Gjest Trengende Skrevet 16. januar 2006 #1 Skrevet 16. januar 2006 Hei! Har kjøpt et rekkehus, og har følgende forespørsel; noen som kjenner til en handyman/snekker som ikke er ufattelig dyr? Har behov for å flytte en åpning i en lettvegg fra å være åpning på siden til å bli en åpning midt i lettveggen. Trenger også handymannen/snekkeren til å sette opp et IKEA kjøkken. Har også behov for en rørlegger som kan flytte på noen punkter. ( han må heller ikke være "overpriset"! ) Håper noen der ute kan hjelpe meg med tips??! På forhånd takk!
villemo69 Skrevet 16. januar 2006 #2 Skrevet 16. januar 2006 Litt vanskelig å hjelpe deg siden du ikke sier hvor i verden dette rekkehuset ligger......
*Heidi* Skrevet 16. januar 2006 #3 Skrevet 16. januar 2006 også må du si hva du mener med "overpriset". Mannen min er rørlegger og har startet selvstendig og lagt seg litt under de store firmaene.. men det hjelper jo ikke hvis du bor på andre siden av landet
Gjest Rognebær Skrevet 16. januar 2006 #5 Skrevet 16. januar 2006 Jeg ville tatt for meg gule sider og ringt rundt til de som holder til i nærområdet ditt for å be om et prisoverslag. Et lite tips: Har du en mer forklarende tittel på innlegget ditt, (f.eks. "Hvor finne billige håndverkere") kan det hende du får flere svar. Du får ikke gjort noe med det nå siden du ikke er registrert, men til neste tråd du starter kan det være lurt!
Gjest Trengende Skrevet 16. januar 2006 #6 Skrevet 16. januar 2006 Uff og uff, jeg er så distre at jeg dauer!!! *blush,blush*!!! Jeg bor i Oslo,og prismessig har jeg egentlig ikke noe formening om hva som er overpriset og ikke, men vet sånn ca. hvor min egen øk.toleransegrense er for min lommebok,for å si det sånn! He,he!! ( Krysser for tiden fingre og tær hver gang jeg betaler med minibankkortet mitt!! ) Ønsker at rørlegger flytter litt/kobler til noe rør i forbindelse med innsetting av IKEA-kjøkkenet jeg har kjøpt,samt kobler opp nyinnkjøpt WC og denslags. Er ikke innlogget ennå,men skal ordne det iløpet av morgendagen,så jeg blir "ordentlig" KG-bruker!! Håper på mange gode tips og svar, da jeg er helt i det blå med dette. Joda, Gule Sider og greier er jeg jo oppmerksom på, men ventetiden hos mange og prisene deres er jo helt horrible, så jeg søker lykken her inne jeg!!
Gjest Gjesta Skrevet 16. januar 2006 #7 Skrevet 16. januar 2006 Ville bare kommentere at det fort kan bli dyrt med ukvalifisert og useriøst utført arbeid også. Om noe går galt gjelder jo ikke forsikringen.
Gjest Trengende Skrevet 16. januar 2006 #8 Skrevet 16. januar 2006 Violetta: takk for innlegget!! Joda, er fullt klar over det, det er en av grunnene jeg ønsker tips fra dere damene her inne. Ønsker ikke å ende opp med ukvalifisert arbeidskraft og "skjegget" i postkassen!!
Tirill Skrevet 16. januar 2006 #9 Skrevet 16. januar 2006 Ikea kjøkkenet klarer du helt fint selv! Tro meg! Jeg har klart det, og da klarer du å! Skal sjekke med noen venner om de kjenner noen til deg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå