AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #1 Del Skrevet 27. juli 2023 Katten kastet opp en godbit han fikk sammen med litt blod nettopp - er ellers i fin allmenntilstand. Veterinæren min er på ferie så nærmeste sted er 1 time unna, ringte akuttlinja til den veterinæren, men de mente ut i fra min beskrivelse at det ikke virket kritisk. Er så usikker og vil selvfølgelig dra til veterinær, men de mente jeg kunne følge med noen dager. Noen som vil si betegne dette som kritisk slik at jeg burde ringe opp og mase, eller vente som de sier? Anonymkode: 856ec...603 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #2 Del Skrevet 27. juli 2023 Når en veterinær sier du kan vente så kan du nok vente. Anonymkode: fb35c...500 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #3 Del Skrevet 27. juli 2023 Jeg klarer ikke se noe blod?? Anonymkode: e0731...114 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #4 Del Skrevet 27. juli 2023 Jeg er ingen veterinær. Men katten min har kasta opp sånn rosa aktig før. De har ikke ment det har vært blod da, men kanslke magesyre eller annen irritasjon. Kommer nok litt anpå situasjonen? Anonymkode: 4ebb3...d96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #5 Del Skrevet 27. juli 2023 Der er det rosa som er blod, var rødere før det trakk seg inn i papiret. Anonymkode: 856ec...603 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wysteria Skrevet 27. juli 2023 #6 Del Skrevet 27. juli 2023 Har den andre symptomer? Det kan jo være så mye. Jeg har firstvet gratis samtaler med dyrleger. Om du har det så kan det være lurt med en samtale der de anbefaler videre om man må ha katten inn på akutt time. Jeg ville ha ringt om pus kaster opp mer eller har flere symptomer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå