Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei :) Jeg har de siste dagene ikke følt meg helt pigg i formen. Jeg skal egentlig ha eggløsning idag, men ikke merket noe til «slimet». Jeg og samboer har et stort ønske om barn så vi er mitt i prøving. Eggløsningstest tatt både idag og igår har gitt negativt utslag. Uheldigvis da vi kun har perioder vi får prøvd pga reisejobb. 
Ettersom jeg håpte eggløsningen skulle dukke opp idag har vi hatt forsøk siden 21 juli til kvelden 25. før dette hadde vi forsøk 5-8, men her fikk jeg mensen slutten av dagen den 8. 

vi merker det starter bli litt vanskelig treffe når han er bortreist i perioder, og slik vil det være frem til nyåret. Men vi har et stort ønske om å få det til å treffe nå, da vi har et stort ønske om familie. Derfor har jeg også startet med eggløsningstester. Men til nå har de vist negativt.  

De siste dagene har jeg følt meg veldig slapp og sliten, blitt litt småkvalm (ikke ekstremt kvalm), og følt at hvis jeg går i lenger tid kan det føles ut som jeg går på bølger å bli litt små svimmel. Idag har jeg merket en form for press i underlivet, det føles som jeg må tisse ofte - men uten at noe kommer. Det svir ikke når jeg tisser heller :) etter måltid har jeg spesielt igår og idag følt at jeg bare må legge meg i senga slappe av, da jeg blir litt kvalm og er helt utslitt. 
I tillegg har jeg fra i går startet få litt ømme brystvorter, litt øm i brystet men mest brystvortene. Tror dere dette bare er et tegn på at eggløsning nærmer seg? I å med at eggløsningstester viser negativ er jeg i stor tvil om at vi traff bra med prøvingen denne måneden. Jeg tok graviditetstest i går utpå dagen, denne viste også negativ. 

Hvor mange forsøk brukte dere på prøvingen? Tok det lang tid før mirakelet satt? 
kan vi ha vært heldige truffet på riktig tidspunkt selv om eggløsningen ikke har kommet? 

Anonymkode: 80a44...443

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen tips og råd for å få fortgang? ❤️ alt taes godt i mot

AnonymBruker
Skrevet

Har du følt deg dårlig når du har eggløsning før?

Anonymkode: 46e65...6d0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Har du følt deg dårlig når du har eggløsning før?

Hei, tusen takk for at du tok deg tiden. Jeg har slitt med litt typisk mensensmerter lignende følelse. Men ikke kvalme. Jeg glemte legge til smerte i korsryggen. det var verst i går og ikke like ille idag. Men kommer til tider (ikke så ufattelig vondt som under mens) - Men dette pleier jeg som regel kun ha når jeg har mensen. 
ømme bryst er noe jeg har merket før. Men det er enda ikke noe form for eggløsningsslim, som selvfølgelig jeg hadde håpt på skulle dukke opp helst igår. Da vi hadde prøving fra 21-25. da hadde det vel, som jeg har forstått vært større sjanse for en graviditet? :) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hei, tusen takk for at du tok deg tiden. Jeg har slitt med litt typisk mensensmerter lignende følelse. Men ikke kvalme. Jeg glemte legge til smerte i korsryggen. det var verst i går og ikke like ille idag. Men kommer til tider (ikke så ufattelig vondt som under mens) - Men dette pleier jeg som regel kun ha når jeg har mensen. 
ømme bryst er noe jeg har merket før. Men det er enda ikke noe form for eggløsningsslim, som selvfølgelig jeg hadde håpt på skulle dukke opp helst igår. Da vi hadde prøving fra 21-25. da hadde det vel, som jeg har forstått vært større sjanse for en graviditet? :) 

Jeg tenker det ikke er noe spesielt med en eggløsning og at det ikke skal være noen grunn til at det er den som gir deg plager hvis du har vært nokså symptomfri før! Siden du hadde mensen i forrige syklus, hvis dere hadde sex 21-25 så er det også altfor kort tid siden til å få gravidsymptomer enda. Men aldri si aldri :) Bruker du noen app til å holde oversikt over syklusen din?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg tenker det ikke er noe spesielt med en eggløsning og at det ikke skal være noen grunn til at det er den som gir deg plager hvis du har vært nokså symptomfri før! Siden du hadde mensen i forrige syklus, hvis dere hadde sex 21-25 så er det også altfor kort tid siden til å få gravidsymptomer enda. Men aldri si aldri :) Bruker du noen app til å holde oversikt over syklusen din?

Tusen takk igjen for svar. Får bare krysse fingrene for at eggløsningen kommer og det sitter :) at spermen er levedyktig til det dukker opp hvertfall, uten å høres gal ut 😂 jeg bruker Flo appen til å holde oversikt, men i og med at denne sier eggløsning skal være nå starter jeg tvile, når testene sier nei :( 

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Tusen takk igjen for svar. Får bare krysse fingrene for at eggløsningen kommer og det sitter :) at spermen er levedyktig til det dukker opp hvertfall, uten å høres gal ut 😂 jeg bruker Flo appen til å holde oversikt, men i og med at denne sier eggløsning skal være nå starter jeg tvile, når testene sier nei :( 

Er syklus din stabil?

AnonymBruker
Skrevet
Sofakona skrev (16 timer siden):

Er syklus din stabil?

Beklager sent svar. Den er litt av og på med noen få dager til tider om jeg følger appen. :( 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...