. Jeg har aldri møtt en eneste kvinne i 30-åra som har klart seg noenlunde fysisk, psykisk og mentalt som har ønsket å være med en kar som kunne vært faren hennes, aldri noensinne. Ikke kom trekkende med kjendiseksempler, for svært få menn er kjendiser.

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
remix2020 skrev (4 minutter siden):

Folk må få velge selv uten at andre skal blande seg bort i det.

Jeg er en rolig, snill og omsorgsfull mann på 50. Har vært sammen med kvinne på min egen alder og hatt kjæreste som er 8 år yngre. Alder var ikke årsaken til at det ble slutt mellom oss. Vi er gode venner fortsatt.

Søker ikke etter unge kvinner. Det er mye viktigere å finne ei som er snill og god, ei som faktisk har lyst til å dele livet sitt med meg. Om hun er i 30 eller 40-årene, har mindre betydning. 

Du er 50. Du har mest tilfelles med kvinner i 50-årene og slutten av 40-årene, ikke kvinner i 30(!)-årene og 40-årene..

Anonymkode: c22b6...7da

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...