AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #1 Skrevet 27. juli 2023 hvis du er over 40 eller 50? Endret det fra før da du var yngre? utseende, utdanning, personlighet, jobb, penger, ren kjærlighet, osv... Anonymkode: d93e3...ee4
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #2 Skrevet 27. juli 2023 Jeg skal finne personen tiltrekkende, så utseende er viktig. Det samme med personligheten. Også klart ikke en pleiepasient. Resten er ikke viktig. Anonymkode: 22004...599 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #3 Skrevet 27. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg skal finne personen tiltrekkende, så utseende er viktig. Det samme med personligheten. Også klart ikke en pleiepasient. Resten er ikke viktig. Anonymkode: 22004...599 Og at det blir forelskelse/kjærlighet Anonymkode: 22004...599 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #4 Skrevet 27. juli 2023 Ja det har endret seg mye. Jeg er over 40. J3g har nok andre holdninger og ser etter andre ting nå. Jeg har hatt flere forhold, forholdene har vært ulike, personene har vært ulike. Alt til sin tid tenker jeg. da jeg var yngre var velg veldig nyskjerrig på livet og veldig åpen for ulike mennesker, det at noen var annerledes, litt eksotisk, hadde en spennende karriere eller et spennende og annerledes liv var noe jeg kunne bli tiltrekt av før. Det førte jo til noen " umulige forhold", fine på sin måte men der vi passet godt sammen som mennesker pg trivdes sammen men det gikk ikke grunnet ulik livstil, avstand også videre. Nå setter jeg pris på hverdagen og de vanlige dagene. En vanlig mann med en vanlig jobb som liker vanlig sex og er fornøyd med å se på tv og gå tur sammen med meg, og som jrg ser for mrg å kunne fortsette med det inn i evigheten 😄 Anonymkode: 69c8c...684
ESFP Skrevet 27. juli 2023 #5 Skrevet 27. juli 2023 Tidligere ble jeg kontrollert av egne følelser og mine tidlige tilknytningsmønstre. Siden min far er selvsentrert, aldri gir noen form for kjærlighet og er svært kritisk, fikk jeg raskt sterke følelser for menn med de samme personlighetstrekkene som ham. Det var som en avhengighet der jeg alltid forsøkte å få nok dop (kjærlighet og validering), måtte alltid bevise at jeg var god nok. Underbevisst for å forsøke å reparere relasjonen med min far. Sterke følelser og sommerfugler var det som styrte mine valg av menn. Nå har jeg hatt et oppgjør med egne følelser rundt far og kan gi meg selv den kjærligheten jeg "cravet". Jeg har innsett at man som voksen ikke kan få igjen den kjærligheten man ikke fikk som barn. Jeg er ikke følelsesmessig avhengig av min partner. Jeg vet at jeg er god nok. Jeg valgte ham pga like verdier og like mål for resten av livet. Han ble valgt fordi følelser bygget seg opp over tid, kjærlighet kom da vi ble kjent og ikke fra første sekund. 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #6 Skrevet 27. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): hvis du er over 40 eller 50? Endret det fra før da du var yngre? utseende, utdanning, personlighet, jobb, penger, ren kjærlighet, osv... Anonymkode: d93e3...ee4 Jeg er 40 og alt er viktig, men alt er ikke like viktig. Da jeg var ung tenkte jeg ikke på jobb, utdanning og penger. I dag hadde jeg ikke giddet å date en mann som vil redusere min livskvalitet fordi han har en dårlig jobb eller lite penger. Jeg har god økonomi og har ingen planer om å redusere mitt «luksusforbruk». Anonymkode: 4f8a8...0bd 1
Gjest Hoia Skrevet 27. juli 2023 #7 Skrevet 27. juli 2023 Det er alltid noe en ikke kan sette ord på. Klassisk utseende er veldig ofte kjedelig, men det kan være noe med uttrykket som appellerer, måten vedkommende ser på livet sitt og andre på, empati, sosial intelligens og måten en er med andre. Folk som prøver å passe inn i kategorier, basert på bilder i media, er veldig kjedelige. Selvsikkerhet og selvstendighet er gode tegn.
Gjest Hoia Skrevet 27. juli 2023 #8 Skrevet 27. juli 2023 Det mest spennende er menn der du må se litt etter, der en ikke klarer å putte dem i en boks. Ikke veldig pene, ikke motsatt heller, kanskje mest utenfor kategoriene. Skader på personligheten som misunnelse, stormannsgalskap, sjalusi, hensynsløshet, temperament for ingenting ødelegger ofte et godt inntrykk.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #9 Skrevet 27. juli 2023 1 hour ago, Hoia said: Det mest spennende er menn der du må se litt etter, der en ikke klarer å putte dem i en boks. Ikke veldig pene, ikke motsatt heller, kanskje mest utenfor kategoriene. Skader på personligheten som misunnelse, stormannsgalskap, sjalusi, hensynsløshet, temperament for ingenting ødelegger ofte et godt inntrykk. Det er kompleks, jeg er enig med deg Anonymkode: d93e3...ee4
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #10 Skrevet 27. juli 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er 40 og alt er viktig, men alt er ikke like viktig. Da jeg var ung tenkte jeg ikke på jobb, utdanning og penger. I dag hadde jeg ikke giddet å date en mann som vil redusere min livskvalitet fordi han har en dårlig jobb eller lite penger. Jeg har god økonomi og har ingen planer om å redusere mitt «luksusforbruk». Anonymkode: 4f8a8...0bd Du er ælig. Det er noen jeg er nysgjerrig om, selv om man ikke snakker om penger slike ting, men i virkligheten tenker de fleste på dem, ikke sant? spesialt går inn i ekteskapet. Da jeg var 20, syntes at utseende og følelse er viktig. Nå er jeg 50, utseende er også viktig for meg, men legger jeg mer fokus på intelligens og temperament. Anonymkode: d93e3...ee4 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #11 Skrevet 27. juli 2023 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Du er ælig. Det er noen jeg er nysgjerrig om, selv om man ikke snakker om penger slike ting, men i virkligheten tenker de fleste på dem, ikke sant? spesialt går inn i ekteskapet. Da jeg var 20, syntes at utseende og følelse er viktig. Nå er jeg 50, utseende er også viktig for meg, men legger jeg mer fokus på intelligens og temperament. Anonymkode: d93e3...ee4 Jeg tenker ikke på penger hver dag, hele tiden,i et forhold, men jeg vil etterhvert legge merke til om vi er like generøse mot hverandre. Ekteskap er uaktuelt for meg, da jeg har barn og kun de skal arve meg. Anonymkode: 4f8a8...0bd
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #12 Skrevet 27. juli 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg tenker ikke på penger hver dag, hele tiden,i et forhold, men jeg vil etterhvert legge merke til om vi er like generøse mot hverandre. Ekteskap er uaktuelt for meg, da jeg har barn og kun de skal arve meg. Anonymkode: 4f8a8...0bd Tenker på penger i den grad at det er kjipt hvis han hele tiden har for lite penger til å finne på ting. Ikke dyre reiser og sånne ting, men små ting som å dra ut å spise , eller gå på kino en gang i blant . Anonymkode: 4ff7d...9cb
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #13 Skrevet 27. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): hvis du er over 40 eller 50? Endret det fra før da du var yngre? utseende, utdanning, personlighet, jobb, penger, ren kjærlighet, osv... Anonymkode: d93e3...ee4 Personlighet og at man faktisk har følelser for hverandre har alltid vært viktig for meg. Jeg kan heller ikke bli sammen med noen jeg ikke liker utseendet til, uten at det er synonymt med "Han må være kjekk!". Utdanning, jobb og penger har jeg aldri brydd meg om men jeg hverken kan eller ønsker forsørge andre voksne, så han må greie seg selv, økonomisk. Det som har endret seg med alderen er nok at jeg legger mer vekt på at der er godt vennskap, i tillegg til seksuell tiltrekning. Da jeg var yngre var jeg mer villig til å gå inn i forhold som fungerte godt seksuelt, men der det skrantet på vennskapet. Anonymkode: b58e9...264
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #14 Skrevet 27. juli 2023 Jeg tenker det viktigste nå var at vi hadde mye å prate om, liker å være med hverandre og «passer inn» i hverandres liv. Begge har fått de barna vi skal ha. Begge er økonomisk selvstendige, så vi hadde ikke noe behov for vurdere den andre utifra det. Når jeg var yngre var jeg mer stormende forelsket. Nå er det en roligere, tryggere kjærlighet ( hørtes veldig kjedelig ut, men jeg føler ikke det er det.). Anonymkode: 315b4...405 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå