Gå til innhold

Ville du datet en som er åpen om å være naturist?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er blitt singel etter mange år som gift. Har i alle år vært det noen kaller skap-naturist, altså er naken når muligheten er der, uten å plage andre eller den jeg har vært gift med. Prøvd å være åpen om det og spurt om ektefellen vil være med men liker seg ikke naken ute eller sammen med andre, og det er fult forståelig. En skal ikke tvinges til noe en ikke vil. 

Men nå som jeg singel og klar for å date igjen ønsker jeg å finne en som også er naturist. Som liker å gå naken hjemme, på en naturist strand eller et øde sted for oss selv.

Så bør jeg være ærlig i tidlig fase at jeg er naturist? Og at det er et stor ønske at den jeg søker også er det?

Anonymkode: a8831...b88

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er du mann eller dame? Leter du etter menn eller damer?

Hvis du gjør en stor deal ut av det, er det ikke bra. Det virker som om dette er viktig for deg. 

Jeg er dame og går selv på naturiststrender av og til. Men har aldri tenkt at det er noe som er så viktig for meg at jeg ønsker partner skal dele den interessen. Jeg går aldri naken hjemme, og ville ikke likt om partner gjorde det støtt og stadig. 

Det høres ut som om du er litt for opptatt av dette, jeg tror det vil være avskrekkende på en del damer. Kanskje ikke så avskrekkende på menn. 

Anonymkode: 4a1ce...83b

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Er blitt singel etter mange år som gift. Har i alle år vært det noen kaller skap-naturist, altså er naken når muligheten er der, uten å plage andre eller den jeg har vært gift med. Prøvd å være åpen om det og spurt om ektefellen vil være med men liker seg ikke naken ute eller sammen med andre, og det er fult forståelig. En skal ikke tvinges til noe en ikke vil. 

Men nå som jeg singel og klar for å date igjen ønsker jeg å finne en som også er naturist. Som liker å gå naken hjemme, på en naturist strand eller et øde sted for oss selv.

Så bør jeg være ærlig i tidlig fase at jeg er naturist? Og at det er et stor ønske at den jeg søker også er det?

Jeg er ikke naturist, men hadde ikke blitt skremt av det. Kunne fint gått naken hjemme, men er usikker på om jeg hadde vært komfortabel med å være naken sammen med andre.

AnonymBruker
Skrevet

Kunne fint gått naken hjemme, men etter mye påpakk fra daværende mann har jeg nå delvis undertøy.

Anonymkode: 3c72e...ab0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kunne ikke datet en naturist. Ville ikke hatt en naken kropp sittende på min sofa.

Anonymkode: 490ff...6c4

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kunne fint gått naken hjemme, men etter mye påpakk fra daværende mann har jeg nå delvis undertøy.

Deilig å gå naken hjemme😋

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
remix2020 skrev (Akkurat nå):

Deilig å gå naken hjemme😋

Jeg er dame. Hadde likt tanken på å se penis i slapp tilstand også. Sexy det også. Det får man jo se når mannen går rundt naken hjemme 😅

Anonymkode: cfdbd...7de

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er dame. Hadde likt tanken på å se penis i slapp tilstand også. Sexy det også. Det får man jo se når mannen går rundt naken hjemme 😅

Anonymkode: cfdbd...7de

😅 ja med mindre den reiser seg når den får øye på deg😉

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke noe for meg. 

Anonymkode: 4742e...cf7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Her er grunnen til at mange ikke liker narurister. De sies det ikke er noe seksuelt i det. Her kommer det frem det er det.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg bader naken når ingen ser det. Jeg har også besøkt nudiststrand. Ikke noe problem med det.

Men naken hjemme i huset. . ? Big NO . !

• Liker 4
Skrevet

Det passer nok ikke min livsstil med en partner som er naturist. Foretrekker klær. Lage mat naken osv. Stekepanne. 😬

• Liker 4
Skrevet (endret)

Synes det er befriende å være naken, kan fint gå rundt i huset alene naken, sover naken og bader naken når jeg har mulighet. Sitter på et håndkle men aldri naken rett i sofaen eller stolen. Er sunt å se hverandre nakene. 

Endret av Nobia
  • Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ops, her har jeg akkurat satt på en vaskemaskin, ryddet på kjøkkenet, skiftet på senga og spist frokost.

Kliss naken ;) Følte ikke noe seksuelt under disse gjøremålene i hvert fall. 

Anonymkode: c97e1...fa7

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Her er grunnen til at mange ikke liker narurister. De sies det ikke er noe seksuelt i det. Her kommer det frem det er det.

Ser ikke noen seksuelt i å være naturist, men vi er forskjellige. Det som passer for deg, passer nødvendigvis ikke for meg.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vil ikke ha naken ræv i sofaen. Å gå rundt naken høres dog befriende ut, og om min mann hadde ønsket å gjøre det ville det vært helt greit for meg.

Anonymkode: 98b7e...898

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg hadde gjerne datet deg. Jeg er helt lik deg. 

Anonymkode: 9e497...a37

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ikke for alle, men for noen ja. Dessverre.

Jeg er naturist og aseksuell. Så det går fint an. 

Anonymkode: 4a1ce...83b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Fatter ikke det🤔

Anonymkode: 9e497...a37

AnonymBruker
Skrevet
Callista skrev (9 minutter siden):

Ser ikke noen seksuelt i å være naturist, men vi er forskjellige. Det som passer for deg, passer nødvendigvis ikke for meg.

Du ser hva noe  skriver her inne. Det er seksuelt. Jeg håpet denne tråden faktisk skulle dreie seg om det å være naken uten seksuelle hentydninger. Som jo skal være det å være naturist. Men den gang ei.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...