Gå til innhold

Jeg får kun orgasme ved hjelp av vibrator

oslojente

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri klart å få orgasme ved hjelp av kun fingre... det er jo helt umulig!

Jeg må ha en skikkelig klitoris stimulator...

Og kjæresten prøver og prøver, men det går aldri...

Hva er galt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er kanskje ikke så rart at kjærsten din ikke klarer å "gi" deg orgasme når du ikke har fått det til selv ved onanering heller. Håper du har fortalt han dette så han ikke blir fortvilet over at du ikke kommer når dere har samleie.

Nå er det vist nokså vanlig at en del kvinner sliter med å oppnå orgasme, og det er umulig for oss å fortelle hva som er årsaken til at du ikke får det. Det kan ha med din tankemåte å gjøre, at du er så opptatt å få den at du glemmer og slappe av rett og slett.

Du vet at du må ha skikkelig stimulering av klitoris for å komme, og da er det viktig at du stimulerer nettopp der selv med fingrene når dere har samleie, det er ikke så lett bestandig for en mann å gjøre det samtidig under et samleie. Kanskje vil det være lurt at du bruker vibratoren på klitoris under samleie slik at du kommer?

Kanskje det beste også vil være å ikke fokusere for mye på orgasmen, at det tar bort fokuset på nytelsen og at du spenner deg og ikke slapper av som kan være nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere prøvd oralsex?

Det pleier å gjøre susen :sjarmor:

Be gutten din "suge" på klitoris samtidig som han bruker tunga flittig.

"It works for me"!

Jeg klarer heller ikke å få orgasme ved onanering hvis ikke det er ordentlig VÅTT der nede. Kjør på med glidemiddel eller vaselin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...