Gå til innhold

fantasier

Gjest gjest_jente

Fremhevede innlegg

Gjest gjest_jente
Skrevet

hva slags erotiske fantasier har dere?

En av mine er å flytte inn i et bofellesskap med to menn. Der skjer det hver kveld noe nytt :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3 Kant med 2 damer

Ha meg med en på jobben

3 kant med 2 damer

Ha meg med en råflott en på rema

3 Kant med 2 damer :sjarmor:

Skrevet

Å se kona bli knullet av en annen mann. Men hun vil ikke...

Skrevet

å bli bundet fast, bli litt brukt. Kanskje bli litt straffet for noe galt jeg har gjort.

Skrevet

Det er det fine med fantasier, man kan drømme om noe, men trenger ikke å ta risikoen med å leve dem ut. Ikke alle, men kanskje en eller to.

Nå drømmer jeg om å kunne stikke innom kjæresten på jobben og ta ham med meg på bøttekottet! :)

Skrevet

Jeg har fantasier om å ha meg med en gjest, mens en registrert bruker filmer...

Skrevet (endret)

Mine fantasier er visst litt kjedelige, hvis man sammenligner med de andre som har vært nevnt. Jeg synes det er opphissende med situasjoner som er litt risikable, og/eller som gir en sjansen til å være passelig skamløs:

Sex på et sted der man kan risikere å bli oppdaget, og der "fluktmulighetene" er få.

Sex i det fri, ikke midt i synet på folk, men samtidig såpass nær folk at de som vil, kan ta et par skritt utenfor veien/stien, og se hva som foregår. Og når dette da skjer, så ser vi bare irritert på vedkommende og sier "går det an å få litt privatliv her?" Og fortsetter så ufortrødent, enten "tilskueren" har gått vekk eller ikke...

Denne har jeg fått oppfylt: Sex mens partneren snakker i telefonen med en bekjent (eller et familiemedlem) som ikke aner noe om hva som foregår. Jeg kunne tenke meg å ta den et hakk videre: Sex mens hun snakker med ei venninne som VET hva som skjer. Fortrinnsvis hun venninna som har mer enn hintet til at hun vil de skal ha jentesex. Den kan kanskje bli litt for drøy, men den duger som fantasi. :sjarmor:

Endret av Trille
Skrevet (endret)

..kjøresten min har masse venner, både gutter og jenter, som ringer på vei hjem fra fuktige byturer. Hvis det er en kamerat som ringer pleier han å spørre om jeg vil snakke og det gjør jeg. De aner ikke noe om hva som foregår og det er kjempespennende, pleier å avslutte med at : -nå må jeg legge på for nå er vi nesten ferdige her... :ler:

1. Sex i stampen mens det er fest i huset

2. Sex på badet mens vi har besøk

3. Sex foran vinduet (litt langt til naboen, men han kan jo lure)

Endret av Trille
Skrevet

3 kant med 2 damer

4 kant med 3 damer

5 kant med 4 damer

osv..

Neida :ler:

Greier meg som regel med en, om jeg får slenge henne rundt litt.. :sjarmor:

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Siv Jensen, i ekstremt dårlig humør :)

Altså Siv Jensen, enkelt og greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...