AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #1 Skrevet 27. juli 2023 Jeg tok noen blodprøver nylig og lurer bare på om det stemmer at alt ser normalt ut. Anonymkode: 0624e...b50
kaffegirl Skrevet 27. juli 2023 #2 Skrevet 27. juli 2023 Ser helt fint ut. Alt er innenfor normalområde som jeg kan se, bortsett fra TSH som er minimalt forhøyet (ikke betydelig)
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #3 Skrevet 27. juli 2023 kaffegirl skrev (4 minutter siden): Ser helt fint ut. Alt er innenfor normalområde som jeg kan se, bortsett fra TSH som er minimalt forhøyet (ikke betydelig) TSH-grensene er avhengige av alder og laboratorium, så den kan godt være normal. Den er ikke markert som avvikende i det TS legger inn, så tipper den er innenfor det aktuelle laboratoriet sine referanseverdier. Anonymkode: 5ad78...548
_popcorn_ Skrevet 27. juli 2023 #4 Skrevet 27. juli 2023 Kjære trådstarter, Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. Med vennlig hilsen, _popcorn_, adm
Anbefalte innlegg