Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har dere noen aktiviteter dere gjør sammen? Vi driver med skyting, jakt og fiske sammen. Vi driver også med ting hver for oss, han driver med seiling og jeg er med i et korps, hva med dere?

Anonymkode: 4d1b5...2eb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sex.

Anonymkode: 14fc4...066

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Går tur, er med venner, ut å spise, bar, cafe, danse, reise, gjør rent...

Anonymkode: dad2f...b13

AnonymBruker
Skrevet

Knuller.

Anonymkode: 9e39a...0b6

• Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Sex.

Anonymkode: 14fc4...066

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Knuller.

Anonymkode: 9e39a...0b6

Tenkte egentlig på felles aktiviteter utenom husets fire vegger da. ( man kan jo selvfølgelig ha sex utendørs altså 😀)

Anonymkode: 4d1b5...2eb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjører bobil. 

Vi har særdeles lite hobbyer, men vi har hverandre da.

Anonymkode: db312...ef6

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke så mange aktiviteter i den forstand kanskje. Vi går turer i skogen og på landeveiene sammen med hunden, og andre venner med hund. Inviterer på middag og drar på middag hos andre, spiller brettspill med vennepar eller bare med hverandre. Drar på hyttetur, bilturer, ulike helgeturer. Trener styrke sammen. Spiller PlayStation. Stikker ut og tar en øl.

Anonymkode: fce00...8dd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi sykler (emtb) i skogen sammen 😁

Anonymkode: 40bed...1a1

Skrevet

- Gåturer

- Drar på utflukter til steder i nærheten

- Restaurantbesøk

- Svømming

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sykler, går tur med hundene, plukker sopp, fisketur, restauranter og cafe, er på hytta, konserter 

Anonymkode: 94b9f...a6b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De siste tre årene har det desverre begrensa seg til spaserturer i nærområdet med hunden og ellers bare praktiske ting.

Vi har hatt mye sykdom i nær familie med faniliemedlem på begge sider som mer eller mindre har rullert på behov for hjelp. Innimellom der har vi rukket å flytte og pusse opp egen bolig og det er egentlig det. Alt av ferier og det meste fridager har gått med til å gjøre ting som bare må gjøres. 

Anonymkode: e7965...c9b

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi løper og pusser opp sammen. Og ser på TV🤣

Anonymkode: 77935...3d3

Skrevet

Går tur (gjerne i skog/fjell)

Spiser ute

Går på stand-up eller andre forestillinger vi begge er interesserte i

Rulleksi en gang i blant (jeg er glad i løping, det er ikke han, men han er likevel med på aktive ting og driver selv med en sport jeg ikke er fullt så gira på)

Brettspill, Scrabble, kortspill

Besøk/fest når vi begge inviteres

Hyttetur - har ikke egen, men begge familiene våre har to hver, ergo er det fire hytter tilgjengelig slik at det nesten alltid er en vi kan låne

Og i blant leker vi turist i egen by (eller fylke, ettersom vi har holdt på med denne turist-leken lenge og har måtte utvide landskapet litt). Alt fra minigolf og surfing til museum og sjokoladeverksted! Men ikke fullt så ofte lengre, noe vi definitivt må gjøre noe med. Så takk for denne tråden som minner meg på det!

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Går tur, er med venner, ut å spise, bar, cafe, danse, reise, gjør rent...

Anonymkode: dad2f...b13

Rengjøring er på samme liste som danse, reise, ut å spise osv?

Skrevet (endret)

Vi gjør i grunn det meste sammen, og uansett om det husarbeid eller brettspill koser vi oss sammen. Men, for å nevne felles interesser;

* Finne på aktiviteter for og med min stesønn med spesielle behov. Det krever mye planlegging og rutiner å ha han 50/50, spesielt fordi det er mye som må tilrettelegges. Samtidig er dette et felles prosjekt samboer og jeg får glede av. Det kan f.eks være at vi lager sansevegg til stesønnen min sammen i hagen når vi ikke har samvær, men det kan være å bade i svømmehallen eller nærmeste badeplass (min stesønn ELSKER å bade), gå turer, sykle osv sammen med stesønnen min. Han krever mye aktivisering, så det krever at samboer og jeg spiller på lag.
* Spille brettspill - vi elsker å spille brettspill, både alene oss to, sammen med vennepar av oss eller hans kompiser. Dette er en ting han introduserte meg for, og nå er jeg bitt av basillen. 
* Lese bøker - Lese bøker hver for oss sammen, eller for hverandre.
* Spille tv-spill/dataspill, han spiller på Playstation og jeg på pc'en
* Se filmer eller tv-serier
* Sykler - Vi har begge elsykler og liker lange og korte turer, gjerne hvor vi har med mat og drikke.
* Reise - Siden vi ble sammen for 1 1/2 år siden har vi vært i Paris, London, bilferie i Sør-England, bilferie gjennom Europa (som vi er på for øyeblikket), Mauritius, København, Gøteborg m.m. Vi elsker å oppleve ting sammen!
* Besøke museum og oppleve historiske kulturminner 
* Danse
* Trene karate. Jeg trente karate i mange år, og nå skal vi begynne sammen. Det har jeg savnet, og jeg er glad vi kan dele dette.
* Trene stryke
* Ri hest - Til høsten skal vi begynne å ri sammen, da jeg red i mange år, og han vil gjerne prøve.
* Organisere og rydde - vi liker vaskedagene våre, hvor vi har musikk/podcast på øret, og vasker og rydder side om side. Og så flørter vi litt, kysser og rydder. :sjenert:
* Planlegge bryllup - Vi elsker å planlegge bryllup, og samboer er like ivrig som meg. Vi deler det litt opp, han skriver f.eks mail, jeg finner fram. 
* Fotografere - Jeg er en ivrig hobbyfotograf, og han liker å lære av meg. 
* Gå turer, gjerne lange turer hvor vi kan snakke.
* Være politisk aktiv og drive med frivillige aktiviteter. Jeg har vært politisk aktiv i mange år, og samboer og jeg tilhører samme parti, så det er lett å få han med.
* Lage mat og bake
* Handle - vi liker å handle mat eller planlegge middager sammen i butikken. 
* Kos, klapp og klem ;)

Generelt har vi altfor mye vi vil gjøre sammen, og altfor lite tid. Vi koser oss veldig sammen! :) 

Endret av SPOCA
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Oppdrar to barn 🥰

Anonymkode: d09e3...e03

AnonymBruker
Skrevet

Svært lite, samboeren min vil ikke finne på ting med meg. Sånn ble det visst da forelskelsen la seg for han sin del. 

Anonymkode: 9a41e...5c7

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere som spiller brettspill - hvilke?

Anonymkode: d8248...bd9

AnonymBruker
Skrevet

Vi driver også med skyting, jakt og fiske. Men mannen som er pådriveren. 

Ellers liker vi å stå på ski og gå fjellturer. 

Anonymkode: 8683a...442

Skrevet (endret)

.

Endret av Skogshuldra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...