AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #1 Del Skrevet 27. juli 2023 Dette er sikkert et dumt spørsmål… Jeg og mannen min hadde sex i forrige uke og da han kom i meg, dyttet han rumpa mi opp i luften slik at sæden hans kunne "renne ned" (så jeg lå på en måte opp ned 🙈) og han fortalte meg at jeg knep skjeden min igjen og at det førte til at sæden ble presset ut. Så nå etter hver gang han kommer og deretter tar den ut, "kniper" jeg igjen skjeden min ved et uhell (gjør en kegel) fordi jeg faktisk prøver så hardt å ikke gjøre noe som på en eller annen måte får meg til å gjøre det 🙈 Betyr det noe i hele tatt? Spiller det noen rolle om noe kommer ut? Anonymkode: 7a3b6...54a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #2 Del Skrevet 27. juli 2023 Det finnes absolutt ikke noen forskning som sier at det hjelper, men det skader vel ikke. Anonymkode: 17dbd...1e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 27. juli 2023 #3 Del Skrevet 27. juli 2023 Sæden kommer inni livmoren i løpet av sekunder. Det som kommer ut er bare rester og etc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå